Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

skrzypienie przy ruszaniu, hamowaniu i skręcaniu przy wolnej jeździe, niski przebieg

VII skrzypienie ruszanie

Najlepsza odpowiedź staroniek , 21:20, 03.08.2016

wymieniłem dziś sworznie dolne wahacza, końcówki drążka, łączniki i gumy stabilizatora i nastała błoga cisza (zobaczymy na jak długo). Przed wymianą byłem jeszcze na ścieżce diagnostycznej, nic nie wykazała. Także dziękuję Wam za pomoc!

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 25.07.2016

No to mnie pocieszyles ... Mój mechanik odradza mi wymianę czegokolwiek jeszcze. Ale mnie szlag jasny trafia jak to słyszę. A w zawiezueniu wymieniłeś dosłownie wszystko?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#17 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:14, 25.07.2016

Z której strony skrzypi ? Zrób zdjęcie dużej tulej wahacza od tej co skrzypi
  • 0
                       

#18 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 25.07.2016

Wydaje się że prawa. Skrzypienie słychać tylko we wnętrzu auta. Przy ruszaniu kołem zero luzów. Zastanawiam się czy to nie przypadkiem końcówka drążka kierowniczego. Jak mi się uda to zdjęcia wrzucę.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:53, 25.07.2016

Pojedź sobie na dowolną stację diagnostyczną to za 20zł wytrzepią ci auto tak, że coś na pewno wyjdzie.

 

Ja myślałem, że mi się auto rozpada, a okazało się, że to plastikowy rezonator pod zderzakiem wyleciał z zaczepów jak uderzyłem w blokadę na krawężniku. Zawieszenie było OK. Też w środku nie dało się wytrzymać czasami przy wolnej jeździe.


Użytkownik kslavek edytował ten post 21:55, 25.07.2016

  • 0

#20 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 25.07.2016

Trzepalem juz vide: pierwszy post, podnośnik, Aso itd. Nic

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:02, 25.07.2016

No to jak statycznie nic nie wyszło, a podczas jazdy są problemy, to może coś z układem napędowym/hamulcowym? Może nagraj ten dźwięk podczas jazdy, to będzie łatwiej coś wymyślić. Jakaś guma - tuleja też może tak skrzypieć mimo, że wygląda na dobrą.

Też kwestia jest taka, jak dokładnie sprawdzają w twoim ASO zawieszenie. U mnie się nie poddawali i nawet we dwóch trzepali budą aż znaleźli. Wszystko wyjdzie tylko trzeba szczegółowo sprawdzić.


Użytkownik kslavek edytował ten post 22:12, 25.07.2016

  • 0

#22 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:04, 26.07.2016

Ja byłem w 4 stacjach . Goście brali pręty śrubokręt deski co mieli pod ręką . Za każdym razem coś innego . A wymieniłem sworznie góra dół tuleje wszystkie dolnego wahacza . Łączniki stabilizatora i te gumy pod stabilizator . A okazało się ze to czujnik .
  • 0

#23 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:18, 26.07.2016

No właśnie przypomina to szukanie igły w stogu siana. U mnie ma to miejsce do prędkości 20 kmh przy manewrowaniu na parkingu także przy hamowaniu jadąc wolni. Auto ma tylko 68 tys przebiegu. Niemiec wymienil tylko łącznik stabilizatora po jednej stronie. To ctr bodajże jest.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#24 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8875 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:32, 26.07.2016

Igła, strzykawka i olej wpuść w gumy łączników staba.

Chyba,że masz gumy w dobrym stanie to można się pokusić o ich zdjęcie i przesmarowanie tradycyjnie.


  • 0

#25 mrboogie

mrboogie
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:57, 26.07.2016

Miałem podobne objawy. Trzeszczenie pojawiało tylko na postoju podczas zmiany kierunku obracania kierownicą. Na podnośniku cisza. Winna okazała się łapa mocująca maglownicę, która za słabo trzymała przy dużym obciążeniu.  Maglownica przemieszczała się wzdłuż osi o ok 0.5 mm. Po wymianie łapy jest ok.     


  • 0

#26 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:13, 26.07.2016

Miałem podobne objawy. Trzeszczenie pojawiało tylko na postoju podczas zmiany kierunku obracania kierownicą. Na podnośniku cisza. Winna okazała się łapa mocująca maglownicę, która za słabo trzymała przy dużym obciążeniu. Maglownica przemieszczała się wzdłuż osi o ok 0.5 mm. Po wymianie łapy jest ok.

A kto Ci to zdiagnozować i jak?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#27 mrboogie

mrboogie
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 26.07.2016

Warsztat zajmujący się regeneracją przekładni kierowniczych w Radwanicach k/Wrocławia. Podejrzewali zatarty tłok siłownika, potem zauważyli minimalne ruchy przekładni. Czujnik zegarowy to potwierdził.  


  • 0

#28 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 26.07.2016

Czyli normalny mechanik raczej nie miałby szans, bo s qumie to specjalistyczny zaklad

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#29 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 03.08.2016   Najlepsza odpowiedź

wymieniłem dziś sworznie dolne wahacza, końcówki drążka, łączniki i gumy stabilizatora i nastała błoga cisza (zobaczymy na jak długo). Przed wymianą byłem jeszcze na ścieżce diagnostycznej, nic nie wykazała. Także dziękuję Wam za pomoc!


  • 0

#30 Tylkoniehonda

Tylkoniehonda
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2,2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:12, 07.08.2016

Nie, nie mam.

Sprawdź dokręcenie kół, ja tak miałam u siebie, też mi kazali pół samochodu wymienić, okazało się, że lewe przednie koło się odkręciło...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, skrzypienie, ruszanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq