Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pomocy - problem z obrotami (za wysokie)

VII obroty silnik k20a6 accord

Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 22:38, 21.08.2016

Koledzy problem rozwoazany. Wziąłem od kolegi Wolka czujnik. Wymienilem go ustawiajac za pomoca hdsa potem reset ecu i wszystko dziala jak trzeba. Dzieki wszystkim za wsparcie a największe dla Wolka za czujnik Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 22.07.2016

nie mam innego tpsa, wyciągnę jeszcze jego i ręcznie sprawdzę jaki ma zakres pracy jeśli jest wyciągnięty z przepustnicy, nie chce wchodzić w niepotrzebne koszty z kupowaniem TPSa
jeszcze zastanawiałem się nad zaworem wolnych obrotów ale jeśli z niby byłby problemy to byłby problem z gaśnięciem i niskimi obrotami a nie za wysokimi

Użytkownik maxi.serwis edytował ten post 13:28, 22.07.2016

  • 0

#17 Maciek82

Maciek82
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Pieszyce
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -11
Zła

Napisano 22:44, 24.07.2016

Sprawdz silnik krokowy albo przepływomierz


  • 0

#18 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:58, 06.08.2016

dziś  zdemontowałem tpsa o odłączyłem go, obroty normalne. nie można go skręcić na mniej niż 13% wiec komputer zawsze widzi że jest otwarta przepustnica, silnik krokowy działa w momencie gdy komputer odczyta zamkniętą przepustnice a to się nie dzieje,, czy ktoś ma tani sprawny czujnik położenia przepustnicy ?


  • 0

#19 Prosatan

Prosatan
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:PL/DE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:27, 08.08.2016

Przylaczajac sie do tematu, jakie powinny byc obroty po nagrzaniu na biegu jalowym w cl7? U mnie chodzi gdzies na 750-800, po depnieciu na gaz chwile pracuje na wyzszych a pozniej znowu wchodzi na takie. Niezbyt komfortowo.
  • 0

#20 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:25, 08.08.2016

Przylaczajac sie do tematu, jakie powinny byc obroty po nagrzaniu na biegu jalowym w cl7? U mnie chodzi gdzies na 750-800, po depnieciu na gaz chwile pracuje na wyzszych a pozniej znowu wchodzi na takie. Niezbyt komfortowo.

Przykładowo u mnie, bez dodatkowych obciążeń, po pełnym nagrzaniu - gdzieś w granicach 600 rpm.

(choć moim zdaniem, to trochę za nisko - ale nie chce być inaczej)


Użytkownik Mihty edytował ten post 19:25, 08.08.2016

  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#21 Prosatan

Prosatan
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:PL/DE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 08.08.2016

Przykładowo u mnie, bez dodatkowych obciążeń, po pełnym nagrzaniu - gdzieś w granicach 600 rpm.

(choć moim zdaniem, to trochę za nisko - ale nie chce być inaczej)

Przesadziłem pisząc 750-800 bo zobaczyłem przed chwilą i ok 650 rpm więc widzę że norma w tych samochodach.


  • 0

#22 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:41, 08.08.2016

Przesadziłem pisząc 750-800 bo zobaczyłem przed chwilą i ok 650 rpm więc widzę że norma w tych samochodach.

Zgadza się, mniej więcej 600-650 rpm - w tych granicach w rzeczywistości oscylują obroty nas w VII.


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#23 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 12.08.2016

Ma ktos tpsa sprawnego ? Przygarne na test. Ewentualnie jak bedzie ok to odkupie
  • 0

#24 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:58, 14.08.2016

bez obciążenia klimą i elektrycznego na rozgrzanym silniku około 650 obr/min. Jeżeli zrobiłeś czynności które podawali koledzy wyżej to nie ma innego wyjścia jak podmienić tps lub całą przepustnicę z tps 


Użytkownik Kryss edytował ten post 09:59, 14.08.2016

  • 0

#25 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:38, 21.08.2016   Najlepsza odpowiedź

Koledzy problem rozwoazany. Wziąłem od kolegi Wolka czujnik. Wymienilem go ustawiajac za pomoca hdsa potem reset ecu i wszystko dziala jak trzeba. Dzieki wszystkim za wsparcie a największe dla Wolka za czujnik
  • 0

#26 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 10:30, 22.08.2016

Masz swojego HDS?


  • 0

#27 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 10:40, 22.08.2016

ja tez mam.. kazdy moze miec :)


  • 0

#28 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:57, 22.08.2016

Tak mam, bez niego byłoby ciężko ustawić tego TPSa
  • 0

#29 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:30, 25.08.2016

Masz swojego HDS?

Wiele osób na forum ma :)


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#30 hurey

hurey
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 13.10.2016

Witam, 

 

wiem, że odgrzewany kotlet, ale zdaje się, że mam podobny problem.

Możecie podzielić się informacjami co to jest ten cały TPS i HDS?

Bo kompletnie nie kumam co było przyczyną problemu z wysokimi obrotami.

 

Prośba o pomoc jak rozwiązać problem, bo obroty doprowadzają mnie do szewskiej pasji.

 

Pozdrawiam


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obroty, silnik, k20a6, accord

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq