Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

WYDECH WM-SPORT 2.0 VI Gen

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 netrunner3242

netrunner3242
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:30, 05.08.2016

Witam,

Jako iz moj wydech jest caly pordzewialy, gdzies jest dziura i fajnie bybylo ogarnac jakis sportowy look w moim accordzie

mysle o jakims tanim tlumiku ktory nie koniecznie bedzie pierdzial na cale osiedle a troche pomrukiwal.

 

Mianowicie czy ktos mial stycznosc z tym czyms?

http://allegro.pl/tl...6335848519.html

 

Zastanawia mnie czy ma to jakis sens czy nie? Poniewaz cena jest atrakcyjna a wyglad tym bardziej aczkolwiek obawiam sie ze bedzie mi napieprzal jak stare e36 czy jakis gulf.

 

Moja Honda to 1998 VI 2.0.

 

Z gory dzieki!

 

ps.

 

Jak ma ktos cos godnego polecenia to prosze bardzo!


  • 0

#2 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:51, 06.08.2016

Z opinii jakie czytałem na forum to "mugen" WMsporta jest podobno glośny i raczej z wytrzymałością tez słabo
  • 0

#3 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:10, 06.08.2016

tj *cenzura* nie tłumik


  • 0

#4 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:23, 06.08.2016

Lepiej taką używkę kup. http://olx.pl/i2/ofe...tml#:e35fd1bb86
  • 0

#5 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 08:21, 06.08.2016

Nie polecam tego tłumika , głośny i pierdzący .  Używka dobrej marki albo odłożyć więcej kasy .


  • 0

#6 netrunner3242

netrunner3242
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 06.08.2016

Dzieki za info panowie. Wyglada na to ze poczekam sobie az trafi sie cos ciekawego albo odloze jakis pieniadz.

Dzis pospawalem tlumik i nieslychac w ogole samochodu takze nie pali mi sie az tak.  :cyklop:


  • 0

#7 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:05, 07.08.2016

Podepne sie bo temat pokrewny :)

Z racji ze po wywaleniu kata, w mojej FR-V K20A9, tlumiki przedmuchaly sie do konca i zrobilo sie glosno zaczynam budowac nowy uklad.
Jego podstawa maja byc 2 przelotowe Proexy, (pozniej wpadnie rowniez kolektor 4-2-1) a calosc bedzie z nierdzewki.

Pytanie tylko czy 2.5" bedzie odpowiednia srednica do tego silnika?

Ktos liczyl wydech pod K20A6?

Wi@S4 via Taptalk
  • 0

#8 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:24, 07.08.2016

2.2'' to max, ale ja bym dał 2''


  • 0

#9 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:21, 07.08.2016

A 2 cale do f18 to będzie odpowiednia grubość rury na przelocik czy za dużo jak na ten silnik ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq