Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Jakie obroty na gazie,czy regulować?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:25, 04.03.2010

witam wszystkich serdecznie.Otóż po wyczyszczeniu przepustnicy i wyregulowaniu zaworów zaczął mi drżeć samochód.Jest to dosyć mocne i irytujące,lecz dzieje się to gdy silnik się rozgrzeje.Postąpiłem tak jak jest napisane tu http://www.honda.cba...ulacja_obr.html i jest trochę lepiej tylko obroty są mniej więcej na połowie pomiędzy jedynką a pierwszą kreską w duł,ale i tak jeszcze drży.Moje pytanie czy takie obroty są dobre czy ewentualnie można jeszcze je troszkę podnieść ,jak tak to o ile.Obroty te są na gazie przy włączonych światłach,ogrzewaniu tylnej szyby,ogrzewaniu lusterek,włączonym radiu i nawiewie na trójce.Proszę o rade,jeżeli nic z obrotami nic nie mogę zrobić to co może być przyczyną takiego drżenia.

http://www.fotosik.p...c39457a737.html
http://www.fotosik.p...7c965fbf0a.html
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:11, 04.03.2010

Wyregulowałeś obroty na pb i cały czas drży? jak przełączasz na lpg to samo?.Może pompa paliwa.W instalacji gazowej II gen.masz dwie możliwości podwyższenia obrotów-na przewodzie głównym i reduktorze,dobrze też było by podłączyć się do analizatora spalin.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:13, 04.03.2010

a jak z tymi obrotami czy mogą być na takiej wartości jakie widać na zdjęciach

[ Dodano: 2010-03-04, 18:14 ]
czyli jednym zdaniem jechać do gazownika niech mi wyreguluje.Tylko pytanie jeżeli to nie pomoże.
  • 0

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:20, 04.03.2010

Obroty masz bardzo dobre.Jeżeli nie chcesz mieszać bo nie dasz rady podjedź do gazownika.
  • 0

#5 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 21:32, 04.03.2010

moze silniczek krokowy nie ma swojej wartosci optymalnej i ma za dużą liczbe kroków na wolnych obrotach.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:22, 05.03.2010

dobra chłopaki ale mam jeszcze jedno pytanie.Gdy odpalę samochód i przełączę na gaz to obroty utrzymują się na 1100 dopiero jak się rozgrzeje ok 10 min jazdy dopiero spadają niżej.Lecz nie odraz.Gdy np jadę 50km/h i wrzucę na luz i dojeżdżam do świateł i obroty cały czas się utrzymują na 1tyś dopiero jak się zatrzymam po ok 5sek dopiero spadają na niżej.Moje pytanie czy nie powinny one odraz po wrzucaniu na luz spadać poniżej tysiąc.

[ Dodano: 2010-03-05, 10:42 ]
a jeszcze jedno myślicie że przeczyszczenie silniczka krokowego i reset coś może pomóc.myślę że nie zaszkodzi spróbować,gorzej się chyba nie zrobi.
  • 0

#7 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:55, 05.03.2010

Gdy np jadę 50km/h i wrzucę na luz i dojeżdżam do świateł i obroty cały czas się utrzymują na 1tyś dopiero jak się zatrzymam po ok 5sek dopiero spadają na niżej.Moje pytanie czy nie powinny one odraz po wrzucaniu na luz spadać poniżej tysiąc.

to oznaka podtrzymania przez krokowca dodatkowego paliwa żeby ci nie zgasł samochod. jaką masz dokładnie instalacje???
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:44, 05.03.2010

STAG-100 Reduktor-tomasetto Wielozawór-tomasetto

[ Dodano: 2010-03-05, 15:58 ]
Wyczyściłem ten silniczek krokowy.Gdy silnik się rozgrzeje obroty są minimalnie pod jedynką,mam włączone światła,podgrzewanie lusterek,radio i nadmuch na dwójkę i delikatnie drży ale idzie to wytrzymać.Ale jak włączam ogrzewanie tylnej szyby to obroty trochę spadają i znów mocno drży.Czy może to być wina akumulatora bo im więcej włączę urządzeń to mocniej drży.
  • 0

#9 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:56, 05.03.2010

Po włączeniu wszystkich odbiorników alternator jest mocno obciążony i mogą wystąpić odczuwalne drgania.Czy podczas prac przy swoim aucie sprawdzano Tobie poduszki silnika (może któraś się wyrobiła bądź jest pęknięta)Na zimnym silniku poduszki są sztywne,ale jak się rozgrzeją.
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:54, 05.03.2010

może być ale jak to sprawdzić.Są jakieś urządzenia czy na oko trzeba to sprawdzić.
  • 0

#11 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:26, 05.03.2010

Urządzeń nie ma.Podejrzewam,że musiałbyś podjechać do mechanika,sprawdzi pod spodem czy nie uszkodzona,albo czy silnik podczas dodawania gazu nie chce "wyskoczyć" spod maski.
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:40, 06.03.2010

Myślę że po niedzieli się wybiorę.Ale jeszcze jedna rzecz zauważyłem że dopóki samochód porządnie się nie rozgrzeje obroty cały czas są ok 1100.dopiera po ok pół godzinnej jeździe spadają.Wyśle że to nie szkodzi,spalanie mi przez to nie wzrośnie ani nić się nie posypie
  • 0

#13 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:35, 06.03.2010

To jest normalny objaw.Samochód po odpaleniu chodzi na tzw.ssaniu i w miarę rozgrzewania silnika obroty spadają.Mamy zimę więc silnik nagrzewa się dłużej.
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:46, 06.03.2010

dzięki wielkie

[ Dodano: 2010-03-06, 19:22 ]
ale dalej ma problem ze spalaniem,W trasie pali mi 10-11 litrów w mieście 20-22 gazu.
  • 0

#15 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:39, 06.03.2010

W trasie pali mi 10-11 litrów w mieście 20-22 gazu.


Coś musiałeś źle zmierzyć bo nie chce mi się wierzyć aby było 100% różnicy między miastem a trasą :shock:
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq