Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Mokra podłoga za fotelem pasażera

VII Mokra podłoga przeciekające drzwi fotel pasażera

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#16 MarcinL

MarcinL
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 19.08.2016

Sytuacja na chwilę obecną :
Z racji braku szyberdachu sprawdziłem dokładnie drzwi. Po zdjęciu tapicerki okazało się że woda dostaje się przez uszczelki.

W akcie desperacji użyłem smaru silikonowego w sprayu do uszczelek i odziwo pomogło. Wydaje się to za proste a jednak przez 40 minut mylem samochód karcherem a wewnątrz sucho. Wcześniej po 2 min wypływała woda z pod drzwi.
Kanały w drzwiach drożne. Szyby wszystkie oryginalne.
Co ciekawe tą wodę musiała nabrać w Polsce.
Przyjechała do Polski 26 czerwca, ja kupiłem ją dwa tygodnie temu w słoneczny dzień. Gdyby przez miesiąc było w niej ponad pół wiadra wody to:
1 nie dało by się wziąść (ewolucja)
2 szyby były by zaparowane (był słoneczny dzień)
Z Drugiej strony w Polsce w komisie mógł być tylko myty więc skąd aż tyle wody.

Najważniejsze,że sytuacja opanowana. Jutro składanie w całości.
  • 0

#17 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:39, 20.08.2016

Na moje to sprawdź osadzenie uszczelek. Muszą być dociśnięte do budy/drzwi. Jeśli silikon pomógł to któraś pewnie była podwinięta.
  • 0

#18 MarcinL

MarcinL
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:17, 21.08.2016

Dziś od wczesnego ranka pada deszcz a w aucie sucho więc uważam problem za rozwiązany.
Dziękuję wszystkim za rady i pomoc.
  • 0

#19 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:12, 22.08.2016

Karma wraca. Po wczorajszej nocnej ulewie u mnie po obu stronach dywan mokry w miejscu nóg pasażerów tylnej kanapy. Omacałem wszystko. Przód suchy, progi suche, poddufitka i słupki siche. Z drzwiami problemu nie ma. Szyby były zamknięte. WTF?
  • 0

#20 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:10, 23.08.2016

Ok. Namierzone. Konewka twym przyjacielem. Leje sie z za obicia drzwi. Pewnie po wymianie siłowników jest dobrze folia niedoklejona.
  • 0

#21 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:26, 23.08.2016

Tył ogarniety. Teraz przód profilaktycznie. Polecam klej-uszczelniacz Soudal Fix All :)
  • 0

#22 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1670 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 20:33, 24.08.2016

A ktoś kiedyś doszedł co to za kit jest stosowany oryginalnie do klejenia folii przeciwdeszczowej do drzwi ? Jak się zabrudzi to się słabo klei ale doszedłem też ze jego przyczepność wraca po przemyciu szmatką z benzyną ekstrakcyjną.

Do takich klejów jak mówisz to mam średnie zaufanie bo często zawierają jakieś kwasy czy octany i mają własności korozyjne.


  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#23 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:37, 24.08.2016

Właśnie ten nie zawiera tych składników i nie działa korozyjnie. Jest pokomerowy.

847918e8fb0add13fd1bf9916c60a3c6.jpg

Wysoce elastyczny klej-uszczelniacz na bazie polimerów hybrydowych SMX do zastosowań wewnętrzych i zewnętrznych. Klei również wilgotne materiały

Właściwości:
Doskonała przyczepność do wszelkich materiałów budowlanych i konstrukcyjnych - również wilgotnych: betonu, cegły, kamienia naturalnego, płyty gipsowo-kartonowej, drewna i materiałów drewnopochodnych, metali, szkła i ceramiki, większości tworzyw sztucznych, np. PCV, styropianu, poliakrylatów i poliwęglanów
Neutralny chemicznie - nie reaguje z podłożem, nie przebarwia brzegów materiałów porowatych
Praktycznie bezwonny nie wydziela lotnych związków organicznych - spełnia wymagania klasyfikacji Emicode EC1 Plus
Niewrażliwy na działanie słabych kwasów, zasad, rozpuszczalników i olejów
Odporny na działanie warunków atmosferycznych i promieniowania UV
Po utwardzeniu daje się malować - również farbami wodnymi

Użytkownik mafia35 edytował ten post 20:41, 24.08.2016

  • 0

#24 Statom

Statom
  • Administrator
  • 7013 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 66
Super

Napisano 20:59, 24.08.2016

Hej :)

A ktoś kiedyś doszedł co to za kit jest stosowany oryginalnie do klejenia folii przeciwdeszczowej do drzwi ? Jak się zabrudzi to się słabo klei ale doszedłem też ze jego przyczepność wraca po przemyciu szmatką z benzyną ekstrakcyjną.
Do takich klejów jak mówisz to mam średnie zaufanie bo często zawierają jakieś kwasy czy octany i mają własności korozyjne.

Ile ja się naszukałem czegoś co byłoby jak najbardziej podobne właściwościami do tego oryginalnego, szukałem, czytałem, pytałem w sklepach... i koniec końców kupiłem masę uszczelniająca 'Victor Reinz Reinzosil'...
Teraz nie pamiętam, którą dokładnie - muszę poszukać gdzie leży i jak sprawdzę na 100% to wtedy napiszę...
Na pewno się sprawdza i jest bezkwasowa...

Pozdrawiam
Tomek

P.S. teraz wpadłem, że przecież mogę podpytać znajomego mechanika w ASO, czego oni ew. używają jeśli jest taka potrzeba (z reguły nie ma, bo przyklejają na starą masę)
  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#25 lolo1890

lolo1890
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Bydg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:19, 25.08.2016

Hehe tyle nerwów a jaka prosta naprawa się okazała

Użytkownik lolo1890 edytował ten post 07:21, 25.08.2016

  • 0

#26 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:48, 25.08.2016

To przyklejanie na starą masę jest z dupy. Później dzieje się tak jak u nas. O ile z góry drzwi można sobie darować, o tyle z dołu warstwa tej masy jest mniejsza i bardzo często wilgotna. Zbiera się tam sporo syfu. Dlatego zdarłem starą masę, odtłuścilem i dałem grubo tego fixa. Ma właściwości antygrzybowe i nie zajdzie szlamem tak jak masa fabryczna.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#27 MarcinL

MarcinL
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:00, 26.08.2016

Panowie jednak nie jest dobrze. 

W aucie znowu basen ale znalazłem dwa otwory:

Po zdjęciu tapicerki okazało się, że mam dziurę do asfaltu zaznaczoną na zdjęciu "honda" zastanawiam się co w niej było oryginalnie.

Dwa zauważyłem strugę wody z rurki po lewej stronie nóg pasażera. 

Pytanie od czego to jest odpływ i dlaczego leci z niego woda. (zdjęcie honda2)

Na zdjęciu honda strzałka wskazuje na umiejscowienie rurki z honda2

Załączone pliki

  • Załączony plik  honda2.jpg   94,43 KB   13 Ilość pobrań
  • Załączony plik  honda.jpg   72,33 KB   12 Ilość pobrań

  • 0

#28 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1670 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 19:24, 26.08.2016

Heh, to prawie ten sam problem co był u mnie (w HA VIII) tylko jakby znacznie gorzej. U mnie odpływ wody z parownika był przytkany i woda zbierała się w parowniku aż do przelania (i dalej pod wykładzinę) a u Ciebie po prostu nie ma rurki odpływowej wody skroplin z parownika !! I woda wyprodukowana przez klimę leje się prosto pod wykładzinę. W dodatku woda z jezdni (w czasie jazdy po mokrej jezdni) może Ci się dostawać tym otworem w podłodze do środka.

Brakuje Ci elementu nr 17 z tego rysunku:

 

http://www.hondaworl...720_category_3/

 

To auto nie jest po jakiejś większej naprawie powypadkowej ? Bo jakim cudem tego elementu może brakować ?


Użytkownik klosz007 edytował ten post 19:40, 26.08.2016

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#29 MarcinL

MarcinL
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:23, 27.08.2016

Powoli zaczynam się zastanawiać co było robione w tym aucie.
Napewno miał lekką stłuczke z przodu ponieważ belka jest lekko wgnieciona a zderzak przedni nie jest idealnie spasowany.
Poza brakiem tego elementu zastanawiający jest fakt, że silnik nie jest od tego egzemplarza. Komuś udało się zajechać silnik na 100 tysiącach? To jest zastanawiajace. Do tego świeży płyn w wysprzęgliku. Z drugiej strony od spodu brak nie oryginalnych spawów, zabezpieczenia przed korozją oryginalne na całej powierzchni, wewnątrz pokrycie blachy jakimś "plastikiem" też oryginalne. Do wczoraj tapicerka podłogi nigdy nie była demontowana.
  • 0

#30 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1670 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 11:15, 27.08.2016

A jakie jest pochodzenie tego samochodu, od kogo kupiony ? 100 tys w 9-letnim aucie ? Ja swoim VII w 6 lat nastukałem 80tys a to była naprawdę tylko jazda po Łodzi do pracy i z powrotem plus jakieś wakacje (krajowe, najdalej dotarłem raz do Wilna) raz do roku.

Przed kupieniem HA VIII oglądałem Lexusa IS250 który w bagażniku też wszystkie zabezpieczenia antykorozyjne miał "prawie" jak oryginalne (bo był naprawiany w ASO) ale na 100% cały pas tylny był wymieniony po stłuczce.

 

Skoro tej rurki drenażowej nie ma to ktoś tam coś mocno rozbierał i zapomniał założyć albo była uszkodzona. Chyba, że jakiś na maksa niesolidny zakład od serwisowania klimy. Do ew. przetkania gdyby była zapchana brudem wystarczy ją wyciągnąć z podłogi, żeby dało się ją naprostować i włożyć drut.

Żeby się tam dostać nie trzeba demontować wykładziny. Ale skąd wiesz, że wykładzina nie była wyjmowana ? Ja susząc ją u siebie (co prawda w HA VIII) nie zauważyłem żadnych jednorazowych elementów. Rozbierając drugi raz nie poznał bym po sobie że coś wcześniej robiłem :-) Zresztą gdybym uszkodził jakieś spinki to bym je wymienił na nowe bo taki już jestem :-)


Użytkownik klosz007 edytował ten post 11:23, 27.08.2016

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Mokra podłoga, przeciekające drzwi, fotel pasażera

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq