Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Big Brake Kit Accord VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
96 odpowiedzi w tym temacie

#76 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1610 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 48
Super

Napisano 07:46, 10.02.2020

Z tego co pamiętam zaciski z atr mają dwa tłoczki 38mm co daje mniejszą powierzchnię niż jeden tłoczek 57mm że standardowego zacisku VII. W dwutłoczku z VIII tłoki są różnej średnicy 38 i 42mm co daje powierzchnię prawie taką samą jak jeden tłoczek 57mm. Także jedyne co daje zacisk z atr to bardziej równomierne rozlożenie siły dociskającej klocek, ale sama siła będzie mniejsza.

 

EDIT:

Mój błąd - w ATR są jednak 38mm i 42mm. 

 

 

1:Tarcza z ATR jest grubsza
2:Dwa tłoczki maja większą silę docisku
3: Do ATS 320 nie założysz felgi 16’ a do ATR tak


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 20:58, 10.02.2020

  • 0

#77 kuster

kuster
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:44, 10.02.2020

No widzisz ja liczyłem to dla dwóch tloczkow
To i tak dają nam ~2586 (pow)
  • 0

#78 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:01, 10.02.2020

ATR ma dwie średnice tłoczka 43 i 38


https://jarusnet.pl/d41796c

Użytkownik danielo333 edytował ten post 12:12, 10.02.2020

  • 0

#79 FairFaX

FairFaX
  • Klubowicz
  • 271 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:200+ ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:04, 10.02.2020

Nie do końca wiem po co te dyskusje - wrzucałem już raz link z listą możliwych opcji do swapowania, razem z powierzchnią i rozmiarem tłoczków

https://typeaccord.c...olutions.23064/

Sended from OnePlus 5T
  • 0

#80 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 213 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:48, 10.02.2020

ogolnie warto zakladac zaciski te z ATR czy sobie darowac?


  • 0

#81 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1264 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:12, 10.02.2020

Miałem i według mnie daruj sobie i szukaj z ATS

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#82 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 213 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:33, 10.02.2020

Miałem i według mnie daruj sobie i szukaj z ATS

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Ok.odpuszcze sobie. A wogole po ile chodza takie zaciski z ats ?

znalazlem type s 2.2 diesel..one tez maja 2tloczki ?


Użytkownik ferby22 edytował ten post 21:36, 10.02.2020

  • 0

#83 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1264 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:50, 10.02.2020

Kolo tysiaka . czasem więcej czasem mniej

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#84 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3855 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 198
Wzorowa

Napisano 22:04, 10.02.2020

Ok.odpuszcze sobie. A wogole po ile chodza takie zaciski z ats ?

znalazlem type s 2.2 diesel..one tez maja 2tloczki ?

 

Tak 2.2 type s ma dwa tłoczki, podobnie jak CRV po 2010.

 

 

 

Kurde szukam zacisków z pilota lub mdx wraz z jarzmami na ebay :P Mają dwa tłoczki po 47,5/50,8   :diabelgrin:

 

 

p.s sporo jest od MDX z dobrą ceną wysyłki do DE z USA  :diabelgrin:  :diabelgrin:  :diabelgrin:  :diabelgrin:  :diabelgrin:


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#85 MaLyNsS

MaLyNsS
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TRAKTOR SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CoffiN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:46, 10.02.2020

 

Kurde szukam zacisków z pilota lub mdx wraz z jarzmami na ebay :P Mają dwa tłoczki po 47,5/50,8 

Z ciekawosci, ile taki zestaw kosztuje?? i czy nie ma problemow z dostepnoscia np tloczkow lub uszczelek w przypadku regeneracji?


  • 0

#86 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3855 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 198
Wzorowa

Napisano 23:02, 10.02.2020

Zestawy naprawcze są dostępne bez problemu do mdx. Koszt zacisków z jarzmami plus transport do DE to 600/700 PLN acura mdx. Pytanie czy na 100% to podejdzie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#87 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 213 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:44, 11.02.2020

Tak 2.2 type s ma dwa tłoczki, podobnie jak CRV po 2010.

 

 

 

Kurde szukam zacisków z pilota lub mdx wraz z jarzmami na ebay :P Mają dwa tłoczki po 47,5/50,8   :diabelgrin:

 

 

p.s sporo jest od MDX z dobrą ceną wysyłki do DE z USA  :diabelgrin:  :diabelgrin:  :diabelgrin:  :diabelgrin:  :diabelgrin:

a te z crvki po 2010 to sa te sam co od ATS ?


Użytkownik ferby22 edytował ten post 15:45, 11.02.2020

  • 0

#88 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1610 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 48
Super

Napisano 16:13, 11.02.2020

CRV IV 2.2 ma tłoczki 2x 45mm, tarcza 315mm x 28mm. Śruby mocujące jarzmo to M14x1,5, a w VII/VIII są M12x1,5, rozstaw pasuje. Jarzma do zfrezowania bo są ok 4mm grubsze. kpl zaciski na allegro są po 200 - 250zł/szt. Pasują na felgi 17" które są za małe na zaciski z ATS.  Prawdopodobnie da się też zaadoptować zaciski z Hondy Odyssey. 


  • 0

#89 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3855 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 198
Wzorowa

Napisano 20:01, 11.02.2020

FairFaX orientujesz się czy ktoś montował zaciski od mdx i pasują bez problemów? Próbuję znaleźć też odpowiedź czy potrzebne są adaptery, chodź na tej stronie od Ciebie nie ma o tym żadnej wzmianki tak jak przy innych przykładach. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#90 FairFaX

FairFaX
  • Klubowicz
  • 271 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:200+ ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:25, 12.02.2020

Niestety nic nie wiem na temat zacisków z MDX - jezeli strona do ktorej podałem link nie wspomina o adapterach, to tym bardziej nie będę w stanie odpowiedzieć.
Trzeba by szukać po necie, czy ktoś robił takie swapy.

Sended from OnePlus 5T
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq