Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pomocy - problem z obrotami (za wysokie)

VII obroty silnik k20a6 accord

Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 22:38, 21.08.2016

Koledzy problem rozwoazany. Wziąłem od kolegi Wolka czujnik. Wymienilem go ustawiajac za pomoca hdsa potem reset ecu i wszystko dziala jak trzeba. Dzieki wszystkim za wsparcie a największe dla Wolka za czujnik Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:45, 19.07.2016

Panie i Panowie jest sprawa do rozwiązania.

W moim accordzie [K20A6] pojawił się problem z obrotami (nie ze zbyt małymi) wprost przeciwnie, objawy:
- po odpaleniu około 2 tys obrotów
- po nagrzaniu około 1,2 tys obrotów
- podczas jazdy i wciśniącia sprzęgła np przy dojeździe do skrzyżowania gdy było z 1,5 obotów rośnie do ponad 2, utrzymuje się jakieś 4 sekundy i spada do tych 1,2 tys.
Jednym słowem podczas zatrzymywania się wyje jak cholera !!!
- jeszcze podczas jazdy po puszczeniu pedału gazu utrzymuje prędkość, a dokłądniej podejrzewam że obroty normalnie zrobił się tempomat

Wykonany był reset HDSem - brak zmiany

Mam problem z grzałką 2 sondy (wywala checka) ale to nie powinno mieć wpływu na obroty.

Dodam żę cały problem powstał z dnia nadzień bez jakiś wcześniejszych symptomów.

Użytkownik maxi.serwis edytował ten post 11:39, 19.07.2016

  • 0

#2 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:59, 19.07.2016

W HDS-ie TPS-a na ile procent masz ustawionego powinno być 9.6-9,9% i reset hdsem..


  • 0

#3 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:33, 19.07.2016

Powiedz mi czy hdse mam tylko sprawdzic otwarcie. Czy mozna tam ustawic wartosc jesli tak to w jakiej opcji. Sorry moze za glupie pytanie ale sprzet mam od wczoraj
  • 0

#4 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:48, 19.07.2016

Przy puszczonym gazie jest 14%
  • 0

#5 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:15, 20.07.2016

Jesli reguluje sie kontem czujblnika to maks zeszlo do 13%
  • 0

#6 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:54, 20.07.2016

Rusz jeszcze tego TPS-a ...   13% ?? linka jest luźna ??

 

Jesli reguluje sie kontem czujblnika to maks zeszlo do 13%


  • 0

#7 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:49, 20.07.2016

Rusz jeszcze tego TPS-a ... 13% ?? linka jest luźna ??

1.jpg 2.jpg 3.jpg 1.jpg
allegro galeria

proszę info z HDSa

linka luźna, czujnik przekręcony maksymalnie w prawo, obroty bez zmian, powiedz czy błąd 2 sony może powodować problem ? z doświadczenia z accordem VI wiem że nie miało to znaczenia, nawet przy uwalonej 1 nie miałem problemów z obrotami.

Patrzyłem jeszcze czy możę coś nie zablokowało przepustnicy, ale domyka się całkowicie

Użytkownik maxi.serwis edytował ten post 07:55, 20.07.2016

  • 0

#8 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:43, 20.07.2016

Błąd sondy nie ma wpływu .. a na pewno tpsa nie ustawisz  mniej ??? Wartość względna powinna być zero lub blisko zera. Poluzuj dobrze śrubki, bo coś mało masz regulacji albo ktoś kręcił śrubką od obrotów na przepustnicy i dlatego masz 14 % Przy mocowaniu linki na przepustnicy masz taką śrubkę ograniczającą położenie przepustnicy , zobacz czy nie była kręcona, bo ruszysz o 2 obroty i spadnie wskazanie o 4%


  • 0

#9 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 20.07.2016

Błąd sondy nie ma wpływu .. a na pewno tpsa nie ustawisz mniej ??? Wartość względna powinna być zero lub blisko zera. Poluzuj dobrze śrubki, bo coś mało masz regulacji albo ktoś kręcił śrubką od obrotów na przepustnicy i dlatego masz 14 % Przy mocowaniu linki na przepustnicy masz taką śrubkę ograniczającą położenie przepustnicy , zobacz czy nie była kręcona, bo ruszysz o 2 obroty i spadnie wskazanie o 4%

dobrze poluzowałem i już się blokuje o plastik, nie ma opcji dalej przekręcenia można regulować między 15 a 13* maks prawo lewo

Zrobiłem jeszcze test na odpiętym czujniku, obroty było normalne, tylko auto było przymulone

Użytkownik maxi.serwis edytował ten post 13:16, 20.07.2016

  • 0

#10 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:36, 20.07.2016

Zresetuj ECU przez HDSa

Naucz wolnych przez 10 minut.

Potem w trasę na kilka kilometrów.

Jak wrócisz to odłącz prawą skrajną kostkę od ECU(klucz wyjmij ze stacyjki) na 2 minuty

Uruchom silnik i melduj czy obroty spadły


  • 0

#11 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:50, 20.07.2016

po samym resecie i przejechaniu się nadal trzyma 2 tys obrotów, nie sprawdzałem opcji z odłączeniem, powiedz tylko czy jeśli po resecie i przejechaniu było źle, to odłączenie kostki od ECU może coś pomóc ?
  • 0

#12 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:33, 20.07.2016

Wyjmij kostkę i powinno pomóc.

Mnie tak pomogło.

Nie zaszkodzi a może pomóc


  • 0

#13 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 20.07.2016

Wyjmij kostkę i powinno pomóc.
Mnie tak pomogło.
Nie zaszkodzi a może pomóc

No niestety zrobile jak mowiles i bez zmian. Moze minimalnie mniej rosna pry zatrzymywaniu. Ale i tak nie spada na postoju poniżej 1200

Użytkownik maxi.serwis edytował ten post 21:08, 20.07.2016

  • 0

#14 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 21.07.2016

Brak pomyslow Panowie ?
Brak pomyslow Panowie ?
  • 0

#15 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:20, 22.07.2016

A  sprawdzałeś na innym TPS-ie ?

Może on jest walnięty jak nie możesz zejść niżej jak 14%


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obroty, silnik, k20a6, accord

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq