Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tunap 163 i 164

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:31, 27.07.2016

Dobry wieczór, wyżej wymienione preparaty są alternatywą dla lubryfikacji, z tą różnicą że aplikuje się je odpowiednio do gazu i do benzyny, do gazu co 10 tys km, pytałem instalatora gazu, co o tym sądzi, to odradzil to rozwiązanie na podstawie współpracy z warsztatem montujacym i serwisujacym instalacje lpg w Niemczech, czyli brudne i niedrozne wtryski gazu, co o tym sądzą forumowicze, jeśli komukolwiek znany jest temat tych preparatów?
https://www.teileon....-164::1425.html

Użytkownik Heromin edytował ten post 19:50, 27.07.2016

  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:42, 27.07.2016

Każdy kto posiadał system brudzenia wywalal go bardzo szybko... Niestety to nic nie pomaga a jedynie często wywołuje problemy

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:57, 27.07.2016

Dodatek do zbiornika z LPG + dodatek do paliwa
Niemiecka firma Tunap opracowała zestaw dodatków, który zastępuje tradycyjny układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Raz na 10 tys. km aplikuje się go do zbiornika z LPG (opakowanie jest pod ciśnieniem, wystarczy wpiąć go do zaworu do tankowania LPG). Uzupełnieniem jest płynny dodatek do benzyny (należy go dolewać do baku). System nie wymaga montażu dodatkowej instalacji - co 10 tys. km kupuje się zestaw dwóch środków.
Koszt zestawu: ok. 200 zł.
Byłem skłonny to zaaplikowac, ale wierzę panu instalatorowi od gazu, i zrezygnowałem z tego. Z drugiej strony, jak głębiej poszukać, to podobno są wyniki badań tego preparatu, że zostawia ochronną warstwę na zaworach

Użytkownik Heromin edytował ten post 20:03, 27.07.2016

  • 0

#4 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:55, 27.07.2016

Szkoda kasy. Takie wynalazki schodziły kiedyś, jak jeszcze instalacje LPG nie były tak popularne. Dzisiaj samochody mają już przejechane 10-15 lat na LPG i kondycja silnika taka jak na Pb. Przy odpowiednio dobranej sekwencji i regularnych przeglądach możesz spać spokojnie.


  • 0

#5 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:03, 27.07.2016

Też tak myślę, owszem była pokusa zamontowania lubryfikatora lub zaaplikowania tego preparatu ale górę wziął zdrowy rozsądek i opinie ludzi z forum oraz wspomnianego instalatora gazu, nie będę więc żadnych dodatków tego typu zakładał. Posiadalem Kie Pride jeszcze na drugiej generacji instalacji i bez większych problemów zrobiłem na niej prawie 300 tys kilometrów,a instalacja była założona przy 70 tys i nie było żadnego lubryfikatora,nie wspominajac o tym, że zawory nie były regulowane i sprawdzane ani razu. Blachy zgniły a silnik był nadal w dobrej formie.
Accordem póki co zrobiłem na razie około 5 tys na gazie i jest ok. Jestem zadowolony z montażu, mocy oraz ze spalania. Tutaj jednak zawory będę kontrolował oraz robił przegląd instalacji co 10 lub 15 tys jak to jest wymagane, wkrótce napiszę jaki warsztat zakładał instalację i jakie podzespoły zostały wstawione. Jako, że głównie tankuje gaz w Niemczech i tutaj robię większość kilometrów, to serwis gazowy zalecił robić przeglądy nie co 10,lecz co 15 tys kilometrów ze względu na lepszej jakości gaz w Niemczech. Swoją drogą, robię tu na zbiorniku trochę więcej kilometrów jak na zbiorniku zatankowanym w Polsce. Będę dalej to obserwował i porównam sobie, tym bardziej że za tydzień szykuje mi się wyjazd do Polski. Uwagami podzielę się na forum.

Użytkownik Heromin edytował ten post 23:06, 27.07.2016

  • 0

#6 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:14, 09.08.2016

Dodatek do benzyny który czyści wtryski .... Auto posiadające instalację LPG pracuje około 5%  na benzynie .... czyli jak auto będzie jeździło normalnie 100 lat  to 5 lat przejeździ na benzynie , przypominam że niektóre auta na samej benzynie jeżdżą po 25 lat i złomowanie ,i nikt nie lał nic do czyszczenia wtrysków...
LPG  to już inna bajka kiedyś tankowałem tylko na jednej stacji "u Zdzicha "  aż do pewnego tankowania,  w gazie był olej albo nie wiadomo co, ponieważ wtryski nie trzymały lpg , rozerwało mi obudowę filtra powietrza a mam sekwencję, auto rano jak się przełączało gasło i nie mogłem od razu odpalić tylko kręciłem dłużej kilka razy... Lpg się skończyło i zatankowałem na orlenie....i wszystkie "usterki "  same się naprawiły a myślałem że mam coś nie tak z instalacją... Co do ilości przejechanych km to ciężko określić w mieście... bo jak jeżdżę po Warszawie obwodnicą to pali 3 litry mniej ....jak jestem u teściowej  to pali litr więcej niż w trasie ...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq