Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Regulowane / gwintowane sprężyny

VI regulowane gwintowane sprężyny

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • SkÄ…d:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:20, 09.07.2016

Witam panowie. Używa albo natknÄ…Å‚ siÄ™ ktoÅ› kiedyÅ› na takie cudo ? 

 

http://www.ebay.com/...5JEpOQ&vxp=mtr 

 

Działa to na zasadzie zawieszenia gwintowanego, tyle że mamy tutaj same sprężyny. Ma to prawo jakoś w marę dobrze działać ? Rozumiem, że zakłada się to na seryjny amortyzator. Nie będzie się to ze sobą gryzło ?


  • 0

#2 kwiatekk

kwiatekk
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:wrocÅ‚aw
  • Silnik:3.0
  • Wersja:coupe
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:45, 09.07.2016

Będzie to miało ręce i nogi ale Accord zwariuje od tego jego zachowanie będzie podobne do ping ponga ;)
  • 0

#3 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • SkÄ…d:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:43, 09.07.2016

Czyli rozumiem, że żeby to dziaÅ‚aÅ‚o chociaż w miarÄ™ przyzwoicie, to musiaÅ‚bym sobie amortyzatory dać do utwardzenia najlepiej ? Kosztowo i tak wyjdzie duuuuuuuuużo taniej niż gwint, tylko bojÄ™ siÄ™ wÅ‚aÅ›nie tego pingpongowego efektu 


  • 0

#4 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • SkÄ…d:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 04:32, 10.07.2016

Jesli wychodzilo by to naprawde dobrze nikt nie pchalby sie w gwinty ;-) same dobre sprezyny kosztuja wiecej, nie ma co sie pchac w tdgo typu "gwinty", lepiej markowa sprezyna i tyle. A amor moze Ci pasc po miesiacu lub po roku. Niestety, ale trzeba byc przygotowanym na to... wtedy utwardzony amor i mozna jezdzic (bilstein b6 lub b8).
  • 0

#5 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • SkÄ…d:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:15, 10.07.2016

Czyli jednym sÅ‚owem jest to półśrodek który w ekspresowym tempie wykoÅ„czy mi amortyzatory, a jak ich nie utwardzÄ™ to bÄ™dÄ™ siÄ™ czuÅ‚ jak jakaÅ› piÅ‚eczka i samochód bÄ™dzie nieprzewidywalny na dziurach :/ 


  • 0

#6 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:32, 10.07.2016

Będzie to miało ręce i nogi ale Accord zwariuje od tego jego zachowanie będzie podobne do ping ponga ;)


A to dlaczego? Jak amor dobry to ping ponga nie będzie.
  • 0

#7 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • SkÄ…d:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:33, 10.07.2016

Nie wiem dokładnie jak to jest, ale tez mam takie wrażenie. Seryjny amor jest zrobiony tak, żeby współpracował z seryjnymi springami - jak się założy sprężyny które obniżą o 5-6cm to na pewno nie będzie to pracować tak jak powinno


  • 0

#8 Luken

Luken
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„/Suchy Las
  • Silnik:H23
  • Wersja:LS-iR-T
  • KM:320KM 350 NM
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:40, 22.12.2016

Odgrzeje kotleta ... Mam to akutalnie założone do testów , coilover solidnie zrobiony na oryginalnym amorze , amor zdrowy utwardzony .

 

Generalnie wybiera Å‚adnie , gleba może nie aż tak gigantyczna , ale mam dość grube opony aktualnie , auto nie skacze ale nie ma też betonu . 

 

Na pewno rozwiązanie lepsze nie seryjne amory + spręzyny obniżające .

 

Generalnie auto wlepione w asfalt , nie chce stracić trakcji , krÄ™cenie siÄ™ w kółko koÅ„czy siÄ™ bólem brzucha od nadmiaru a nie utratÄ… trakcji przednich kół :) 


  • 0

#9 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • SkÄ…d:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:06, 22.12.2016

No to amortyzator oryginalny, czy jakiÅ› utwardzony??
  • 0

#10 Luken

Luken
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„/Suchy Las
  • Silnik:H23
  • Wersja:LS-iR-T
  • KM:320KM 350 NM
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:27, 22.12.2016

Przepraszam , zakradł się błąd , oem amor .


  • 0

#11 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:22, 22.12.2016

jakieś foty masz jak to u siebie zrobiłeś?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, regulowane, gwintowane, sprężyny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq