Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

poduszki silnika

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#1 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:36, 10.07.2016

Witam. Panowie wiecie gdzie moge zamowic poduszki silnika do ctdi poliftowego? Dwoch kolegow pracuje w sklepach z czesciami ale zadna hurtownia z nimi pracujaca nie zaopatruje w poduchy. No IC tez nie znalazlem. Tylko ASO?
  • 0

#2 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:22, 10.07.2016

jarusnet.pl

haparts.pl

 

tylko na stronie może ich nie być więc napisz do nich.


  • 0

#3 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 11.07.2016

poduszkiHonda_zpsx6wwuj8g.gif

Panowie. Objaw telepania delikatnego przy ruszaniu i odpalaniu/gaszeniu silnika. Poduchy niby sprawdzone i mechanik mowi ze wygladaja dobrze. Lecz dwumas i sprzeglo sa zrobione i nic to nie zmienilo. Pytanie. Od ktorych zaczac w ciemno wymienianie? Poprosilbym o porade gdyz musze jak najszybciej zamowic jako ze za tydzien bede w polsce i chcialbym to zrobic. Wstepne ceny z haparts powalaja na leb wiec czy waszym zdaniem oplaca sie szukac uzywki? Czy za duze ryzyko ze tez bedzie trafiona?
  • 0

#4 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:00, 11.07.2016

Które gumy zawieszenia silnika są zepsute to ciężko powiedzieć.
Drugie pytanie czy to na pewno gumy zawieszenia silnika powodują twoje problemy.

 

Możesz w prosty sposób sprawdzić każdą gumę silnika po prostu ruszając mocno rekami silnikiem.
Zaprzyj się dobrze nogami i poruszaj całym silnikiem i obserwuj (np. druga osoba) która guma ma za duże luzy albo np. jest urwana.

 

Przednia poduszka silnika jest, z tego co widziałem, sterowana podciśnieniem, więc byłoby także dobrze sprawdzić czy sterowanie (węże i przewody) tej poduchy dobrze funkcjonuje albo czy ta poducha trzyma podciśnienie tzn. czy jest szczelna.

 

Kupowanie części na przeczucie nie ma sensu bo Hondy części są na to za drogie. :-(
Trzeba dokładnie sprawdzić co jest nie tak a dopiero potem zamawiać.

 

Uzywki to bym nie polecal.


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#5 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 11.07.2016

W ctdi tez jest ta podcisnieniowa ? No nie widze innych opcji bo tak jak mowie dwumas i sprzeglo zrobione. Dwoch mechanikow stwierdzilo ze wszystkie wygladaja ok.. Wiem ze to glupie tak w ciemno ale juz mnie to meczy. Nie nasila sie ale i lepiej nie jest
  • 0

#6 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:07, 11.07.2016

Diesel ma chyba raczej inne zawieszenie silnika ale to widac czy przednia poduszka ma przewody / rurki podciśnienia.

 

Możliwe jest także ze przy przeróbkach / reperacji silnika poduszki silnika zostały inaczej jak to przewiduje Honda zamontowane  (np. inna = nie taka jak trzeba kolejność montażu) i z tego względu amortyzowanie jest mniej skuteczne… morze… ;-)

 

Niektóre warsztaty robią wszystko po swojemu bez korzystania z manuala Hondy. 
Co by nie pisać, doradzam naprawy bez pospiechu, bo w pospiechu się zwykle przepłaca.  a025.gif


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#7 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 11.07.2016

ok w takim razie bede w polsce w zasadzie 20dni w dwoch roznych wojewodztwach wiec bede szukal magika od hond zeby wiedzial co robi i bedziemy badac :) dzieki


  • 0

#8 zimnepiwo

zimnepiwo
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:137
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 06.12.2016

Witam. 

Podepnę się pod temat bo wiąże się z moim problemem. Problem dotyczy Accorda VI 2000r F18B2 CG8 i zakupu poduszek silnika.

Poszukuję poduszek silnika przednią i tylną. O ile z przednią nie ma problemu żeby znaleźć jakiś zamiennik to z tylną poduszką jest jakaś masakra.

Odwiedziłem ASO w Rzeszowie i tam mi starszy Pan wycenił na 820zł za te 2 poduchy O.o (460zł tył i 360 przód). Z tego co inni użytkownicy pisali to przednia poduszka kosztowała jeszcze nie tak dawno w granicach 260-280zł.

Czy możecie wspomóc w znalezieniu / poleceniu jakiegoś zamiennika? Czy jednak muszę wpakować 1/10 wartości auta w 2 poduszki. 


  • 0

#9 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:50, 07.12.2016

Sprawdż firmę Febest. Na pewno bez problemu dostępna jest przednia, ale tylną też pewnie mają w ofercie. Ja miałem przednią Febesta i było OK.


  • 0

#10 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:12, 27.05.2019

Witam szukałem w internecie i nie mogę nigdzie znaleźć poduszek pod silnik do diesla czy tylko oryginał występuje czy są jakieś zamienniki?
  • 0

#11 otf82

otf82
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive+AERO
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:19, 17.11.2019

Witam, by nie otwierać nowego postu zapytam w tym dziale.

Problem dotyczy mojego Accorda CM1 2.0 VII gen. z 2003. Przy okazji zrzucenia przednich sanek (wymiana sprzęgła) mechanik zaproponował wymianę przedniej poduszki silnika, bo dostęp teraz lepszy a sama poducha nie wygląda za dobrze. Zgodziłem się, bo rzeczywiście, na biegu jałowym i podczas ruszania pojawiały się drgania na kierownicy i całej budzie. Mechanik zamontował poduszkę firmy Yamato - tak wiem, że to samo zło, ale dałem mu na to zgodę gdyż inny zamiennik nie był dostępny z dnia na dzień i pomyślałem, że i tak będzie lepsza niż oryginał po prawie 200 000 km. Odebrałem auto i te wibrację, które teraz mam w aucie to jeden wielki wibrator, przy włączonej klimatyzacji jest naprawdę dramat (tylko dziewczyny zapraszać na przejażdżki :) ). Problem w tym, że nie wiem co jest grane. Opcji jest kilka:

 

1. Yamato to rzeczywiście jedno wielkie zło i nawet nowa poduszka tej firmy nie ma podejścia do oryginału, mimo takiego  przebiegu.

2. Źle dobrana poduszka, np. od silnika 2.4, 

3. Błędy montażowe - chociaż tych nie podejrzewam bo co tu można spieprzyć?

 

Czekam na Wasze sugestie, może ktoś z Was, miał podobny problem.

 

Jakby nie było, jutro wracam do mechanika i niech szuka przyczyny przeróbki mojej Hani na jeżdzący wibrator.    


Użytkownik otf82 edytował ten post 18:49, 17.11.2019

  • 0

#12 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:55, 17.11.2019

Wszystkiemu winna jest poduszka silnika którą teraz zamontowałeś, jest to fatalnej jakości zamiennik ze źle dobraną sztywnością gumy, przez co teraz masz gorzej niż przed wymianą... Sto razy lepszym wyjściem jest zakup używanej, ale OEM poduszki, szkoda twojej kasy na zakup tego wielkiego G i kasy wydanej na wymianę teraz. 

Także pisz/dzwoń do Wolka, wyślę Ci oem poduszkę w 48h i będzie po twoich problemach. Temat popularny... teściu zrobił to samo w mazdzie 6 i inne historie. 

W Japońskich autach  zamienniki zawieszenia, poduszek silnika, pół osie itp się nie sprawdzają... a nawet jak będą działać poprawnie to bardzo krótko. 

 

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#13 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:53, 17.11.2019

Na początek pojedź do mecha niech obejrzy co poczynił. Przednia jest sterowana podcisnieniem. Może wystarczy zrobić starym sposobem czyli poluzować na połączeniu poduszka-łapa odpalić silnik niech się ułoży na poduszkach i dopiero skręcić.
Yamato to szajs.
  • 0

#14 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:05, 17.11.2019

Ta guma jest za twarda, luzowanie na śrubach nic nie da.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#15 otf82

otf82
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive+AERO
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:16, 17.11.2019

Dzięki za szybką odpowiedź. Rozumiem, że nie ma zamienników godnych polecenia i pozostaje tylko poduszka z ASO lub używka OEM w dobrym stanie.

Użytkownik otf82 edytował ten post 14:57, 21.11.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq