Witam wszystkich użytkowników prosiłbym pomoc. Kupiłem następujące felgi DOTZ revvo dark 19 " 8J ET45 przy kupnie oczyiście sprzedawca zapewniał że mają atest TUV i na 100 % będą pasować. Chciałem je dziś założyć ale niestety wyszedł problem bo na wulkanizacji po założeniu felgi okazało się, że między zaciskami a felgą jest przestrzeń może na paznokieć a może i nawet nie. Nie obcierało ale bałem się zaryzykować i na wulkanizacji panowie również odradzali. Jest możliwość założenia dystansu ale boję się czy jak jeszcze bardziej będzie wystawać nie zacznie obcierać o nadkole. Miał może ktoś podobny problem?? widziałem już dawno na forum, że użytkownicy zakładali szersze koła i było ok ale nie wiem czy mają przy tym seryjne zawieszenie. Będę wdzięczny za podpowiedź czy warto próbować i jaki ewentualnie dystans założyć, bo nie wiem czy ryzykować czy odesłac felgi a widząc je już na Hani musze przynać że wyglądają pięknie :)Z góry dziękuje za pomoc.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:28, 10.08.2016
#2
Napisano 14:45, 10.08.2016
Założyć na każdą piastę dystans przelotowy 3-5mm i problem totalnie rozwiązany, nie odsyłaj felg tylko poszukaj kogoś kto ma tokarkę i odpowiednie materiały, ew. zamów na necie ale wyjdzie duuuuuużo drożej. Zrobienie takich dystansy to parę groszy
Edit, teraz tak mysle. Lepiej byloby zalozyc dystans 10mm, bo maja juz pierscien centrujacy i wtedy wszystko trzyma jak w serii.
Użytkownik Hymphh edytował ten post 14:47, 10.08.2016
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#3
Napisano 15:26, 10.08.2016
#4
Napisano 16:14, 10.08.2016
Jak masz zawieszenie seryjne nieobniżane to nic nie powinno obcierać ale moim zdaniem przy dystansie 10 mm, feldze 8'' z ET45 przód może leciutko wystawać poza krawędź błotnika (5 mm). Ja dałbym na przód dystans 5-8 mm, na tył 10-15 mm bo tam jest koło głębiej.
Użytkownik rhaegar edytował ten post 16:16, 10.08.2016
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
#5
Napisano 17:52, 10.08.2016
Chodzi mi raczej o sam fakt, zeby dystans dac zrobic taki, zeby ten "kolnierz" centrujacy mial na sobie, zawsze mimo wszystko lepiej felge trzyma Mozna zrobic jak pisze up, przod np. 6 albo 7 mm z kolnierzem a tyl 10-15 spokojnie
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#6
Napisano 19:06, 10.08.2016
Dziękuje za zainteresowanie, to by chyba najlepsza opcja żeby dać te 5 mm dystans na przodzie ale jeszcze myśle jak to będzie w przyszłości gdy wymienie klocki na nowe wtedy trochę się jeszcze wysunie i czy wtedy te 5 mm będzie wystarczająco...z więcej tak jak kolega pisze że bedzie już wystawać przód a wtedy można się również spodziewać że może trzeć o nadkole. Zawieszenie jest seryjne więc niby miejsca jest.
#7
Napisano 05:35, 11.08.2016
Użytkownik soul edytował ten post 05:35, 11.08.2016
#8
Napisano 07:06, 11.08.2016
Ja miałem ten sam problem z moimi felgami. Z tym, że u mnie po założeniu felgi tarły o jarzmo, aż zostały na nich ślady od wew. Minimalnie zaokrągliłem kant jarzma, dałem dystans 5mm i jest ok.
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>
#9
Napisano 08:05, 11.08.2016
Dziękuje za pomoc ruszam dziś w miasto w poszukiwaniu dystansów. Pozdrawiam
#10
Napisano 13:25, 11.08.2016
Witam znowu, właśnie wróciłem z wulkanizacji byłem również w serwisie hondy i wszystko wskazuje na to że nie mogę założyć tych dystansów, jak to jest faktycznie na piaście ten kołnierz wystaje ok 5 mm więc dajac dystans traci sie możliwość centrowania a przecież felgi nie będą na samych śrubach. Jak poradziliście sobie z założeniem dystansów?? Bo powoli głupieje że dla warsztatów jest to taki problem, dla mnie wystarczyło by zastosować dystanse z kołnierzem centrującym i po sprawie by było ale może się myle. Z drugiej strony ceny takich dystansów też są odpowiednie np za dwie sztuki znalazłem 400 zl a trzeba 4 ....
Użytkownik Fragles edytował ten post 14:12, 11.08.2016
#11
Napisano 18:21, 12.08.2016
http://www.rino-skle...awy-do-120.html
Niemniej jeśli dystans jest cienki (czyli właśnie 6mm a nie 10 lub więcej) to może być problem jeśli różnica pomiędzy średnicą zewnętrzną pierścienia na piaście a średnicą wewnętrzną otworu w feldze jest niewielka. Pierścień centrujący na dystansie będzie wtedy cienki i nie będzie się miał czego pod spodem trzymać względu na przetoczenie na pierścień centrujący piasty które będzie prawie tak głebokie jak grubość dystansu.
Wydaje mi się, że w Twoim wypadku lepsza byłaby po prostu przekładka w postaci krążka stalowej blachy nierdzewnej grubości np. 1mm z wyciętymi otworami na śruby i na pierścień centrujący piasty. Użył byś dodatkowo pierścienia centrującego od felgi i miałby się on na czym oprzeć a szczelina pomiędzy felgą a zaciskiem byłaby wystarczająca.
Musiałbyś znaleźć ślusarza który by Ci to wyciął.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#12
Napisano 18:29, 12.08.2016
Wydaje mi się, że w Twoim wypadku lepsza byłaby po prostu przekładka w postaci krążka stalowej blachy nierdzewnej grubości np. 1mm z wyciętymi otworami na śruby i na pierścień centrujący piasty. Użył byś dodatkowo pierścienia centrującego od felgi i miałby się on na czym oprzeć a szczelina pomiędzy felgą a zaciskiem byłaby wystarczająca.
Musiałbyś znaleźć ślusarza który by Ci to wyciął.
a później mieć problemy z biciem?
Jeśli cokolwiek to minimum 3-4mm, najlepiej przeszlifowane na magnesówce żeby utrzymać równoległość.
Jak już brać to dobre pierścienie i mieć spokój. Tak 5-6mm.
#13
Napisano 19:04, 12.08.2016
Tak jak pisałem, min. 5 mm dystans z kołnierzem na pierścien centrujący, ktokolwiek kto ma tokarkę/frezarkę i się na tym zna zrobi ci takie dystanse za 25-30 zł sztuka max. Kiedyś robiłem dystanse do autka 40mm tył 25mm przód to na gotowo dałem 250 zł za wszystkie. Nie kupuj gotowców z neta, niesamowicie chore pieniądze chcą.
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych