Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

VI gen. Coupe 3.0 V6 J30A1

VI Coupe 3.0 V6 J30A1 KME Barracuda Diego G3 Gold GT

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:39, 18.08.2016

1. Części użyte do montażu:

a) sterownik KME Diego G3 6 cyl.
b) reduktor był OMVL Dream XXI MP >>>>>> jest KME Gold GT
c) wtryskiwacze były 2x listwa 4 OMVL Reg Fast >>>>>> jest 6 x pojedyncza Barracuda 115


2.
Zakład dokonujący montażu (pierwotnego):

TAKADA
Białystok - Zawady, Gen. Maczka 60

Ekipa dokonująca przebudowy LPG:

Poprawki mechaniczne - QuicksilveR
Kalibracja LPG - Muzyczka
 

Było w momencie zakupu auta. 
ae4a508f0f4f12e9med.jpg ba2224328410813dmed.jpg

2ac75129f5d3a9e7med.jpg 10228fe09287c4a9med.jpg

Jest po moich poprawkach
eeed30307a311c96med.jpg f02730f257a2e98fmed.jpg
 
4087e1b26f781228med.jpg 937230471ec339e5med.jpg
 
f54dbae55516ebf9med.jpg

0a7428b953ae43e8med.jpg
 
15e85ba11877bc1dmed.jpg f150e4615acd86e8med.jpg
 
4efdf989755b9e22med.jpg 1c92dc7940d0829bmed.jpg
 
4f8c1fe5816a91c7med.jpg c63d41526c2864f8med.jpg
 
316a844a0ee32fe8med.jpg

Tak wygląda silnik po złożeniu całości
22445a8b86c2e0a8med.jpg bb70f539549b5c4cmed.jpg
 
Planuję jeszcze drobne zmiany:
- reduktor obrócić śrubą do przodu, dzięki czemu przewody gazu wyjdą wprost pod kolektor. Skróci się droga do wtryskiwaczy o kilkadziesiąt cm.
- jak się uda kupić nowe dolne kolektory ssące, to może zmienię jeszcze miejsce wkrętów (z tym jest problem, bo nie ma właściwie pola manewru).
 
I na koniec jeszcze regulacja zaworów
369299d59b35d4b3med.jpg
 
Bardziej szczegółowy opis i troszkę więcej zdjęć u mnie w temacie http://www.accordklu...e-3#entry754012
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#2 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 16:53, 18.08.2016

Na powyższym przykładzie widać pieknie jak mozna wlasnymi silami i odrobina checi doprowadzic gaz do stanu uzywalnosci,co na pewno przelozy sie na trwalosc instalacji i silnika oraz zadowolenie wlasciciela.
Autor nie jest zadnym monterem LPG a mimo wszystko poskladal wszystko o niebo lepiej niz "autoryzowany zaklad",ktory odwalil fuszerke.
Czapka z glowy! Naprawde fajnie Ci to wyszlo!

Powiedz jeszcze jak odczucia z jazdy i spalania.
  • 0

#3 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:11, 18.08.2016

Dzięki.
Różnica w jeździe jest odczuwalna na plus. Szybsza reakcja na gaz, na wyższych obrotach auto nie męczy się, jak na poprzednim "zestawie". Kultura pracy Barracud jest o niebo wyższa od OMVL, nie słychać żadnego klekotu.
Spalanie jest niższe, najniższy wynik w trasie na OMVL miałem ok. 12,5 l/ 100 km. Teraz udało się zejść do 10,93 od dystrybutora do dystrybutora. W mieście różnice są mniejsze, spalanie wychodzi od ok. 14,5 do 16,5 l/ 100 km.
Jeszcze raz wielkie ukłony dla Muzyczki, który mi tą instalację wystroił. A twierdzi, że jeszcze będzie można to i owo poprawić ;-)
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Coupe, 3.0 V6, J30A1, KME, Barracuda, Diego G3, Gold GT

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq