Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Demontaż Zderzaka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 Marioo1989

Marioo1989
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Będzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 25.12.2017

Czy mógłby ktoś wkleić zdjęcia przedniego zderzaka z wersji po liftowej w celu zobaczenia jak powinien być dopasowany ?
Interesuje mnie najbardziej miejsce od reflektora do nadkola.
  • 0

#17 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 469 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:08, 27.12.2017

Witam

 

Miałem ostatnio przyjemność demontować przedni zderzak. Po ponownym założeniu przed dokręceniem wszystkich śrub zderzak elegancko dochodził od spodu do reflektorów. Po dokręceniu śrubek i wsadzeniu wszystkich plastikowych szpilek zrobiła się szpara pomiędzy zderzakiem a światłami. Czy ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić żeby było jak się należy ??? ???  Bo raczej szpary nie powinno tam być .

U mnie jest i to spora, ale tez nie wiem czy tak ma być :) Widać tylko jak się kucnie przed autem


  • 1

#18 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4454 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 132
Wzorowa

Napisano 14:45, 27.12.2017

Jest na to patent.. Trzeba tzw hokej /mocowanie reflektira/ unieść do góry opierając coś o podłużnice..
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 690 886 882.


#19 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:05, 28.12.2017

Edson a w viii też umiesz poprawić zderzak przedni ☺ bo chyba u mnie jest źle założony chyba ☺
  • 0

#20 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4454 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 132
Wzorowa

Napisano 15:13, 28.12.2017

W 8genie nie miałem jeszcze okazji poprawiać, ale działa to na podobnej zasadzie😉
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 690 886 882.


#21 GrzegorzBer

GrzegorzBer
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Bliżyn
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 24.05.2018

Ma ktos zdjecia z takiej operacji?
  • 0

#22 wieslawczupynski

wieslawczupynski
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Jh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 15.09.2021

Po otwarciu maski musisz delikatnie poodpinać wszystkie spinki (uwaga nie połamać spinki w ASO ok.10 zł/szt) i zdjąć plastikową osłonę.Następnie należy odkręcić śruby na końcach zderzaków (mocowanie zderzaka do błotnika) i poodpinać spinki w nadkolach.Następnie pod spodem (w podłodze) odkręcić dwie śruby mocujące osłonę silnika ze zderzakiem.Pod spodem też są bodajże 4 spinki trzymające osłonę i zderzak.Jeżeli dookoła masz wszystkie śruby i spinki zdemontowane to delikatnie odciągamy po bokach zderzak (uwaga na ślizgi-kruche które są przykręcone do błotników),następnie na górze przy grillu odciągamy-zdejmujemy zderzak z zaczepów-takich wypustek i to w zasadzie wszystko.Jeżeli masz halogeny i spryski w zderzaku to po jego częściowym zdjęciu odpinamy kostki i zdejmujemy rurki spryskiwaczy najlepiej przy samym silniczku.
Ps.Jeżeli będą jakieś problemy to w Radomiu mamy forumowicza Arrturo (tel.606-189-179) i mam nadzieję,że jak znajdzie chwilę to Tobie pomoże (kontaktowałem się z nim :ok

Podpinam się i podziękowania za wskazówki

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq