Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zardzewiałe tarcze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#16 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:32, 02.03.2010

Panowie nie wiem jak to jest,ale powiem tak-miałem oryginalne klocki na tył od ASO i podczas wymiany w zeszłym roku zauważyłem,że ranty są skorodowane.Wymieniłem na klocki TRW i tu okazało się,że klocki są szersze i zachodzą na te skorodowane ranty.Przetoczyłem tarcze i od tej pory wszystko jest ok i nie ma żadnej rdzy.Nie wiem jak jest z pozostałymi klockami (producenci) ale klocek klockowi nie równy pod względem szerokości.
  • 0

#17 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:53, 03.03.2010

A i ja mam dokladnie taka sama sytuacje. Wymienilem klocki na ferodo i okazalo sie, ze sa szersze niz poprzednie i wlasnie zaczely pilowac skorodowana czesc tarczy. Mimo to nie tocze, poczekam az sie same przytra, chociaz hamulce slabsze ciagle niz przed wymiana :cry:
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#18 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:06, 04.03.2010

Mimo to nie tocze, poczekam az sie same przytra

Nie "przytrą" się uwierz mi jedynie klocki dostaną wyżłobienia i w tym miejscu w miarę zużywania szybciej się skończą.
  • 0

#19 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:03, 04.03.2010

Mimo to nie tocze, poczekam az sie same przytra

Nie "przytrą" się uwierz mi jedynie klocki dostaną wyżłobienia i w tym miejscu w miarę zużywania szybciej się skończą.

Wiec jedyne co mi pozostaje to toczenie albo wymiana tarcz? kurcze, moglem pomyslec przy wymianie klockow, chociaz moj mechanik powiedzial, ze tarcze jeszcze w porzadku...
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#20 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:KATOWICE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:25, 15.03.2010

a ja mam pytanie,bo chyba czeka mnie wymiana tarcz i klocków z przodu,otóż oto są ceny z aso Tarcza hamulcowa oryginalna 671 zł brutto sztuka zamienniki 350 zł brutto
sztuka
Klocki oryginalne 373,32 zł brutto zamienniki 200 zł brutto
natomiast na allegro idzie kupic tarcze brembo za 169 zł za sztuke,moje pytanie czy brembo będą gorsze od oryginałów? skąd ta różnica w cenach,przecież brembo to renomowana firma.
  • 0
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#21 knysha

knysha
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Festung Breslau
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EX
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:30, 15.03.2010

W ASO płacisz dodatkowy % za sam fakt kupowania w ASO - skądś serwisy muszą brać pieniądze.

Parę dni temu kupiłem Brembo do swojego CB3 - jeszcze nie zakładałem, ale jakość wykonania jest bardzo dobra.

Polecam tarcze EBC - obecnie mają nawet do 10% zniżek.
  • 0

Wróciłem... drżyjcie :D


#22 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:32, 15.03.2010

Parę dni temu kupiłem Brembo do swojego CB3 - jeszcze nie zakładałem, ale jakość wykonania jest bardzo dobra.


Znaczy ze co? ze maja ladnie wywiercone otwory? :-)
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#23 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:KATOWICE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:45, 15.03.2010

no ale czy te brembo beda sie nadawac i np.klocki ferodo? czy zestaw z aso bedzie lepszy?
  • 0
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#24 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:45, 15.03.2010

Parę dni temu kupiłem Brembo do swojego CB3 - jeszcze nie zakładałem, ale jakość wykonania jest bardzo dobra.


Znaczy ze co? ze maja ladnie wywiercone otwory? :-)


Może są mało kanciate i bardziej okrągłe.
Pudełko ładne?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#25 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:32, 15.03.2010

Jeżeli nie jeździsz agresywnie załóż tarcze i klocki ATE i będzie dobrze.Ja jeżdżę na takim zestawie od ponad roku,dają radę i zero bicia.Poza tym zaciski mamy tej samej firmy ATE.
Ps.to tylko moja propozycja.
  • 0

#26 knysha

knysha
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Festung Breslau
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EX
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:18, 16.03.2010

Parę dni temu kupiłem Brembo do swojego CB3 - jeszcze nie zakładałem, ale jakość wykonania jest bardzo dobra.


Znaczy ze co? ze maja ladnie wywiercone otwory? :-)


Jakość w sensie ogólnym - wyglądają na solidne, wytłoczenia itp. są wykonane precyzyjnie. Miałem w swoich rękach tarcze paru innych producentów i jak na razie Brembo wydają się najsolidniejsze :ok

Może są mało kanciate i bardziej okrągłe.
Pudełko ładne?


Pudełeczko ładne, czerwone :roll:
  • 0

Wróciłem... drżyjcie :D


#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:49, 31.03.2010

Jeżeli nie jeździsz agresywnie załóż tarcze i klocki ATE i będzie dobrze.Ja jeżdżę na takim zestawie od ponad roku,dają radę i zero bicia.Poza tym zaciski mamy tej samej firmy ATE.
Ps.to tylko moja propozycja.


No mam na przedzie ate po 4 miesiącach użytkowania zaczęła mi od strony kierowcy bić tarcza , delikatnie a po rozgrzaniu jeszcze bardziej i co teraz mam to wymienić znowu kasa wtopiona.

Ktoś miał taki problem wcześniej?
  • 0

#28 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:18, 31.03.2010

właśnie takie ATE teraz gówniane tarcze robi pisałem NIE KUPOWAĆ ATE jak już ATE to ew Power Disc ale do Accorda nie robią :mrgreen: Opinie mam od kilku sprzedawców że się właśnie te zwykłe ATE wichrują się... ja do żony E46 założyłem właśnie ATE Power Disc nacinane i jest OK a to samochód cięższy od Accorda i generalnie jeździ dynamicznie :mrgreen:
Jeden sprzedawca polecał mi duńskie SBS mówił że o niebo wytrzymalsze od ATE i nie mają na nie reklamacji a zakładają je do samochodów typu A6, BMW 5 i wytrzymują... natomiast ATE dużooooo reklamacji właśnie że się krzywią :mrgreen:
  • 0
F1

#29 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:26, 31.03.2010

dozuce swoje 5 groszy w temacie A wiec od poczatku. Moj mechanik zaobserwowal taka zbierznosc wymienial juz w kilka autach z tylu klocki i poprawial po innych flachowcach ktorzy tylko wcyciagneli stare i zalozyli nowe. NIe wiem jakiej firmy byly klocki ale jesli tarcza byla skorodowana nawet lekki nalot rdzy to klocek nie chcial tego zetrzec (dziwne nie?? ale prawdziwe) dopiero po starciu tej rdzy mechanicznie (szlifierka papier scierny) i zlozeniu hamowalo prawidlowo. co do rantow na tarczach to lepiej je zeszlifowac a z tego co wiem niewiele warsztatow to robi zalozysz szerszy klocek i ci sie wylamie jak bedzie jezdzil po rancie (moj mech zwykla katowka to robi i zdaje egzamin juz w 3 autach mi wymienial i do tej pory wszystko dziala) Co do tarcz jeszcze to wiadomo tyl slabiej bierze i jak zadko sie jezdzi to i ruda wychodzi Mialem toledo kupilem lite brembo max z alledrogo i powiem wam ze material z jakiego je zrobili nie rdzewieje (nawet w opisie z aukcji cos tam pisali) auto cala nasza zime 2009-10 stalo na dworze i zadnej rudej nie bylo na nich widac mimo ze juz sie troche starly po roku uzytkowania (klocki ferrodo premie) takze moge polecic brembo maxy (o ile do acco robia :)) a dla ciekawostki firma ebc cynkuje swoje tarcze zeby rdza nie wychodzila (nie wiem jak to sie ma w pozniejszej eksploatacji ale takie rzeczy robia)



edit
co do ate to slyszalem ze zalezy od tego jak sie dociera tarcze przez pierwsze 500-1000 km NIe wiem ale sie dowiem bo w swoim sharaniku wymienilem wlasnie na ate (w serwisie takie montuja) takze zrobilem na nich juz 3000 km i poki co oki
ps to gwarancji nie masz na te tarcze // ja na swoje mam 2 latka szkrzywienie tez obejmue
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#30 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:40, 31.03.2010

ps to gwarancji nie masz na te tarcze // ja na swoje mam 2 latka szkrzywienie tez obejmue


Już dałem cynk do znajomka, który mi te tarcze zwiózł z polski zobaczymy, co będzie?

Ja myślę, że tylko wymiana mnie ratuje. Raczej toczenie odpada.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq