Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

sprężyny h&r czy eibach

VII sprężyny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#76 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:59, 01.03.2019

dawaj dzisiaj sie spikniemy wieczorem po pracy to dam ci sie przejechac ;)

Jak jest taka możliwość to żadne pisanie na forum nie da tego co sprawdzenie na żywo.
Ps. Dobrze kojarzę, że u Ciebie są sprężyny do 2.0?

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Sebaj edytował ten post 13:25, 01.03.2019

  • 0

#77 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:25, 01.03.2019

Nie, zastanawialem sie nad 2.0 bo balem sie ze tyl bedzie nizej jak przod, ale jest OK przy springach do 2.4
  • 0

#78 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 13:42, 01.03.2019

Coś mi świtało z tym 2.0 a jednak dla Vice byłaby to dość ważna informacja.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#79 daviddAC

daviddAC
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:NML
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:22, 30.03.2019

Panowie ja założyłem eibachy i jest git.
Mam 2.4 Type S.
Polecam. Trochę już jeżdżę. Ale co mi puka z tyłu... I się zastanawiam czy skok amortyzatora nie jest za duży do sprężyny...
  • 0

#80 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:25, 28.02.2021

Czas na opinię o Eibachu po dobrych kilku latach użytkowania nowo zakupionych oczywiście:

 

 

Po 150 tyś kilometrach na eibachu, po drogach równych, kilak razy do roku przyczepa czy rowery na haku napiszę tak:

Eibach może i jest komfortowy w porównaniu do HR czy KW, za to bardzo szybko tracą tylne sprężyny swoje właściwości... u mnie problemy z eibachem zaczęły się już po 90 tyś gdzie tył dosłownie zaczął opadać i robił się bardzo miękki co było widać po włożeniu byle 30/50 kg do bagażnika, a wszystko przez korozję pod osłonami i stosunkowo cienkimi zwojami.

Także jak ktoś ma kombi, czy butlę w bagażniku to zastanawiał bym się dwa razy.

 

Zmieniłem sprężyny na KW, auto zrobiło się bardzo twarde co dla mnie jest tylko na plus. Do tego po 320 profilaktycznie zmieniłem amorki OEM, na bilstein/boge

Grubość zwojów sprężyn czy to przednich czy tylnych jest zauważalnie grubsza w KW.

 

Na KW największa różnica to brak wychyłów nadwozia na zakrętach jak i ogólna większa sztywność zawieszenia. 

 

Reasumując: KW/HR są sprężynami twardszymi i takich sprężyn bym szukał jak bym dużo woził w bagażniku, czy duzą butlę z tyłu, dużo podróżował z przyczepą na haku.

 

 

3194835000_1614507749_thumb.jpg 7992169000_1614507750_thumb.jpg 2305893700_1614507751_thumb.jpg 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#81 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:40, 16.02.2022

Witam, nie wiem czy zakladac nowy temat. Na poczatek wole napisac tu, mam od wrzesnia accorda vii 2.4 w sedanie, kupilem go na gwincie chyba BC racing czy cos takiego, problem jest w tym ze to zawieszenie jest za sztywne dla mnie, mieszkam we francji a tu drogi gorsze jak w kiedyś w polsce. Chcę założyć coś bardziej wygodnego, ale też chciałbym zostawic obniżone auto. Jakie sprężyny obniżajace polecacie i jakie amortyzatory? Słyszałem że do obniżajacych sprężyn trzeba amortyzatory z obniżonym skokiem. Jeśli był tu już taki temat, (szukałem ale nie znalazłem) to prosiłbym o odnośnik. Proszę o poradę bo nie znam się a nie chce kupować w ciemno 


  • 0

#82 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 10:26, 16.02.2022

a jakiejś regulacji na tym BC nie masz? z reguły gwinty można "ukręcić" tak żeby było jak seria, natomiast na pytania odnośnie sprężyn masz juz odpowiedź w tym temacie, wystarczy przeczytać od początku


  • 0

#83 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:46, 16.02.2022

Nawet w moim poście powyżej masz opisane trzy modele sprężyn. O zmianie amorów też znajdziesz wszystko w tym temacie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#84 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:55, 16.02.2022

a jakiejś regulacji na tym BC nie masz? z reguły gwinty można "ukręcić" tak żeby było jak seria, natomiast na pytania odnośnie sprężyn masz juz odpowiedź w tym temacie, wystarczy przeczytać od początku

nie ma niestety, a jazda na tym gwincie powoduje skrzypienie niektorych elementow wnętrza i można się nieźle pogryźć po języku i to nie jest tylko moja opinia a także mojej kobiety i pasażerów, auto użytkuję na codzień na dojazdy do pracy i dalsze trasy,  lecz po 7 miesiacach jazdy na tym zawieszeniu mam dość  :roll:  

 

Po przewertowaniu tego wszystkiego wybór amorytzatorów padł na blistein

przód:  https://www.iparts.p...973.html#opinie

Tył:  https://www.iparts.p...974.html#100121

a sprężyny: https://eibach.pl/product/zestaw-sprezyn-pro-kit-honda-accord-cl-e10-40-008-03-22/honda-accord-vii-cl-cn-02-2003-05-2008-24-cl9/94044/ 

 

Nie znam sie zbytnio na mechanice, ale przy zamawianiu nie ma różnicy zeby amortyzator był na lewną stronę czy na prawą i jak zamówie 2 to będzie pasowac na obie strony? Mam nadzieję że komfort jazdy się zwiększy i przód auta nie będzie nie się różnił wysokością od tyłu, jeszcze nie zamawiam może bo może ktoś jeszcze mnie uświadomi czy dobrze wybieram   :cwaniak:


Użytkownik Rcwik edytował ten post 23:01, 16.02.2022

  • 0

#85 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 04:42, 17.02.2022

masz ksenon? jeżeli nie masz, to przednie amorki są takie same, w sensie L=P, ale jeżeli masz ksenon, to sprawa się trochę komplikuje bo na lewym jest uchwyt do cięgna od poziomowania, no i jeżeli na nowym amorku nie ma tego uchwytu to trzeba coś dorzeźbić z kawałka blachy, oczywiście bez spawania bo zniszczysz amorek a o gwarancji możesz zapomnieć, tył jest taki sam, znaczy L=P i nic nie trzeba kombinować

a co eibacha to ja bym się zastanowił czy warto, w tym temacie jest już napisane dlaczego


  • 0

#86 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:05, 17.02.2022

masz ksenon? jeżeli nie masz, to przednie amorki są takie same, w sensie L=P, ale jeżeli masz ksenon, to sprawa się trochę komplikuje bo na lewym jest uchwyt do cięgna od poziomowania, no i jeżeli na nowym amorku nie ma tego uchwytu to trzeba coś dorzeźbić z kawałka blachy, oczywiście bez spawania bo zniszczysz amorek a o gwarancji możesz zapomnieć, tył jest taki sam, znaczy L=P i nic nie trzeba kombinować

a co eibacha to ja bym się zastanowił czy warto, w tym temacie jest już napisane dlaczego

mam xenony, aż z ciekawości przy wolnym dniu ściągnę koło i zobaczę jak to tam jest z tym mocowaniem rozwiazane, chyba ze ten gwint bc ma uchwyt normalnie na to

Właśnie myślę nad eibachem bo kw/h&r są twardsze z tego co wyczytałem w dwóch tematach, a ja właśnie chce cos miększego jeszcze nic nie kupiłem ale przemyślę czy lepiej postawic na wygode czy na prowadzenie w zakrętach  

zaczałem też myśleć nad sprężynami mts https://mtstechnik.c...-vii-16927.html

znajomi maja to w audi i bmw i sobie chwalą tą markę 

edit:

Tak na szybko znalazlem inne amortyzatory na przod z jakimis uchwytami https://www.iparts.p...928.html#100121 to sa te mocowania na czujnik poziomowania?


Użytkownik Rcwik edytował ten post 09:12, 17.02.2022

  • 0

#87 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:19, 17.02.2022

Bilstein też robi pod xenon. Trzeba tylko wbić nr OEM takiego amortyzatora. Masz w podpisie u mnie.

Monroe, szkoda pieniędzy na nie.

Dla jednych to i kw będzie za miękki... , także brałbym poprawkę na mtsa, bo gwinty robią z kolei bardzo, bardzo twarde. Musisz się sam przejechać autem na mtsie i ocenić według swoich potrzeb/ wymagań.


Jak nie robisz po 40 tysięcy rocznie to kup eibacha. Wytrzyma kilka lat nim siądzie tył.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#88 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:35, 20.02.2022

Witam spowrotem, sprawdziłem po numerach oem 51605-SEA-E02 , 51606-SEA-G02 to są te numery i podczas szukania wiekszość amortyzatorow jakie mi sie ukazują są bez mocowania na czujnik, nie moge sobie poradzic z dobraniem amortyzatorow, pomoglby ktoś? 


  • 0

#89 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:17, 20.02.2022

Zmartwię Cię.

Z bilsteina zostały tylko wersje bez HID.

 

http://web1.carparts...19&14=19&12=130

 

Z tego co widzę na chwilę obecną to jest tylko meyle i monroe oraz KYB, a z tego nic bym nie założył osobiście. 

 

 

 

Możesz sobie poradzić w taki sposób:

 

http://www.accordklu...ojąca-sytuacja/

http://www.accordklu...nowych-amorach/

http://www.accordklu...saj-z-xenonami/


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#90 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 20.02.2022

Okej, dzięki. Jeszcze jedno pytanie, czy cos wiecej z części trzeba mi do zmiany z zawieszenia gwintowanego na zwykłe oprocz amorków i sprężyn? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, sprężyny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq