Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

półosie napędowe INSANE 500 HP

VI układ napędowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:45, 05.08.2016

Witam

coś mam pecha do zakładanych tematów - mało kto się w nich udziela, ale że do odważnych świat należy spróbuję ponownie

Szczerze się przyznam, że jedynym podzespołem mechanicznym na który narzekam w swoim aucie to stan przegubów wewnętrznych - zawsze w lecie klikają - pomału czas na nie - pewnie wymieniłbym je już dawno gdyby nie jedno ale - sensownym zamienników brak :) zaś jeżeli chodzi o ASO - lewych przegubów wewnętrznych już brak :) ani w salonie, ani u jarusa ani w hapartsie  - nigdzie nie ma :) a te z allegro za 150,00 zł to ja dziękuje.

Jakie alternatywy:

hmmm miała być regeneracja w motomax.pl - ale albo są tak zajęci albo ich renoma zaczyna szwankować bo panowie olali moje zapytania i telefony tak jakby nie byli chętni :)


szperałem szperałem w necie i znalazłem to:

http://all4honda.com...-r-details.html

i przeliczając cenę - zwłaszcza w alternatywnym sklepie z UK wychodzi za dwie półosie ok 2.300,00 zł - osobiście uważam, że cena jest atrakcyjna (sam OEM przegub wewnętrzny u jarusa to ok 1.200,00 zł a jak wspomniałem można dostać tylko lewy)

Przeszukałem neta opinie na temat INSANE są pozytywne nawet na http://honda-tech.com/ opinie są pozytywne zakładając ze będa montowane w aucie które nie ma 500 km :)

dla chętnych odsyłam do lektury:

http://honda-tech.co...-2548550/page2/

jako, że jestem ciekaw zapytam jakie w tym temacie jest wasze zdanie, będę wdzięczny za rzeczowe opinie

 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#2 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:59, 06.08.2016

Insane driveshafts są znane na rynku. Znam dwie osoby co założyły je ze względu na wyrobione przeguby wewnętrzne i wibracje z tym związane. Po ukręconej półosi, sam miałem je zamawiać jednak trafiła mi się używka po 50k mil przebiegu za śmieszne 50f :D
Jeżeli masz okazję to ściągaj i zakładaj, nie będziesz żałować kasy.
  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#3 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:40, 06.08.2016

pisałem zapytanie do sklpeu:


Hi I would like to ask if those driveshafts are available to buy - both left and right? Because it is really hard to finde driveshafts to the UE version od Honda Accord 1998-2002, 2.2 Type R CH1. Thats why I would like to ask once more if they really fit just like the OEM ones (especially knowing that in this honda the left driveshat is a two -piece part). 


dostałem odpowiedz ze sklepu :
 

"Hello Tom,
 
thank you for your email and i will try to help you the best i can!
These drive shafts are specifically for the Accord 98-02 Type R and you can buy both (links=left and rechts=right) on the drop down menu on the right side of the ad.
The inner drive shaft (intermediate shaft) on the left side will always stay OEM because hardly anyone replaces that one. You can take off the outer drive shaft piece from this intermediate shaft and only replace that part.
We don't have the shafts ins tock but normally we would have them within 2-2.5 weeks."

poszło moje dalsze zapytanie:

 

 

Hi
 

Thank you for the quick reply. Just one more question to clear up my doubt.
The right driveshaft is a complete part (incudes the joint shaft form side of the gear box and the wheel)
Buying the left driveshaft i will get only a part of it (the peace containg the the joint shaft form side of the wheel) - the outer drive shaft piece. And the peace containg the joint shaft from side of the gear box must stil be stok - inner drive shaf.

Im asking because both my inner joint shafts are damaged and the most import_ant thing for me is to replace them. 

 


Użytkownik Zigi edytował ten post 14:23, 06.08.2016

  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#4 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:21, 06.08.2016

nie za bardzo rozumiem część którą zaznaczyłem na zielono  :) ktoś mnie oświeci?

 

bo stosownie do mojego rozumowania  :) o ile prawą półoś nabywam całą nową z przegubem wew i zew to w przypadku lewej półosi nabywam tylko jej część tzn przegub zewnętrzny do podpory wału zaś fragment przegub wew do podpory wału zostawiam swój OEM tak? - czy raczej Pan miał na myśli ze jeżeli nie będzie takiej potrzeby to cześć swojej lewej mogę zostawić a podmienić tylko element z nowej lewej? (ale i tak dostaje ją kompletną?

ktoś mnie oświeci czy dobrze rozumuje?


Użytkownik Zigi edytował ten post 14:24, 06.08.2016

  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#5 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:40, 06.08.2016

Kurde ciężko ze 100% pewnością stwierdzić, treść mało konkretna, można zinterpretować na conajmniej 2 sposoby. Nie lepiej w korespondencji posługiwać się nr. OEM i ew. zdjęciem?
  • 0

pzdr


#6 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:41, 06.08.2016

Hmm dla mnie Bardo wyraźniejest napisane. Panu chodziło właśnie o podporę wału ( intermediate shaft), ta część zostaje OEM. W zestawie dostajesz dwie kompletne półosie.

Użytkownik shantillas edytował ten post 14:43, 06.08.2016

  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#7 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:57, 06.08.2016

No ale dobrze później zapytałeś, czekaj na odpowiedź ze sklepu.

Po cenie nie można wywnioskować czy chodzi o całość lewej półosi?

Użytkownik tolakowy edytował ten post 14:59, 06.08.2016

  • 0

pzdr


#8 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:10, 06.08.2016

Za dwie nowe półosie cena nie jest jakaś strasznie wysoka.

Ja mam z Allegro przegub za 150zł właśnie i jestem zadowolony, nic się z nim nie dzieje, a sprawdzałem go bardzo mocno :)

Bardziej wyrypane miałem właśnie łożysko podpory, które wymieniłem na FEBEST za 60zł i teraz drgania są bardzo niewielkie (ale są).

Wbrew pozorom nie jest to łatwy temat w tym aucie. Te wibracje na pewno miały wpływ na wyrobienie się całego zawieszenia z przodu, gum i poduszek w ten sposób, że wpadają one w rezonans mechaniczny i nawet jak doprowadzisz półośki do porządku może się okazać, że trzeba szukać dalej.


  • 0

#9 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:14, 06.08.2016

W acc 7 gen problem leży w przegubach wewnętrznych, powstają wżery na bieżni i telepie autem. Problem z zamiennikiem jest taki, że tolerancja nie do końca jest taka jak w OEM, stąd wibracje dalej mogą występować.
  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#10 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:22, 06.08.2016

Zgadza się, jedyna opcja na 100% pewność, to wymienić całą kompletną półoś, najlepiej taką wyciągniętą ze świeżo przetestowanego auta :)

Albo nowe.


  • 0

#11 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:32, 06.08.2016

dziękuje za zainteresowanie :)

ja już w swoim aucie przerobiłem tyle i wymieniłem tyle, że raczej nie mam problemu ze zdiagnozowaniem powodu jakiegoś defektu :) od zawsze wiedziałem, że przeguby wewnętrzne do najsłabsze ogniowo - a że jakieś dalsze plany co do auta się pojawiają to chce ten temat rozwiązać raz na zawsze zachowując duży margines bezpieczeństwa dla przegubów.

Tak czytam całość korespondencji i chyba łapie się na tym ze moje wątpliwości wynikały z hmm pomylenia budowy lewej długiej półosi :) Pan wspominałem ze "intermediate shaft pozostaje OEM i tak też jest - bo przecież w lewej półosi przegub nie wchodzi w skrzynie tylko właśnie w podporę - a odcinek pomiędzy podporą a skrzynią to z tej strony sztywny wał - własnie podpora :) - wiec tak też właśnie jest - półosie są w tej cenie kompletne :) z 4 przegubami :)

a dla ciekawych na przyszłość znalazłem w PL sklep: http://rally-perform...1/o-firmie.html gdzie już złożyłem zamówienie na kompletne półosie bo cena okazała się być jeszcze korzystniejsza niż  w sklepach w UK - wychodzi 1130 zł brutto za półoś :)


Użytkownik Zigi edytował ten post 19:39, 06.08.2016

  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#12 camson

camson
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:32, 15.12.2016

Mam pytanie odnośnie tych półosi Insane. Z tego co patrze na zdjęciach produktu sa podobnej długości, więc znaczy to tyle, że podpora półosi jest już nie potrzebna?


  • 0

#13 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:58, 15.12.2016

nie nie :) dostajesz dwie półosie w zestawie :) ale od podpory do skrzyni zostawiasz element OEM


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#14 camson

camson
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:40, 15.12.2016

Aha to dzieki bardzo. Za dwa ori przeguby wewnetrzne 1300, a całe półosie Insane ~1500 to chyba wybór jest oczywisty :)


  • 0

#15 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:07, 16.12.2016

Aha to dzieki bardzo. Za dwa ori przeguby wewnetrzne 1300, a całe półosie Insane ~1500 to chyba wybór jest oczywisty :)

za dwie półosie ok 2500 zł :)


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, układ napędowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq