Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Moduł sterownik do regulacji lamp xenon

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 RaQ

RaQ
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:Wwa-Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:31, 14.07.2016

Witam,

 

od samego zakupu mam problem z regulacją Xenon, po najprostrzym tescie, siadłem w bagażniku i raz silniczki zakreciły raz nie. Sprawa wydawałą się prosta, czujniki, i fakt były do wymiany, oba.

Albo bardzo inteligentnie z mojej strony wypiąłem te czujniki i zostawiłem kostki, niezaizolowane.... Po montażu czujników światła ani drgną. Przed montażem sprawdziłem napięcie na wtyczkach i było 5V. Na silniczkach jest tylko masa, napięcia stałego +12V nie ma, pin środkowy SIG napięcie ok 50mA więc pewnie błąd pomiaru.

Został do sprawdzenia moduł (na szczęście nie jest drogi) i instalacja, tylko pytanie, jak sie dostać do tego modułu? Jest gdzieś nad skrzynka bezpieczników wg schematów, ale gdzie? Zna ktoś dokładną lokalizacje lub miał podobny problem?

 

pzdr,


  • 0

#2 Lewiathan

Lewiathan
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Trawniki
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:39, 31.07.2016

Jak na moje to masz zapieczony czujnik poziomowania.
  • 0

#3 RaQ

RaQ
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:Wwa-Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:09, 01.08.2016

Czujnik poziomowania? Mówisz o tych czujnikach na wahaczach? Wymieniona oba.


  • 0

#4 RaQ

RaQ
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:Wwa-Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:29, 02.11.2016

Regulacja działa. Przód jest bardzo czuły i działa OK, podniesienie samochodu za lewe nadkole powoduje obniżenie świateł, ale tył nie jest już tak czuły, jak siadam w bagażnik to się nie obniżają, a jak podnoszę go góry za tylne nadkole to silniczki regulują się jeszcze w dól zamiast w górę... I już zgłupiałem, co może być nie tak... Może ktoś wrzucić fotkę jak wygląda zamontowane cięgno do czujnika tylnego? Może odwrotnie założyłem.

Do tego silniczki mają pracować oba naraz czy pokolei? mam wrażenie że jeden kręci dłużej niż drugi.


  • 0

#5 bandyr

bandyr
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:08, 01.12.2016

Może zamontowales do góry nogami... ? Może pomyłka lewy prawy...
  • 0

#6 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:19, 05.12.2016

Witam,

Jedno ze zdjęć z niedawnej akcji czyszczenia czujnika (zacieki to WD40) - ustawienie dźwigni chyba widoczne:

 

f85355260f70bccfmed.jpg

 

Silniczki lamp nie muszą pracować idealnie równocześnie, bo każdy z nich jest sterowany przez moduł poziomowania HID niezależnie.

 

Pozdrawiam

FullChess


Użytkownik FullChess edytował ten post 11:02, 05.12.2016

  • 0

FullChess


#7 ubugreg

ubugreg
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iES
  • KM:133
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:23, 09.12.2016

po każdej wymianie czujnika musi być skalibrowany moduł hid

 

1.zewrzeć scs

2.na poziomej nawierzchni z pustym bagażnikiem włączyć światła

3.włączyć zapłon

4. w ciągu 5s trzykrotnie wył światła i włączyć

 

silniczki powinny zjechać na dół potem iść na max w górę i wrócić do poziomu

(jeśli nie to coś nie tak)

5. ustawić światła


  • 0

#8 RaQ

RaQ
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:Wwa-Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:16, 23.12.2016

Silniczki idą w dół, w górę i zostają. Czy to jest ok?


  • 0

#9 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:59, 23.12.2016

Tak. Od tego momentu powinno już wszystko działać.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#10 RaQ

RaQ
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:Wwa-Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:31, 06.01.2017

Działa. Wymieniłem moduł na poprzedni. Przy tym zamiast w górę silniczek szedł w dół. Dzięki za pomoc ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:45, 19.11.2023

Gdzie jest ten moduł umiejscowiony? Masz jakieś foto, może być z neta?...


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq