Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

V tec sie nie zalacza

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 MaserMaserak

MaserMaserak
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:poznań
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:21, 22.07.2016

Poprostu ma mula silnik. Zaczne od poczatku. Gdy kupilem honde nie dzialal prędkościomierz i wywalalo ikonke silnika. Silnik petarda zbieral sie az milo. ZOSTAWILEM na jeden dzien samochod u mechanika. Nic nie grzebal tylko podlaczyl komputer wyawalil blad. Od tego momentu prędkościomierz dziala a silnik ma mula. Moze wie teraz ktos po tych objawach co moze dolegac?
  • 0

#17 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 03:08, 23.07.2016

A jaki błąd był odczytany? Jeśli auto ma muła a w trybie serwisowym czyli ze świecącą kontrolką jeździ lepiej, to winną może być sonda lambda.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#18 MaserMaserak

MaserMaserak
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:poznań
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:51, 23.07.2016

Nic nie wspominal jaki byl blad
  • 0

#19 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 07:59, 23.07.2016

No to tak jakbyś poszedł do lekarza z bólem nogi a ten ci dał lekarstwo zeby go uśmierzyć ale nie powiedział, że masz tę nogę złamaną...
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#20 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 08:03, 23.07.2016

Oj zmień tego mechanika bo cię w wala robi, naprawa usterki nie polega na usunięciu błędu ale na znalezieniu i usunięciu przyczyny tego błędu

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#21 MaserMaserak

MaserMaserak
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:poznań
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:01, 23.07.2016

Czyli nikt nie ma pojecia
  • 0

#22 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:04, 23.07.2016

No nie...w mechanice nie liczy się pojęcie tylko diagnostyka-rzetelna i fakty. Sprawdź u jakiegoś elektromechanika przebiegi na sondzie lambda- czy prawidłowo pracuje. Wymieniałeś filtry powietrza i paliwa? Świece/przewody WN? Sprawdziłbym działanie IAB czyli nawet na postoju dać w palnik powyżej 4200 rpm i wtedy zobaczyć czy działa siłownik otwierający zawór w kolektorze dolotowym. Potrafisz sam? Polecam ściągnąć z internetu manual ESM do Accorda

Użytkownik pegal edytował ten post 12:11, 23.07.2016

  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#23 MaserMaserak

MaserMaserak
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:poznań
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 23.07.2016

Filtry wszystkie wymienione. Istone jest tez gdy byl swiezo kupiony to od 4 tys obrotow ladnie mruczal wiadomo o co chodzi. Teraz od 1 tys do odciecia ten ryk silnika zanikl.

Użytkownik MaserMaserak edytował ten post 18:21, 23.07.2016

  • 0

#24 MaserMaserak

MaserMaserak
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:poznań
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 24.07.2016

Jest minmum oleju dzisiaj sprawdzalem doleje i zobaczymy
  • 0

#25 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:45, 24.07.2016

To też może być 😊. Tylko pamietaj, że VTEC startuje od ok 3000 rpm a dźwięk powyżej 4200 to dolot a nie VTEC 👍
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#26 MaserMaserak

MaserMaserak
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:poznań
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:04, 24.07.2016

Wlasnie dolotu nie juz nie slychac powyzej 4 tys ten sam dzwiek silnika
  • 0

#27 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:50, 24.07.2016

No dobra skoro to nie vtec daje ten piękny dźwięk tylko iab z dolotu. To skoro zawór vtec jest brudny wewnątrz i nie czuć tego kopa a dźwięku też nie ma to co ma iab do tego??
Miałem to u siebie zawór nie działał i dźwięku nie bylo wcale. Aż do momentu jego czyszczenia. Dzwiek przy 5100 jest.
Aha u ziomka było tak że miał urwany kruciec przy iab i nie było sterowania wychyleniem klap dzwiek był.. No chyba że tak sie ustawily klapy.
I żeby nie było kłótni o to bo opisalem moje doswiadczenie a czytam teraz że też byłem jestem w błędzie
  • 0

#28 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:04, 24.07.2016

Włącz kontrolkę na 12v w obwód zaworu VTEC i zobacz przy jakich obrotach się załącza. "Kopa", jeśli to można tak nazwać, daje koniunkcja tych dwóch zdarzeń czyli VTEC od 3000 rpm PLUS IAB. Sam VTEC w f18b2 czyli w SOHC żadnego kopa nie da....
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#29 Maciek82

Maciek82
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Pieszyce
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -11
Zła

Napisano 22:09, 24.07.2016

Sprawdz zaeworek o v-tecu czesto sie zawiesza wystarczy przeczyścić


  • 0

#30 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 06:52, 25.07.2016

No dobra skoro to nie vtec daje ten piękny dźwięk tylko iab z dolotu. To skoro zawór vtec jest brudny wewnątrz i nie czuć tego kopa a dźwięku też nie ma to co ma iab do tego??
Miałem to u siebie zawór nie działał i dźwięku nie bylo wcale. Aż do momentu jego czyszczenia. Dzwiek przy 5100 jest.
Aha u ziomka było tak że miał urwany kruciec przy iab i nie było sterowania wychyleniem klap dzwiek był.. No chyba że tak sie ustawily klapy.
I żeby nie było kłótni o to bo opisalem moje doswiadczenie a czytam teraz że też byłem jestem w błędzie

Z tego co mi wiadomo to Ty masz H serię więc nie porównuj tego z F-ką ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq