Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Przebieg

VIII przebieg remont silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:58, 18.07.2016

Panowie jakie w VIII macie max przebiegi albo na jakim etapie wykonywaliście jakieś poważniejsze remonty tyczące się silnika? ja na razie mam 70 tyś prawie więc się nie chwalę bo to żaden przebieg dla Hondy :)


  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:36, 18.07.2016

Daj spokój, takie pytanie możesz zadawać jak będziesz mieć 250-300 tys.km na blacie ;-)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:25, 18.07.2016

aha.....:) dzięki :)


  • 0

#4 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 16:57, 18.07.2016

80 tyś.Olej co 8 tyś,filtry wszystko OEM.Świece,olej w skrzyni ale to już sam z siebie wcześniej niż podaje producent.U kolegi w takim samym modelu z przebiegiem 160 tyś wymieniłem (klocki z tyłu i teraz z przodu,w automacie wymieniany olej co 30 tyś w silniku co 10 tyś) i nic poza tym tylko jeździ i leje paliwo :)


80 tyś.Olej co 8 tyś,filtry wszystko OEM.Świece,olej w skrzyni ale to już sam z siebie wcześniej niż podaje producent.U kolegi w takim samym modelu z przebiegiem 160 tyś (klocki z tyłu i teraz z przodu,w automacie wymieniany olej co 30 tyś w silniku co 10 tyś) i nic poza tym tylko jeździ i leje paliwo :)

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 16:58, 18.07.2016

  • 0

#5 senior

senior
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:30, 18.07.2016

Przy takim przebiegu możemy przyjąć, że silnik jest dopiero co dotarty !

Poprzednią   Hanię (VII gen.) przekazałem kolejnemu właścicielowi przy przebiegu 220 kkm (10 lat) - silnikowo "0" problemów. Warunek: odpowiedni olej i filtry (OEM) oraz właściwy  serwis w nakazanych terminach.


Użytkownik senior edytował ten post 17:36, 18.07.2016

  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#6 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:27, 18.07.2016

no ja to co zaleca producent dzielę zasadniczo na pół.... olej co 10 tyś wymieniam, w skrzyni biegów przy 60 tyś wymieniłem, przy 80 zamierzam wyregulować zawory. Do tej pory wszystko w ASO było ale przechodzę na renomowane stacje od przeglądów technicznych które robią to samo ale o połowę taniej....:) też jeżdżę i leję paliwo tylko....:) ale chyba w "Motorze" czytałem ostatnio o max przebiegach samochodów i wyszło że najlepsze jest Audi a4 z dieslem (chyba 500 tyś) a benzynka Hondy przy 350 tyś  tego czasopisma podobno kończy już żywot albo wymaga remontu i dlatego zapytałem czy ktoś już ma jakieś 350 tyś zrobione  i czy coś się dzieje


  • 0

#7 Migal

Migal
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 18.07.2016

Prędzej ci cały samochód ruda zeżre niż ty silnik zajdziesz :) A to co piszą w czasopismach to przeważnie artykuły sponsorowane.
  • 0

#8 refi68

refi68
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ACCORD COUPE
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:59, 18.07.2016

Ja mam 8 i przebieg 250 tys z czego 130 tys na gazie i poza olejkami silnik + 2 x skrzynia biegów, klocki i tarcze, świece, gumy stabilizatora i aku to reszta oryginalna sprzęgło, silnik ;-). 95 % trasa

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 20:59, 18.07.2016

Zgodzę się że silniki grupy VAG wytrzymają przebieg 500 tyś .Ale jest małe ,,ale,,  są to silniki zasilanie pompą rozdzielaczową VP czyli silniki 90 i 110 KM no i jeszcze 2.5 TDI stosowany w VW i Volvo. Na tych silnikach kończy się niezawodność. TDI  PD już nie jest takie bezawaryjne :) Zauważ że te czasopisma są od sąsiada za Odrą i tam promują swoją motoryzację. Przebieg 500 tyś dla silnika Hondy to normalny przebieg i będzie jeździła (trzeba tylko dbać o nią i pojeździ )


  • 0

#10 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:31, 19.07.2016

Moj poprzedni 2.4 automat dojezdzil ze mna do prawie 260tys km.

Przy okolo 200 wymienialem laczniki stabilizatorow + przy 240 dwie gumy w wachaczach przod ale spokojnie by jeszcze z rok/dwa pojezdzily.

Co do silnika to jedynie standardowy problem z VTC od okolo 200tys pozatym wszytsko OK.


  • 0

#11 Helka

Helka
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 03.02.2017

Ja tak trochę nie w temacie, bo Acco VI,.

Przebieg 460tkm, z czego sam na gazie zrobiłem 360tkm.

Kupiłem jak miała 8lat i 100tkm i od razu wrzuciłem instalację.

Przebiegu nie byłem w 100% pewny, więc może mieć faktycznie więcej niż to co napisałem wyżej.

Z silnikiem nic a nic sie nie dzieje. Olej Motul 8100xcess 5w40, a przez ostatnie 50tkm już x-power 10w60 ze względu na większe jego zużycie.

Hania zostanie juz ze mną do końca, bo z tym przebiegiem samochód jest niesprzedawalny:))

pozdrawiam


  • 0

#12 sebasto

sebasto
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:0,5 w porywach do 0,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:44, 03.02.2017

Ja tak trochę nie w temacie, bo Acco VI,.

Przebieg 460tkm, z czego sam na gazie zrobiłem 360tkm.

Kupiłem jak miała 8lat i 100tkm i od razu wrzuciłem instalację.

Przebiegu nie byłem w 100% pewny, więc może mieć faktycznie więcej niż to co napisałem wyżej.

Z silnikiem nic a nic sie nie dzieje. Olej Motul 8100xcess 5w40, a przez ostatnie 50tkm już x-power 10w60 ze względu na większe jego zużycie.

Hania zostanie juz ze mną do końca, bo z tym przebiegiem samochód jest niesprzedawalny:))

pozdrawiam

 

dobrze wiemy że auta poniżej VIIgen były silnikowo niezniszczalne, Też oddałem Vke z ponad 300k i nic jej nie było...  Ja mam na VIII 52k i czuję ten komfort, że raczej silnik nie zawiedzie(reszta trochę jak na przebieg i stopień eksploatacji zawodzi, jak hałasujące wentylatory czy skrzypiące siedzenia czego w VIIgen z 270k nie doświadczam) ... pozdr


  • 0

#13 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:58, 03.02.2017

Ja tak trochę nie w temacie, bo Acco VI,.

Przebieg 460tkm, z czego sam na gazie zrobiłem 360tkm.


Hania zostanie juz ze mną do końca, bo z tym przebiegiem samochód jest niesprzedawalny:))

 

Jak najbardziej jest sprzedawalny ale cena jaką uzyskasz może Cię nie zadowolić, zawsze jakiś uczeń/student może kupić na dojazdy do szkoły itp.itd. ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#14 mirro32

mirro32
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Silesia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:38, 03.02.2017

Witam,

 

A ja mam 20kkm i skrzynia biegow zakwalifikowana do wymiany przez centrale Honda.

Szumiaca skrzynia biegow o ktorej juz wiele,wiele pisalem.

Decyzja z dzisiaj.

Poza tym ok.

Ale testowalem inne acco w okolicy i wnich rowniez slychac lozyska podczas testow wiec jak dla mnie skrzynia do poprawy.

Oczywiscie wbijanie biegow rewelka ale szum to nie jest norma np vs Mazda 6 bez porownania.

 

pozd


  • 0

#15 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 16:45, 03.02.2017

Czyli w ASO nie naprawiają skrzyń tylko nowa z fabryki.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, przebieg, remont, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq