Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Ceramizery do silnika jednak działają? Test.

all_gen ceramizer olej branie oleju

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
277 odpowiedzi w tym temacie

#136 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:40, 02.06.2017

Jakoże nie spotkałem opinii jednoznacznie twierdzących skuteczność w/w preparatu, zdecydowałem się na zwykły ceramizer, pakiet za 200 pare zł, 2 dawki do silnika, jedna do skrzyni biegów, jedna do paliwa.

 

Przebieg w momencie zalania z wymianą oleju (póki co jedna dawka do skrzyni, jedna do silnika, druga za 500km) 303721 km.

Ciśnienia sprężania:

1- 11,2

2- 12,2

3- 12,0

4- 11,5

 

Po przejechaniu wymaganego dystansu, tj minimum 1500 km dla jednej dawki, czyli dla mnie byłoby to na spokojnie do zrobienia jakies 3500km z dwoma dawkami, powtórzę pomiar na tym samym urządzeniu oraz opiszę wrażenia.

 

Dzisiejsze pomiary to

 

1- 11,5

2- 12,1

3- 12,0

4- 12,0

 

Tak że troszeczkę bardziej wyrównane. Ale skoro cylinder 2 ma mniej, to zakładam, że błąd pomiarowy jakiś pewnie też jest. Nie mniej jednak silnik nie pracuje gorzej niż wcześniej, więc skutków ubocznych nie zauważyłem. Przebieg około 307500.


  • 0

#137 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:56, 02.06.2017

....niby błąd pomiaru jest ale na drugim tylko 0,1 w dół    to dobrze świadczy ,że 1 i 4 wyraźniej w górę


Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:56, 02.06.2017

  • 0
                       

#138 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:46, 02.06.2017

Nie stosowałam nigdy ceramizerów itp. ale u mnie regulacja zaworów spowodowała takie zmiany (przed-po)
a2c601e0f4000a24ac016bb602f9ce2b.jpgfbf44174e31f420a344623ea5cdae2fa.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#139 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:41, 03.06.2017

..a poprawki na zaworach były duże (ciasno ,Luźno)?Czy mechanik Ci robił ?


  • 0
                       

#140 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:47, 04.06.2017

Może dlatego też silnik lepiej odpala u mnie po regulacji zaworów. Aczkolwiek robiłem test u siebie bez regulacji zaworów.


  • 0

#141 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:37, 04.06.2017

..a poprawki na zaworach były duże (ciasno ,Luźno)?Czy mechanik Ci robił ?

Raczej było ciasno, po regulacji wlałem jeszcze do baku preparat Amsoil cośtam-Pi, a po zużyciu pełnego baku dolałem jeszcze preparatu do czyszczenia zaworów Millersa. W międzyczasie wyczyściłem przepustnicę (z demontażem i wymianą uszczelki). Od tego czasu kompletnie zniknął problem z obrotami po odpaleniu zimnego silnika - od razu wchodzi na obroty, bez wahnięcia w dół. Widać wprawdzie różnicę pomiędzy 4tym cylindrem a pozostałymi, ale jest ona w normie. Nie wiem czy to kwestia zużycia czy co, ale na razie już nie grzebię, motor chodzi jak trzeba. Wszystko robiłem sam.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik lajsta edytował ten post 10:39, 04.06.2017

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#142 podly12

podly12
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 +
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:02, 10.07.2017

Jak zalewam olej motula 5w40, i bierze i w granicach 3-3,5 litra oliwy na 10-12 tys km przy przebiegu 290tys (90tys zrobione na gazie) To przy kolejnej wymianie oleju lepiej przesiąść się na jakiś olej 10w i dolać ceramizera czy lać dalej 5w40 i do tego dołozyć ceramizer.


  • 0

#143 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:27, 10.07.2017

Dalej lej 5W..
  • 0
                       

#144 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:45, 11.07.2017

podły12, za mało danych podałeś żeby coś doradzać:-) Zależy jaką masz nogę, jak cały czas masz czerwone pole to będzie zjadało oliwę, a jeżeli jeżdzisz "emerycko" i Ci tyle zjada to nie pomoże Ci zmiana na 10w40 i ceramizery. Mi np. motula zjadało jakieś 1,5l i wróciłem do millersa, jego mi przez kilka wymian ostatnich wystarczało 0,7 co zostawało od wymiany do wymiany. Także czynników dużo może róznych występować.


  • 0

#145 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:47, 11.07.2017

tylko nie róbmy kolejnego wątku olejowego...tak tylko przypominam


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#146 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:57, 11.07.2017

A z ciekawości testował ktoś Xado Stage 1? Słyszałem że tworzy trwalszy film, pytam z czystej ciekawości bo diesle nie mają problemów benzyn :D


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#147 Guciu

Guciu
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Tarnów/ Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:14, 11.07.2017

A jak tam testy kompresji po dłuższym dystansie ?


  • 0

#148 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:45, 11.07.2017

słuchać Edsona ,bo nas zaraz pogoni:-).

PS. Załałem ceramizer jakieś dwa miesiące temu przy okazji zmiany oleju, zmian nie zauważyłem :-)


  • 0

#149 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 19.07.2017

Hej, najbardziej mnie zaciekawił ceramizer w skrzyni :) tylko pytanie czy to jest jakis inny niż do silnika, czy taki sam lejecie?

Motor jeszcze zdrowy przy 280tkm 5w40 pobór znikomy, ale ciężko czasem ta skrzynia 6 ma wsteczny wrzucić :)
  • 0

#150 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:43, 19.07.2017

też zastanawiam się czy nie spróbować do skrzyni...Antek z tego co pamiętam stosował i chwalił sobie..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, ceramizer, olej, branie oleju

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq