XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana sworznia dolnego zwrotnicy a zbieżność i geometria
#1
Napisano 13:37, 12.08.2016
w przyszły czwartek wymieniam tak jak w temacie sworznie dolne aby przypadkiem kółka nie odpadły i stąd moje pytanie wiem, że na pewno muszę zrobić zbieżność ale jak wygląda sprawa z geometrią jeśli mam obniżony zawias na sprężynach eibach więc mam lekki negatyw ale nie mam regulowanych camberów to jest sens robić geometrie? Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Filip
#2
Napisano 17:54, 12.08.2016
Po wymianie sworznia, wzięty mechanik od Hond w Gdańsku, mówił że ustawianie geometrii nie jest konieczne.
#3
Napisano 07:26, 14.08.2016
Nie ma mozliwosci ustawienia geometrii w hondzie!! Ustawia sie tylko zbieznosc!
Jedyna mozliwosc ustawienia geometrii to jakbys pozajladal regulowane wahacze.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4
Napisano 21:50, 15.08.2016
Pozdrowionka
#5
Napisano 06:31, 16.08.2016
Warto też wspomnieć o tylnych wahaczach.
Jak wymieniałem je u siebie na cambery, to okazało się, że są totalnie zużyte. Te sworznie to "latały jak kupa w betoniarce"
#6
Napisano 21:12, 17.09.2016
czy ktoś jest mi w stanie odpowiedzieć z 100% pewnością na pytanie czy te niebezpieczne sworznie zwrotnicy dotyczą tylko przodu czy również yłu w acco 7gen kombi (2007 - polift)
#7
Napisano 21:38, 17.09.2016
Wysłane z Tapatalk
#8
Napisano 11:17, 18.01.2017
czy po wymianie sworzni trzeba robić zbieżność?
#9
Napisano 12:09, 18.01.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#10
Napisano 12:53, 18.01.2017
czy po wymianie sworzni trzeba robić zbieżność?
Robić nie. Ale sprawdzić warto Jeśli ktoś robił zbieżność a sworznie były zużyte i miały luzy, to raz że odwalił fuszerę a dwa, że zbieżność się zmieni jeśli wstawisz nowe sworznie (układ się usztywni).
#11
Napisano 13:18, 21.01.2017
no nie do końca konstrukcja zawiasu w VII jest taka,że sworznie dolne to by musiały miec jakiś hardcorowy luz podczas robienia zbieżności aby potem po ich wymianie zbieżność uległa zmianie- ale jest to możliwe i jakby nie patrzeć to jeśli dawno zbieżności nikt nie sprawdzał to i tak warto ją skontrolować
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#12
Napisano 21:31, 21.01.2017
rozumiem, dziękuję
heh u mnie sytuacja wygląda tak że została wymieniona z jednej strony przednia tuleja wahacza dolnego oraz sworzeń (oba prawa strona). Nie robiłem zbieżności, ale nie widzę żadnej zmiany w zachowaniu auta pod tym kątem - jedzie i hamuje prosto tak jak dotąd.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, sowrzeń zbieżność, geometria
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych