Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Szarpanie w trakcie hamowana silnikiem na 1 i 2

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:30, 13.07.2016

Thunder a jakie to sprzeglo?

Killaz wiem ze wymienial bo razem kiedys czyscilismy u niego i po czyszczeniu sie zacinal i ch.... tylko wymiana na drugi rozwiazala problem. Ale wtedy krokowy baaardzo falowal obrotami
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#17 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:34, 13.07.2016

Z tego co wiem to było valeo, bo to nie za mojej kadencji   :cojest:


  • 0

#18 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:22, 14.07.2016

Z tego co wiem to było valeo, bo to nie za mojej kadencji   :cojest:

firma i sposob zalozenia sprzegla to tez duza rzecz, mozna miec nowe sprzeglo a jak źle założa to bedzie gorzej niz na starym :)


  • 0

#19 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:36, 14.07.2016

firma i sposob zalozenia sprzegla to tez duza rzecz, mozna miec nowe sprzeglo a jak źle założa to bedzie gorzej niz na starym :)

Troy, nie gadaj tu o tarczach tylko wytłumacz nam, ciemniokom to co napisałeś, bo nie tylko ja czekam na odpowiedź.

"A druga sprawa wgłąb się w specyfikacje silnikow i będziesz wiedział czemu auto do 2500 nie jedzie szybko, nie nie jest to wina VTEC, zeby komus taka głupota nie przyszla do głowy."


  • 0

#20 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:02, 14.07.2016

Troy, nie gadaj tu o tarczach tylko wytłumacz nam, ciemniokom to co napisałeś, bo nie tylko ja czekam na odpowiedź.

"A druga sprawa wgłąb się w specyfikacje silnikow i będziesz wiedział czemu auto do 2500 nie jedzie szybko, nie nie jest to wina VTEC, zeby komus taka głupota nie przyszla do głowy."

Żarty ze mnie sobie robisz, czy ty tak na poważnie?

http://mklr.pl/135636 moze ci to cos rozjasni


Użytkownik Troy edytował ten post 21:14, 14.07.2016

  • 0

#21 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:17, 14.07.2016

Żarty ze mnie sobie robisz, czy ty tak na poważnie?

http://mklr.pl/135636 moze ci to cos rozjasni

OK, to powoli i wyraźnie, żebyś zrozumiał. Właściwie na pytanie nie odpowiedziałeś, bo o wykresie momentu i mocy pisałem już stronę temu i zdaję sobie z tego sprawę. Większość userów narzeka, że przysłowiowe Seicento spod świateł rusza żwawiej niż Accord czy Civic. A ty wrzucasz link w którym niesamowicie bystra osoba porównuje dupowóz jakim jest Astra z nudnym do bólu, pospolitym silnikiem 1.8 do *cenzura*ej INTEGRY TYPE R, rozumiesz to? Gwoli ścisłości, zanim kolejny raz wstawisz tak bezsensowne porównanie czy jakąkolwiek informacje okraszoną tak arbitralnym tonem wypowiedzi, przejedź się taką Astrą 1.8 (ja niestety mam jako drugie auto 1.4) i swoją Hondziną, kręcąc obie jednostki do cywilizowanej prędkości obrotowej, która gwarantuje rozsądne spalanie i brak nieprzyjemnych doznań akustycznych, czyli załóżmy te 3 tys. RPM i przyznaj szczerze czym ci się jeździ przyjemniej. Druga sprawa, nie rozumiesz czego tyczy się problem - jedź na dwójce, puść gaz, niech auto się toczy - i teraz dodaj nagle gazu. Bez urazy, ale w Astrze te auto wyrywa do przodu, a Honda zbiera się jak Najman z desek ringu. I tyczy się to tylko tej dwójki, spod świateł zwykle Hanka startuje pierwsza i to bez żadnego pałowania, ot, zwykłe, dynamiczne ruszenie wyczutym autem. No ale ta dwójka, dramat...


  • 0

#22 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:00, 15.07.2016

OK, to powoli i wyraźnie, żebyś zrozumiał. Właściwie na pytanie nie odpowiedziałeś, bo o wykresie momentu i mocy pisałem już stronę temu i zdaję sobie z tego sprawę. Większość userów narzeka, że przysłowiowe Seicento spod świateł rusza żwawiej niż Accord czy Civic. A ty wrzucasz link w którym niesamowicie bystra osoba porównuje dupowóz jakim jest Astra z nudnym do bólu, pospolitym silnikiem 1.8 do *cenzura*ej INTEGRY TYPE R, rozumiesz to? Gwoli ścisłości, zanim kolejny raz wstawisz tak bezsensowne porównanie czy jakąkolwiek informacje okraszoną tak arbitralnym tonem wypowiedzi, przejedź się taką Astrą 1.8 (ja niestety mam jako drugie auto 1.4) i swoją Hondziną, kręcąc obie jednostki do cywilizowanej prędkości obrotowej, która gwarantuje rozsądne spalanie i brak nieprzyjemnych doznań akustycznych, czyli załóżmy te 3 tys. RPM i przyznaj szczerze czym ci się jeździ przyjemniej. Druga sprawa, nie rozumiesz czego tyczy się problem - jedź na dwójce, puść gaz, niech auto się toczy - i teraz dodaj nagle gazu. Bez urazy, ale w Astrze te auto wyrywa do przodu, a Honda zbiera się jak Najman z desek ringu. I tyczy się to tylko tej dwójki, spod świateł zwykle Hanka startuje pierwsza i to bez żadnego pałowania, ot, zwykłe, dynamiczne ruszenie wyczutym autem. No ale ta dwójka, dramat...

Ja nie wiem o czym mówisz szczerze, tam nie ma porównania żadnego, poczytaj dobrze tekst, bo pierdoły gadasz, widze czytac ze zrozumieniem nie umiesz, a co do tego że Seicento wygra na początku to bardzo normalna sprawa jeżeli to jest sporting, bo zwykłe seicento na swiatlach jebne jak chce, z kumplem ostatnio sie mierzylem pomimo tego ze stalem za nim to i tak go wyprzedziłem, z sportingiem juz sa wieksze problemy, a co do dwójki to nie narzekam, Strasznie mi auto wyrywa. Mój ojciec w mieście, nie umiał zagonić za sportingiem accordem V 2.0 133-136 koni, wiec normalna sprawa, bo seicento jest lekkie.


  • 0

#23 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:38, 15.07.2016

Ja matizem spod swiatel do 50 zawsze pierwszy bylem. Kure.....o lekkie i zrywne . Oczywiscie potem juz nie jedzie :D

Użytkownik Seth edytował ten post 19:39, 15.07.2016

  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#24 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:46, 16.07.2016

dwa razy u mnie odczułem spadek mocy jak na lotosie tankowałem to byla masakra.


  • 0

#25 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:54, 16.07.2016

U mnie też się to dzieje, ale ja mam na bank całe sprzęgło do wymiany i układu dolotowego nie ruszałem jeszcze, więc podejrzewam, że albo jedna z tych rzeczy albo obie :) Jak wyszykuję autko na urlop, to dam znać, co faktycznie pomogło.


  • 0

#26 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:06, 16.07.2016

U mnie też się to dzieje, ale ja mam na bank całe sprzęgło do wymiany i układu dolotowego nie ruszałem jeszcze, więc podejrzewam, że albo jedna z tych rzeczy albo obie :) Jak wyszykuję autko na urlop, to dam znać, co faktycznie pomogło.

na 100-200 procent obstawiam że to sprzęgło :)


  • 0

#27 vic

vic
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:stad
  • Silnik:1.8
  • Wersja:sx
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:44, 23.07.2016

Ja bym jeszcze spróbował zawór pcv i uszczelkę pod nim, ewentualnie wężyk czy nie spękany. 


  • 0

#28 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:47, 23.07.2016

Ja bym jeszcze spróbował zawór pcv i uszczelkę pod nim, ewentualnie wężyk czy nie spękany.

Gdzie jest ten zawór?

Wysłane z Meizu M2 Note
  • 0

#29 m4riusz

m4riusz
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 26.07.2016

myśle ze chodzi o ten co wychodzi z pokrywy klawiatury i idzie w okolice przepustnicy ( odpowietrzenie korby)


  • 0
MOTUL

#30 vic

vic
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:stad
  • Silnik:1.8
  • Wersja:sx
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:01, 26.07.2016

myśle ze chodzi o ten co wychodzi z pokrywy klawiatury i idzie w okolice przepustnicy ( odpowietrzenie korby)

 

Dokładnie ten. Ogólnie jeśli w jedną stronę puszcza w drugą nie (badanie organoleptyczne ustne :) ) to jest ok

dhlddi.png


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq