Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Co ile km wymieniać świece zapłonowe?

VIII świece zapłonowe co ile

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 bartky

bartky
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 26.07.2016

Jak w temacie, co ile km wymieniać świece zapłonowe? Pacjent to accord VIII 2.0 156. Jakie może mieć świece?


  • 0

#2 rhaegar

rhaegar
  • Klubowicz
  • 362 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: -10
Słaba

Napisano 20:49, 26.07.2016

Co 100 tys. km.

 

Do 2.0 NGK IZFR6K11NS lub DENSO SKJ20DR-M11S (irydowe)


  • 0

#3 bartky

bartky
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 26.07.2016

Dzieki wielkie, do zamknięcia.


  • 0

#4 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:05, 27.07.2016

Pamietaj ze komputer sam Ci powinien wyswietlic kod na zmiane swiec.

Tak czy inaczej bedzie to zapewne okolica 100tys km.


  • 0

#5 gawronex

gawronex
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Tuttlingen
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VTEC
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:59, 06.03.2017

Pamietaj ze komputer sam Ci powinien wyswietlic kod na zmiane swiec.

Tak czy inaczej bedzie to zapewne okolica 100tys km.

witam

 

wczoraj miałem ogromny problem z odpaleniem w tym samym modelu. Auto dopiero przejechalo 41 tys, ale ma 7 lat....W garażu mam temperature ok 5 stopni, stał dwie doby tylko. Cieżko mi uwierzyć, że to świece ale tak mi mechanik odpowiada. Faktycznie po kilkuminutowych próbach odpalenia pracowal chwile nierówno jakby bez jednego cylindra. Zawsze zapalam bez gazu tak jak wczoraj jednak tym razem troche mam wrazenie za szybko cofnalem kluczyk w stacyjce i jakby nie zdazył zaskoczyc.Czy moze byc tez przyczyną ze cos pogubil na zapłonie z tego powodu??Zadnej informacji ani błedu nie było.... Co radzicie - za 5 dni mam urlob i 1200km do pokonania w jedna strone. Troche mnie to martwi przy prawie nowym aucie...pomocy, prosze

 

pozdrawiam!


Użytkownik gawronex edytował ten post 11:03, 06.03.2017

  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4321 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:14, 06.03.2017

Wątpie ,że to świece
Mam tak jak zapalam drugi raz po tym jak za pierwszym razem cofnąłem kluczyk ,a on złapał ale zgasł
Tylko ,że silnik z niskich obrotów kręcił ale za chwilę wszedł i chodził równo.

Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:31, 06.03.2017

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#7 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3686 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 11:18, 06.03.2017

witam
 
wczoraj miałem ogromny problem z odpaleniem w tym samym modelu. Auto dopiero przejechalo 41 tys, ale ma 7 lat....W garażu mam temperature ok 5 stopni, stał dwie doby tylko. Cieżko mi uwierzyć, że to świece ale tak mi mechanik odpowiada. Faktycznie po kilkuminutowych próbach odpalenia pracowal chwile nierówno jakby bez jednego cylindra. Zawsze zapalam bez gazu tak jak wczoraj jednak tym razem troche mam wrazenie za szybko cofnalem kluczyk w stacyjce i jakby nie zdazył zaskoczyc.Czy moze byc tez przyczyną ze cos pogubil na zapłonie z tego powodu??Zadnej informacji ani błedu nie było.... Co radzicie - za 5 dni mam urlob i 1200km do pokonania w jedna strone. Troche mnie to martwi przy prawie nowym aucie...pomocy, prosze
 
pozdrawiam!


Rozumiem, że nie masz LPG w samochodzie??
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#8 gawronex

gawronex
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Tuttlingen
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VTEC
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 06.03.2017

Rozumiem, że nie masz LPG w samochodzie??

nie


  • 0

#9 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3686 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 22:00, 06.03.2017

Kolega na forum w 8genie też przy niskim przelocie miał problemy z zapaleniem..Winne były zawory..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#10 fiddo84

fiddo84
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156 (192Nm) i dalej mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:04, 13.05.2017

Witam,

 

Czeka mnie duży przegląd i według ASO obejmuje on m.in wymianę świec. Cena za sztukę to 150zl i sa platynowe. Na Google nie znalazłem nic w tej cenie dla Acco (VIII 2.0 R20A3). Czy podpowiecie jakie konkretnie będą to świece ewentualnie nie lepiej kupić tańsze irydowe i częściej wymieniać? Robię niewielkie przebiegi i chce sam skompletować graty bo cena przeglądu powala


  • 0

#11 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 748 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:32, 13.05.2017

Takie potrzebujesz: Denso  http://www.swiece-za...-m11s-3432.html

Lub takie NGK http://www.swiece-za...-11ns-9329.html

 

Odnośnie wytrzymałości świec platynowych i irydowych tutaj masz informacje ze strony DENSO:

 

Czasookresy wymiany świec zapłonowych zależą od technologii i materiałów użytych do produkcji świec. Przede wszystkim chodzi o odporność wykorzystanego materiału na korozję elektryczną i temperaturową. Przebieg świec niklowych DENSO w silniku napędzanym benzyną szacuje się na 30.000 km, świec platynowych standard na ok. 70.000 km, a Double Platinum (podwójna platyna) powyżej 80.000 km. Przebieg świec irydowych – zależny od grubości elektrody środkowej i konstrukcji elektrody masy – wynosi od 60.000 km do 120.000 km w przypadku świec DENSO Super Ignition Plug (w świecach SIP została wyciągnięta elektroda masy, podobnie jak w świecach zapłonowych DENSO TT). Co warto wiedzieć o świecach zapłonowych przed ich wymianą?

 

Jak widzisz irydowe wytrzymują tyle co platynowe więc nie przepłacaj w ASO tylko zakładaj Denso do których link podałem.


Użytkownik pawel84j edytował ten post 15:42, 13.05.2017

  • 0

#12 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:57, 15.05.2017

Denso podaje, że  niklowe świece  szacuje się na 30 tyś km. Honda z kolei podaje wymianę świec (w silnikach z podstawowymi niklowymi świecami) co 40 tys. km.  Toyota np co 60 tyś km. (też podstawowe  niklowe). Jako ciekawostke powiem, że w rodzinie było auto od nowości i świece były wymienione przy 80 tyś km. pierwszy raz. (też zwykle niklowe)  Silnik pracował jak trzeba nie miał falowania obrotów, czy spadków mocy, czy wypadania  zapłonów. Ale było już widać zużycie na środkowej elektrodzie była zaokrąglona. Także denso jak to firma która chce produkować, sprzedawać i zarabiać dość nadgorliwie podaje dane co ile wymieniać świece. Przy zwykłych świecach niklowych można spokojnie przyjąć interwał 50 tyś km. Ale jak ktoś ma wolę i życzenie to może i zmieniać  co 20 tyś. km.


  • 0

#13 gawronex

gawronex
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Tuttlingen
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VTEC
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:44, 18.05.2017

Kolega na forum w 8genie też przy niskim przelocie miał problemy z zapaleniem..Winne były zawory..


Minęło 10 tygodni i sytuacja się nie powtorzyla. Po zapaleniu tez jakies pół minuty równa obroty i potem było ok. Do dziś spokój wiec za wcześnie cofnął kluczyk. Dziwne. Pozdrawiam
  • 0

#14 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4321 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:53, 19.05.2017

Takie potrzebujesz: Denso http://www.swiece-za...-m11s-3432.html
Lub takie NGK http://www.swiece-za...-11ns-9329.html

Odnośnie wytrzymałości świec platynowych i irydowych tutaj masz informacje ze strony DENSO:

Czasookresy wymiany świec zapłonowych zależą od technologii i materiałów użytych do produkcji świec. Przede wszystkim chodzi o odporność wykorzystanego materiału na korozję elektryczną i temperaturową. Przebieg świec niklowych DENSO w silniku napędzanym benzyną szacuje się na 30.000 km, świec platynowych standard na ok. 70.000 km, a Double Platinum (podwójna platyna) powyżej 80.000 km. Przebieg świec irydowych – zależny od grubości elektrody środkowej i konstrukcji elektrody masy – wynosi od 60.000 km do 120.000 km w przypadku świec DENSO Super Ignition Plug (w świecach SIP została wyciągnięta elektroda masy, podobnie jak w świecach zapłonowych DENSO TT). Co warto wiedzieć o świecach zapłonowych przed ich wymianą?

Jak widzisz irydowe wytrzymują tyle co platynowe więc nie przepłacaj w ASO tylko zakładaj Denso do których link podałem.

...te SKJ Denso to są chyba platynowo irydowe i dlatego cykąłeś 100 tyśkm bez problemu

Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:18, 18.05.2018

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#15 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 11.07.2018

A jak w aucie jest LPG to co ile wymieniać świece i na jakie?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, świece, zapłonowe, co ile

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq