XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:30, 13.07.2016
Killaz wiem ze wymienial bo razem kiedys czyscilismy u niego i po czyszczeniu sie zacinal i ch.... tylko wymiana na drugi rozwiazala problem. Ale wtedy krokowy baaardzo falowal obrotami
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#17
Napisano 22:34, 13.07.2016
Z tego co wiem to było valeo, bo to nie za mojej kadencji
#18
Napisano 15:22, 14.07.2016
Z tego co wiem to było valeo, bo to nie za mojej kadencji
firma i sposob zalozenia sprzegla to tez duza rzecz, mozna miec nowe sprzeglo a jak źle założa to bedzie gorzej niz na starym
#19
Napisano 19:36, 14.07.2016
firma i sposob zalozenia sprzegla to tez duza rzecz, mozna miec nowe sprzeglo a jak źle założa to bedzie gorzej niz na starym
Troy, nie gadaj tu o tarczach tylko wytłumacz nam, ciemniokom to co napisałeś, bo nie tylko ja czekam na odpowiedź.
"A druga sprawa wgłąb się w specyfikacje silnikow i będziesz wiedział czemu auto do 2500 nie jedzie szybko, nie nie jest to wina VTEC, zeby komus taka głupota nie przyszla do głowy."
#20
Napisano 21:02, 14.07.2016
Troy, nie gadaj tu o tarczach tylko wytłumacz nam, ciemniokom to co napisałeś, bo nie tylko ja czekam na odpowiedź.
"A druga sprawa wgłąb się w specyfikacje silnikow i będziesz wiedział czemu auto do 2500 nie jedzie szybko, nie nie jest to wina VTEC, zeby komus taka głupota nie przyszla do głowy."
Żarty ze mnie sobie robisz, czy ty tak na poważnie?
http://mklr.pl/135636 moze ci to cos rozjasni
Użytkownik Troy edytował ten post 21:14, 14.07.2016
#21
Napisano 22:17, 14.07.2016
Żarty ze mnie sobie robisz, czy ty tak na poważnie?
http://mklr.pl/135636 moze ci to cos rozjasni
OK, to powoli i wyraźnie, żebyś zrozumiał. Właściwie na pytanie nie odpowiedziałeś, bo o wykresie momentu i mocy pisałem już stronę temu i zdaję sobie z tego sprawę. Większość userów narzeka, że przysłowiowe Seicento spod świateł rusza żwawiej niż Accord czy Civic. A ty wrzucasz link w którym niesamowicie bystra osoba porównuje dupowóz jakim jest Astra z nudnym do bólu, pospolitym silnikiem 1.8 do *cenzura*ej INTEGRY TYPE R, rozumiesz to? Gwoli ścisłości, zanim kolejny raz wstawisz tak bezsensowne porównanie czy jakąkolwiek informacje okraszoną tak arbitralnym tonem wypowiedzi, przejedź się taką Astrą 1.8 (ja niestety mam jako drugie auto 1.4) i swoją Hondziną, kręcąc obie jednostki do cywilizowanej prędkości obrotowej, która gwarantuje rozsądne spalanie i brak nieprzyjemnych doznań akustycznych, czyli załóżmy te 3 tys. RPM i przyznaj szczerze czym ci się jeździ przyjemniej. Druga sprawa, nie rozumiesz czego tyczy się problem - jedź na dwójce, puść gaz, niech auto się toczy - i teraz dodaj nagle gazu. Bez urazy, ale w Astrze te auto wyrywa do przodu, a Honda zbiera się jak Najman z desek ringu. I tyczy się to tylko tej dwójki, spod świateł zwykle Hanka startuje pierwsza i to bez żadnego pałowania, ot, zwykłe, dynamiczne ruszenie wyczutym autem. No ale ta dwójka, dramat...
#22
Napisano 14:00, 15.07.2016
OK, to powoli i wyraźnie, żebyś zrozumiał. Właściwie na pytanie nie odpowiedziałeś, bo o wykresie momentu i mocy pisałem już stronę temu i zdaję sobie z tego sprawę. Większość userów narzeka, że przysłowiowe Seicento spod świateł rusza żwawiej niż Accord czy Civic. A ty wrzucasz link w którym niesamowicie bystra osoba porównuje dupowóz jakim jest Astra z nudnym do bólu, pospolitym silnikiem 1.8 do *cenzura*ej INTEGRY TYPE R, rozumiesz to? Gwoli ścisłości, zanim kolejny raz wstawisz tak bezsensowne porównanie czy jakąkolwiek informacje okraszoną tak arbitralnym tonem wypowiedzi, przejedź się taką Astrą 1.8 (ja niestety mam jako drugie auto 1.4) i swoją Hondziną, kręcąc obie jednostki do cywilizowanej prędkości obrotowej, która gwarantuje rozsądne spalanie i brak nieprzyjemnych doznań akustycznych, czyli załóżmy te 3 tys. RPM i przyznaj szczerze czym ci się jeździ przyjemniej. Druga sprawa, nie rozumiesz czego tyczy się problem - jedź na dwójce, puść gaz, niech auto się toczy - i teraz dodaj nagle gazu. Bez urazy, ale w Astrze te auto wyrywa do przodu, a Honda zbiera się jak Najman z desek ringu. I tyczy się to tylko tej dwójki, spod świateł zwykle Hanka startuje pierwsza i to bez żadnego pałowania, ot, zwykłe, dynamiczne ruszenie wyczutym autem. No ale ta dwójka, dramat...
Ja nie wiem o czym mówisz szczerze, tam nie ma porównania żadnego, poczytaj dobrze tekst, bo pierdoły gadasz, widze czytac ze zrozumieniem nie umiesz, a co do tego że Seicento wygra na początku to bardzo normalna sprawa jeżeli to jest sporting, bo zwykłe seicento na swiatlach jebne jak chce, z kumplem ostatnio sie mierzylem pomimo tego ze stalem za nim to i tak go wyprzedziłem, z sportingiem juz sa wieksze problemy, a co do dwójki to nie narzekam, Strasznie mi auto wyrywa. Mój ojciec w mieście, nie umiał zagonić za sportingiem accordem V 2.0 133-136 koni, wiec normalna sprawa, bo seicento jest lekkie.
#24
Napisano 11:46, 16.07.2016
dwa razy u mnie odczułem spadek mocy jak na lotosie tankowałem to byla masakra.
#25
Napisano 13:54, 16.07.2016
U mnie też się to dzieje, ale ja mam na bank całe sprzęgło do wymiany i układu dolotowego nie ruszałem jeszcze, więc podejrzewam, że albo jedna z tych rzeczy albo obie Jak wyszykuję autko na urlop, to dam znać, co faktycznie pomogło.
#26
Napisano 14:06, 16.07.2016
U mnie też się to dzieje, ale ja mam na bank całe sprzęgło do wymiany i układu dolotowego nie ruszałem jeszcze, więc podejrzewam, że albo jedna z tych rzeczy albo obie Jak wyszykuję autko na urlop, to dam znać, co faktycznie pomogło.
na 100-200 procent obstawiam że to sprzęgło
#27
Napisano 14:44, 23.07.2016
Ja bym jeszcze spróbował zawór pcv i uszczelkę pod nim, ewentualnie wężyk czy nie spękany.
#28
Napisano 14:47, 23.07.2016
Gdzie jest ten zawór?Ja bym jeszcze spróbował zawór pcv i uszczelkę pod nim, ewentualnie wężyk czy nie spękany.
Wysłane z Meizu M2 Note
#29
Napisano 20:59, 26.07.2016
myśle ze chodzi o ten co wychodzi z pokrywy klawiatury i idzie w okolice przepustnicy ( odpowietrzenie korby)
#30
Napisano 23:01, 26.07.2016
myśle ze chodzi o ten co wychodzi z pokrywy klawiatury i idzie w okolice przepustnicy ( odpowietrzenie korby)
Dokładnie ten. Ogólnie jeśli w jedną stronę puszcza w drugą nie (badanie organoleptyczne ustne ) to jest ok
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych