Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

ATS VII dużo pali...za dużo!

VII dużo pali lpg wysokie spalanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dacc

Dacc
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:224
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:20, 04.07.2016

Otóż...mój type s VII w automacie lubi sobie chlapnąć... Trochę przegina bo złapałem go na ilościach 20l benzynki/100km i 24l lpg/100km. Udało mi się zejść do 20l lpg/100km ale to była NAPRAWDĘ dziadkowa jazda. Normalna jazda to ok 22,5l lpg/100km. Podane ilośći występują przy jeżdzie w mieście. Trasa to 10-12l/100km. Zaznaczam, że ilości benzyny jakie podałem palił jeszcze przez założeniem instalacji. Z relacji innych użytkowników wrocławskich szos taki typ powinien spalić max 15-16l/100km u nas w mieście...

Hamulce nie trzymają, zawory wyregulowane, świece wymienione. 

Ktoś ma jakieś pomysły?


Użytkownik Dacc edytował ten post 19:22, 04.07.2016

  • 0

#2 jachu1111

jachu1111
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:Szubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:53, 04.07.2016

Sondę lambda wymień na początek tylko kup denso
  • 0

Jachu


#3 Dacc

Dacc
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:224
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:34, 04.07.2016

Pierwsza czy druga? Druga jest w kacie i aktualnie siedzi w adapterze :)

 

Przy zakładaniu instalacji był podpinany pod komputer i nic nie wyszło...


Użytkownik Dacc edytował ten post 20:35, 04.07.2016

  • 0

#4 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:53, 04.07.2016

w HDS jest diagnostyka sondy lambda, może by podpiął i potestował zanim wyskoczy z czterech stówek.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#5 jachu1111

jachu1111
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:Szubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:19, 04.07.2016

U mnie testowali sonde lambda na HDS i niby dobra ,a auto zamulało dużo paliło wymieniłem sonde ta przed katem i ok hula moc wróciła i pali mniej.
  • 0

Jachu


#6 Dacc

Dacc
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:224
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:22, 04.07.2016

U mnie testowali sonde lambda na HDS i niby dobra ,a auto zamulało dużo paliło wymieniłem sonde ta przed katem i ok hula moc wróciła i pali mniej.

Duzo więcej palił? Żadnych innych negacywnych objawów nie mam, auto nie jest zamulone, żadne checki nie wyskakują...


  • 0

#7 jachu1111

jachu1111
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:Szubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 04:17, 05.07.2016

Ja stawiam na sonde. Wiem 450 zł to nie mało za sonde . Jeśli Tobie auto tyle pali to już nowa sonde jedna przepaliłeś w kasie na paliwko, ja bym zaryzykował wymiany na nową. Pozdrawiam
  • 0

Jachu


#8 Dacc

Dacc
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:224
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:39, 05.07.2016

A to przy walnietej sondzie wzrasta spalanie tylko na miescie, na trasie juz nie?
  • 0

#9 jachu1111

jachu1111
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:Szubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:37, 05.07.2016

Trasa czy miasto nie robi jeśli sonda walnieta .
  • 0

Jachu


#10 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:57, 05.07.2016

jakie masz stft i ltft jaki afr pokazuje na ori sondzie?


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#11 Gr3at

Gr3at
  • Forumowicz
  • 190 postów
  • Skąd:Swobnica
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:08, 06.07.2016

Sorka za offtop, ale muszę jednoznacznie stwierdzić, że Twój ATS bierze tyle, co silnik 4.2  :zoltek:

 

Polecam odłączyć najpierw aku na noc. Poza tym nie ma żadnego wahania obrotów czy problemów z temperaturą?


Użytkownik Gr3at edytował ten post 00:09, 06.07.2016

  • 0

#12 Dacc

Dacc
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:224
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:46, 06.07.2016

Nie ma nic!! Jeszcze raz panowie autko chodzi jak żyleta...żadnych błędów, żadnych wahań, żadnych niespodzianek. Skrzynia automatyczna tez pięknie śmiga. Pali duzo i to na miescie tylko, na trasie zdaje sie ze w normie. Koła 18 ale sory to nie powinno tez aż tak wpływać na spalanie.

Użytkownik Dacc edytował ten post 09:48, 06.07.2016

  • 0

#13 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 03.02.2017

Odgrzeję kotleta bo zaciekawił mnie ten temat. W moim Acco też zbyt często rejestruję takie spalanie jeżdżąc po mieście, w trasie jest normalnie, 8-11l. Powodem takiego spalania mogą być krótkie odcinki ale te 18 a czasami 20l to chyba lekka przesada. Auto śmiga jak należy tak więc pierwsza sonda raczej jest sprawna. Patrząc na wskaźnik to paliwo znika najszybciej po odpaleniu i przejechaniu jakiegoś kilometra.


  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#14 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:15, 03.02.2017

Sonda bardzo często powoduje problemy ze zwiększonym apetytem na paliwo, dodatkowo warto sprawdzić czujnik temperatury i termostat. Odczytać temperatury po dłuższym postoju rano, wskazanie czujnika powinno wskazywać w dużym przybliżeniu temperaturę otoczenia, a później odczyt na rozgrzanym silniku, nie sugerować się wskazaniami na desce rozdzielczej.


  • 0

#15 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 04.02.2017

Temperatura rano jest identyczna z temp. otoczenia, na rozgrzanym silniku też jest w porządku, generalnie z temperaturą nie mam problemów. Korekty także są w normie, ltft nie przekracza 5%, stft na jałowym praktycznie takie same. Ciśnienie w kolektorze wynosi 30-32kpa tak więc nie ma lewego powietrza, w załączniku zamieszczam wykres lambdy na jałowym oraz przy 2000rpm na postoju. (pod koniec włączyły się wentylatory, stąd ten skok)


  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, dużo pali, lpg, wysokie spalanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq