Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Rurki metalowe maglownicy.

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 andrzejmm

andrzejmm
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Mazowiecki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:33, 06.08.2016

Witam,

 

Mam problem z rurkami metalowymi do płynu które są przy samej maglownicy (są skorodowane i zaczęły się pocić). Czy któryś z kolegów przerabiał ten temat? Da się to zakuć jakoś. Chłodniczkę mam już na miedzi i zastanawiam się czy to samo można zrobić przy maglu (tam rurki w przeciwieństwie do chłodniczki są zakute ze śrubami).

 

Chodzi dokładnie o te rurki, które na schemacie zaznaczyłem na żółto.

Załączone pliki

  • ZaÅ‚Ä…czony plik  schemat.jpg   109,11 KB   22 Ilość pobraÅ„

  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:26, 06.08.2016

Z tymi na maglownicy nie powinno być problemu. Z kawałkiem wskazanym bezpośrednio przez żółtą strzałkę też nie bo i tak na opaskę zaciskową jest. Natomiast z przewodem który idzie do pompy może być problem bo trzeba by go zakuwać. A nie wiem czy na miedzianej rurce się da. Wątpię w to bo miedź za miękka.
  • 0

#3 andrzejmm

andrzejmm
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Mazowiecki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 06.08.2016

Mam taką nadzieję, że da się to odratować. Maglownica jest jeszcze OK, pompę niedawno zregenerowałem sobie wg. instrukcji z forum oraz wymieniłem chłodniczkę na miedź. Te zapocone przewody zobaczyłem ostatnio od góry. Najbardziej widać to na tych zagiętych zaznaczonych żółtą strzałką po prawej. Teraz wyjeżdżam na urlop jak wrócę postaram się podjechać na jakiś kanał i dokładnie obejrzeć okolice.

 

Jeśli jakiś kolega wymieniał już wspomniane przewody będę wdzięczny za podpowiedź.


  • 0

#4 Rumun1983

Rumun1983
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:Bochnia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 17.09.2016

I co kolego udało Ci się coś zrobić z tymi przewodami? Bo ja mam podobny problem. Nie wiem czy da się zdemontować przewód bez demontażu maglownicy?


  • 0

#5 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:38, 19.09.2016

no z przewodami magla to nie jest takie hop siup.

ale można wywalić magla z przewodami z auta.

trzeba oba drążki odkręcić i wychodzi ładnie do dołu :)

a odkręcanie potem kabli to jest zabawa przednia :)

mi raz odkręcenie przewodu ciśnieniowego zajęło 2 tygodnie

codziennie lałem po szczelnie gwintu płynem hamulcowym i młoteczkiem 200 gram opukiwałem

dzien w dzien 2 razy dziennie rano i wieczorem ale opłacało się

poszedÅ‚ Å‚adnie - dodatkowo kupiÅ‚em ciÄ™te klucze specjalnie do przewodów hydrauliki siÅ‚owej :) - zestaw 4 kluczy 40 zÅ‚ z Yato ale  wiele razy dupe juz uratowaÅ‚y mi :)

potem wyczyÅ›ciÅ‚em ku  mojemu zaskoczeniu nie rdze a syf bÅ‚otny co zebraÅ‚ siÄ™ pomiÄ™dzy nakrÄ™tkÄ… a sciankÄ… przewodu :)


  • 0

#6 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:56, 27.09.2016

Zamówiłem właśnie dolną rurkę na powrocie płynu wspomagania nr: 53724-S1A-G01 w ASO. Koszt 102 zł brutto (nr 6 na schemacie) Dodam jeszcze, że wymieniałem gumowy wąż (nr 16 na schemacie). W ASO kosztował około 90 zł brutto.

 

http://japancars.ru/...&nplblk=B__3360


  • 0

#7 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • SkÄ…d:Å»ory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:37, 27.09.2016

Zamówiłem właśnie dolną rurkę na powrocie płynu wspomagania nr: 53724-S1A-G01 w ASO. Koszt 102 zł brutto (nr 6 na schemacie) Dodam jeszcze, że wymieniałem gumowy wąż (nr 16 na schemacie). W ASO kosztował około 90 zł brutto.

 

http://japancars.ru/...&nplblk=B__3360

a orientowales sie jakie ceny co do reszty rurek?


  • 0

#8 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:04, 28.09.2016

Co do pozostałych się nie orientowałem, wiem tylko, że opaska zaciskowa (nr 29) w ASO kosztuje 20 zł/szt :-)


  • 0

#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:39, 28.09.2016

to tak prosto nie jest, tego zasilajÄ…cego idÄ…cego do magla nie wymienisz - trzeba caÅ‚y przewód zmienić- jakby tak nie byÅ‚o to po cholere ludzie szukaliby caÅ‚ego przewodu od magla i pÅ‚acili za niego chorÄ… kase? 

Owszem można próbowac zakuć ale wątpie aby to coś dało jak już przewód puszcza. można zakuć wymieniając fragment - ale z tego co kojarze to ktoś tak zrobił i potem były cyrki ze wspomaganiem i i tak skończyło się na wymianie na używkę całego przewodu


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 malkontent

malkontent
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:Wad
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ILS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:L
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:36, 28.09.2016

Mam podobny problem w miejscu zaznaczonym na czerwono, korozja zrobiła swoje i cieknie mocno. Dzwoniłem do jednej firmy to gość powiedział, że mogą zakuć, ale jak na zwykłej rurce to i tak wypadnie z gumowego przewodu, bo nie ma odpowiedniej końcówki, jak on to nazwał "choinki" na tym metalowym.

Ma ktoś pomysł co z tym zrobić? Czy jedynie zamawiać ten cały przewód nr 4 czy jakieś inne wyjście? Da się kupić przewód zakończony taką choinką. Wydaje mi się, że musi się dać hm...

2n9c6kj.jpg


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:03, 28.09.2016

A zarobic końcówkę na prostej części i z miedzi dorobić wygiętą?
Jedna złączka więcej ale na klej skręcona musi trzymać.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:24, 29.09.2016

tu chyba nie chodzi o samo trzymanie tylko o to ,że potem układ nie działa tak jak powinien bo jednak zmieniasz jego długość


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:06, 29.09.2016

info z dzis z 9.00

a aso matraszek

53713-S1A-G02 czyli przewód ciśnieniowy

 

Koszt przewodu 1377,60 zł brutto detal, dostępny na zamówienie czas oczekiwania 1 dzień roboczy.


  • 0

#14 Radek0684

Radek0684
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • SkÄ…d:WLKP.
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:16, 29.09.2016

No to gruuuuubo siÄ™ ceniÄ… :(


  • 0

#15 krzychu87

krzychu87
  • Nowy
  • 18 postów
  • SkÄ…d:RyduÅ‚towy
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 24.10.2016

Podejrzewam, że w zakładzie, gdzie robią przewody hamulcowe stalowe można coś poradzić. Jak kolega przemkowal wspomniał, uciąć w zdrowym miejscu, zarobić końcówki zachowując długość przewodu i kształt gięcia.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq