Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne wycie i buczenie

VII opony vii wycie dźwiek buczenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#31 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:29, 20.08.2016

Pewnie jak najbardzie. Bede musial to sprawdzić co i jak jeszcze.
  • 0

#32 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:48, 28.01.2017

I jak wygląda sytuacja z buczeniem? U mnie buczenie jest między 100 a 130 kilometrów na godzinę. Opony przekładane, do tego nowe. Myślałem że to przez negatyw na tyle, ale dzisiaj zamontowane cambery i koła ładnie na 0.3 ustawione i jest dalej to samo. Łożyska sprawdzone i wszystko też w porządku.

Ma ktoś jakieś pomysły? A może przednie lub tylne łożyska mają tendencję w VII genie do "wycia" to bym wymienił i profilaktycznie.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#33 siuber72

siuber72
  • Klubowicz
  • 112 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:44, 01.02.2017

I jak wygląda sytuacja z buczeniem? U mnie buczenie jest między 100 a 130 kilometrów na godzinę. Opony przekładane, do tego nowe. Myślałem że to przez negatyw na tyle, ale dzisiaj zamontowane cambery i koła ładnie na 0.3 ustawione i jest dalej to samo. Łożyska sprawdzone i wszystko też w porządku.

Ma ktoś jakieś pomysły? A może przednie lub tylne łożyska mają tendencję w VII genie do "wycia" to bym wymienił i profilaktycznie.

A nie wozisz czasami anteny CB na dachu?


  • 0
<p>Moja HANKA VII,<span style="color:#0000ff;"><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...moja +hania</a></span></p>
<p>Moja HANKA VIII, <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...uber72/</a></p>

#34 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:54, 02.02.2017

A nie wozisz czasami anteny CB na dachu?

 

 

Nie, tylko owiewki na szybach:P Ale nie heiko te wciskane między uszczelki a szyby, a mugenowskie, też myślałem że może one są przyczyną, ale wyżej opisane objawy pojawiły się niedawno, a owiewki prawie rok na aucie.

 

Co ciekawe zauważyłem pewną zależność, a mianowicie, gdy jadę 110 i skręcam w prawo delikatnie to buczenie ustaję, skręcając w lewo nic się nie zmienia i hałasuję tak samo jak podczas jazdy na wprost, to by wskazywało na któreś z łożysk po prawej stronie, bo nie obciążone łożysko cichnie, dobrze mi się wydaję? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#35 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 23:57, 04.02.2017

sprawdź na rondzie przy mocno agresywnej jeździe czy buczenie się zwiększa..jak tak to masz winowajcę..;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#36 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:44, 08.02.2017

Dzisiaj samochód zdiagnozowany przez mechanika i tak jak sądziłem tylne prawe łożysko z piastą do wymiany,

NTN już zamówione, w sobotę montaż. Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#37 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:18, 09.02.2017

ooo no to super. oby było cichutko. ja pewnie tez mam tylne do wymiany jednak teraz mam opony zimowe i one sa głosne wiec nie słysze tamtego tematu i nie wiem które dokłądnie a znów na stetoskopie nie słychadź


  • 0

#38 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:37, 11.02.2017

Jak porządnie się zakręci kołem będzie słychać, bez problemu udało się wyłapać gdy 4 koła były w powietrzu. 

Kupiłem wahacze regulowane, do tego nowe opony i po zamontowaniu dalej to samo.... a wszystkiemu było winne łożysko :P 

Chodź nie ukrywam że wahacze były potrzebne bo -2,5 stopnia na tyle po eibachu, przez co mogłem co 2 tyś km kupować opony na tył, do tego po zamontowaniu camberów zupełnie inne auto, inne prowadzenie i brak efektu zarzucania tyłem i "przysiadania" w zakrętach.

 

:zakaz: Edit: 

 

Piasta zamontowana i nastała cisza w samochodzie:P Nie spodziewałem się takiego efektu, widocznie długi czas musiałem tak jeździć i się przyzwyczaić do tych odgłosów.

 

Podaje nr SNR:

 

9522373900_1486827297_thumb.jpg 8239455200_1486827298_thumb.jpg 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#39 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:02, 27.02.2017

"Piasta zamontowana i nastała cisza w samochodzie:P Nie spodziewałem się takiego efektu, widocznie długi czas musiałem tak jeździć i się przyzwyczaić do tych odgłosów."

 

Uszanowanie,

Moja prawa tylna piasta zaczęła huczeć (wyłapałem to przy okazji wymiany tarcz, podczas jazdy aż tak się to "w uszy" nie rzuca) i w związku z tym przed wymianą miałbym pytania dotyczące Twoich doświadczeń:

- nie miałeś problemów z odkręceniem 4 śrub trzymających korpus piasty? czy mam się nastawić na ich ukręcenie?

- czy piasta SNR po montażu nie sprawiała żadnych problemów pod kątem współpracy z czujnikiem ABS?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

FullChess


Użytkownik FullChess edytował ten post 09:24, 27.02.2017

  • 0

FullChess


#40 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:09, 27.02.2017

"Piasta zamontowana i nastała cisza w samochodzie:P Nie spodziewałem się takiego efektu, widocznie długi czas musiałem tak jeździć i się przyzwyczaić do tych odgłosów."

 

Uszanowanie,

Moja prawa tylna piasta zaczęła huczeć (wyłapałem to przy okazji wymiany tarcz, podczas jazdy aż tak się to "w uszy" nie rzuca) i w związku z tym przed wymianą miałbym pytania dotyczące Twoich doświadczeń:

- nie miałeś problemów z odkręceniem 4 śrub trzymających korpus piasty? czy mam się nastawić na ich ukręcenie?

- czy piasta SNR po montażu nie sprawiała żadnych problemów pod kątem współpracy z czujnikiem ABS?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

FullChess

 

 

Robiłem to ze znajomym mechanikiem, tak naprawdę na podnośniku samochód był 20 minut. 

Odpowiadając na twoje pytania to nie było żadnych problemów z odkręceniem czterech śrub od piasty, oczywiście pomogliśmy sobie odpowiednio długim kluczem i wcześniejszym "uderzeniu" młotkiem w śruby w celu ich "ruszenia".

 Także na jakieś problemy z odkręceniem bym się nie nastawiał. Dodatkowo odkręciliśmy sam czujnik od ABS-ESP bo obawialiśmy się że demontaż piasty może uszkodzić czujnik co ma miejsce w wielu samochodach, także jedna śrubka i czujnik wyjęty bez problemu.

Co do piasty SNR=NTN to zrobiłem od wymiany ponad 2 tyś km i problemów z jakością piasty czy współpracy z abs-esp brak:)

Żadnych błędów po zmianie piasty nie miałem. Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#41 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:33, 27.02.2017

Robiłem to ze znajomym mechanikiem, tak naprawdę na podnośniku samochód był 20 minut. 

Odpowiadając na twoje pytania to nie było żadnych problemów z odkręceniem czterech śrub od piasty, oczywiście pomogliśmy sobie odpowiednio długim kluczem i wcześniejszym "uderzeniu" młotkiem w śruby w celu ich "ruszenia".

 Także na jakieś problemy z odkręceniem bym się nie nastawiał. Dodatkowo odkręciliśmy sam czujnik od ABS-ESP bo obawialiśmy się że demontaż piasty może uszkodzić czujnik co ma miejsce w wielu samochodach, także jedna śrubka i czujnik wyjęty bez problemu.

Co do piasty SNR=NTN to zrobiłem od wymiany ponad 2 tyś km i problemów z jakością piasty czy współpracy z abs-esp brak:)

Żadnych błędów po zmianie piasty nie miałem. Pozdrawiam.

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i również pozdrawiam.

FullChess


  • 0

FullChess






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, opony, vii, wycie, dźwiek, buczenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq