null
Użytkownik calzone edytował ten post 14:23, 19.12.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 22:32, 26.07.2016
null
Użytkownik calzone edytował ten post 14:23, 19.12.2016
Napisano 05:10, 27.07.2016
Użytkownik rem1k edytował ten post 05:11, 27.07.2016
Napisano 05:48, 27.07.2016
Test testem, ale nikt nie wzial pod uwage ze na seryjnych hamulcach w Accordzie po trzech hamowaniach hamulce puchna, a po zalozeniu lepszych hamulcow nie mowie tu o nacinanych mikodach, ale o dobrym zestawie juz tego ofektu nie ma.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 05:57, 27.07.2016
Napisano 06:08, 27.07.2016
Napisano 06:10, 27.07.2016
Napisano 06:28, 27.07.2016
Zgodzę się z jacobem, to może być powód zmiany w układzie hamulcowym. A z drugiej strony. Przejechałem już kilkaset tysięcy km, od czterech lat dużo po niemieckiej banie, nie zdarzyło mi się jeszcze więcej niż jedno hamowanie awaryjne pod rząd, czyli hamulce miały czas się wystudzić zanim kolejny idiota wjechał na skrajny lewy bez kierunku ale racja, że na torze to jest ogromny minus.
rem1k mieszkasz w Niemczech, gdzie nie ma co ukrywac niemieccy cywilni kierowcy sa jednymi z najlepszych. Spokojnie wbijasz sobie tempomat i lecisz, wtedy hamulce nie maja za wiele do roboty. Wystarczy przekroczyc granice niemiecko-polska i nagle okazuje sie ze lewy pas(mam na mysli droge dwupasmowa) sluzy szeryfowi do kierowania ruchem. Nie raz zdarzylo mi sie ze przejechalem cale Niemcy praktycznie nie hamujac, a jadac nad nasze morze(trasa 120km) wiecej sie hamuje niz przyspiesza
calzone ma racje, ze nie zawsze wsadzenie wiekszych hamulcow poprawi skutecznosc hamowania, trzeba jednak wziac pod uwage ze w naszych Accordach(VIIgen.) hamulce daja wiele do zyczenia i zalozenie dobrych klockow to jest minimum co trzeba zrobic.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 07:59, 27.07.2016
Napisano 09:18, 27.07.2016
Napisano 09:45, 27.07.2016
Jeśli chodzi o powierzchnie hamowania opony to fakt że jest ona tu najważniejsza, więc czy producent uwzględnił to iż użytkownicy accordów będą chcieli zakładać opony o większej powierzchni przylegania do drogi? czy (jak to ma często miejsce na forum) zastosowanie niestandardowych opon razem z fabrycznym zestawem hamulcowym zapewni nam taką samą skuteczność hamowania jak w przypadku oem-ów?, a jeśli tak, to po co do lambo wkładają jakieś gigantyczne zaciski skoro mogli by zamontować zestaw taki jaki mamy w accordach, więc być może robią to tylko dla większego lansu
Użytkownik Maxell edytował ten post 09:47, 27.07.2016
Napisano 09:47, 27.07.2016
Napisano 10:14, 27.07.2016
Dziwne, bo mnie się to zawsze wydawało oczywiste. Jak ktoś pakuje duże i drogie hamulce, a resztę zostawia seryjną i oczekuje krótszej drogi hamowania, to się srogo zdziwi. Wiadome jest, że takie hamulce dłużej zachowają swoją skuteczność przy intensywnym używaniu ze względu na lepsze chłodzenie, ale to tyle.
Trzeba mieć też na względzie fakt, że wymieniając zaciski na wielotłoczkowe lub takie z większymi tłoczkami zmieniamy charakterystykę działania całego układu, jeśli pompa zostaje ta sama i nie jest powiedziane, że zawsze będzie to dobrze współdziałać.
Jeśli mamy sprawne seryjne hamulce, to najlepiej wg mnie najpierw zainwestować w opony. Szczególnie na mokrej nawierzchni różnica jest kolosalna, o czym się nieraz przekonałem.
Napisano 11:27, 27.07.2016
Napisano 19:29, 27.07.2016
Test drogowy hamowania seria/zamiennik vs "sportowe" klocki był na TVN w programu 101 napraw, wynik był na duży plus.
Na TVN player może jest odcinek.
Wysłane z Tapatalk
było i jest. sezon 1 odcinek 7. Tylko coś się wierzyć w to nie chce. test na citroenie ds3. Producenci dwoją się i troją, żeby poprawić drogę hamowania choćby o metr, a oni założyli klocki "sportowe" za 300zł i droga hamowania ze 100 do 0 poprawili o 5m. jasne...... coś jest widocznie nie dopowiedziane. Było też w k2 kierowców dwóch sezon 2 odc 8 jak robili test zestawu hamulcowego tarcza+klocki, najtańszy zamiennik na rynku kontra drogi zamiennik. Różnice w hamowaniu też im wyszły bardzo duże i znaczące. A z kolei we wszystko co chcielibyście wiedzieć o samochodach odc 7 o hamulcach próbowali zmęczyć hamulce w nowej cr-v IV i nie było tak łatwo, dopiero 4-5 ostre hamowanie pod rząd powodowało odczuwalnie miękki hamulec. Cóż daje duże tarcie na styku klocek tarcza, skoro opona kontra podłoże nic nam się nie zmienia. Logicznie podchodząc to bym się bardziej ku temu skłaniał, że możemy skrócić drogę hamowania mając lepszą oponę,gume która się mocniej klei do nawierzchni. Mowa oczywiście o normalnym hamowaniu początkowym a nie ekstremalnym grzaniu hamulców.
Napisano 20:48, 27.07.2016
@automobilis nie chcę wkładać kija w mrowisko ale widziałeś dwa testy video i doszukujesz się drugiego dna czy manipulacji? to co Cię może przekonać, taki test plus protokół milicyjny oraz notatka rejenta
@calzone miałem Toyote Auris, w niej były również "ostre" hamulce, każde naciśnięcie pedału wywoływało ruch pasażerów do przodu (nawet sprawdzałem u znajomego z pracy w innej Aurisce czy ma podobnie bo myślałem źe szwankuje EBD czy BAS) było to niewygodne, z czasem przywykłem ale do tej pory źle wspominam.
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych