Da sie. Ja osobiscie tak robilem. Walki tez spokojnie idzie wymienic bez demontazu pokrywy lancucha, co jest juz zdecydowanie bardziej pracochlonne.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 20:32, 01.09.2016
#62
Napisano 22:47, 01.09.2016
Poszło na maila.Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Jeżeli zdejmie pokrywę to od razu będzie miał możliwość wymiany łańcucha.
#63
Napisano 05:52, 02.09.2016
Wyślę Ci jak będę w domu.No chyba że ktoś to zrobi wcześniej.Na tym zdjęciu nie widać żeby się pokrywały
Dzięki za pomoc-rysunki doszły
Ustawiając rozrząd u siebie po wymianie łańcucha posiłkowałem sie tym filmikiem więc go tu wrzuciłem.
Różnica między motorem na filmie z civika a K24A3 jest w tych granatowych ogniwach. Na filmie jest jedno na każde koło a u nas są po dwa, i u nas kropka na kole ma znajdować się pomiędzy dwoma ciemnymi ogniwami. Dół , znaki na kole i bloku ustawiasz identycznie jak na filmie.
Nie widze za bardzo przekładania łańcucha bez zdjęcia pokrywy rozrządu, tak samo jak demontażu i montażu napinacza przez tą klapkę rewizyjną choć tu na forum spotkałem się z opiniami że się da...
Górę miałem przeskoczoną o całe 1 ogniwo. Odległość pomiędzy kropkami winna wynosić dokładnie 8 pełnych ogniw. Ani więcej ani mniej. Chrishonda oraz backdraft 998 wysłali mi pomocne rysunki. Dzięki Wam wielkie za to
Po zdjęciu pokrywy klawiatury oraz przy wyjętym napinaczu możesz robić z łańcuchem co chcesz. Na dole dynda sobie, obracasz wałem w którą chcesz stronę, bez ruchu łańcucha. Także przestrzegam wszystkich, którzy chcą zmierzyć na ile mają wyciągnięty łańcuch-demontując napinacz. Róbcie to z głową, po wyjęciu napinacza broń Boże! nie ruszyć wałem ani milimetr-tak jak ja to zrobiłem
Da sie. Ja osobiscie tak robilem.
Potwierdzam.
Poszło na maila.Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Jeżeli zdejmie pokrywę to od razu będzie miał możliwość wymiany łańcucha.
Dzięki bardzo-doszły pomocne rysunki.
Poległem wczoraj-nie złożyłem do końca.
Z powodu wyciągniętego łańcucha nie można zgrać znaków na dole. Zgrałem idealnie górę, tj. znaki poziome. Wtedy "rozchodzi się" dół. Tzn. mogę ustawić znak na kole pasowym około 1cm. przed lub 1cm. za znakiem na obudowie rozrządu. Inaczej: albo z prawej albo z lewej strony znaku. Na chłopski rozum, skoro łańcuch wyciągnięty trzeba ustawić 1cm. za znakiem, czyli z prawej strony.
Dobrze kombinuję?
Wiem, łańcuch jest kategorycznie do wymiany, ale jeszcze z tydzien-dwa musze pokuleć na nim.
Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 05:55, 02.09.2016
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#64
Napisano 06:29, 05.09.2016
Z powodu wyciągniętego łańcucha nie można zgrać znaków na dole. Zgrałem idealnie górę, tj. znaki poziome. Wtedy "rozchodzi się" dół. Tzn. mogę ustawić znak na kole pasowym około 1cm. przed lub 1cm. za znakiem na obudowie rozrządu. Inaczej: albo z prawej albo z lewej strony znaku. Na chłopski rozum, skoro łańcuch wyciągnięty trzeba ustawić 1cm. za znakiem, czyli z prawej strony.
Dobrze kombinuję?
Dla zinteresowanych:
-ustawiłem tak jak pisałem. Z powodu wyciągniętego łańcucha - wycięcie w kole pasowym z prawej strony znaku. Przekręciłem wałem kilka razy i odpaliłem. Wszystko wróciło do normy. Auto śmiga.
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#65
Napisano 17:24, 03.10.2016
Dobrą metodą jest również po założeniu łańcucha dociągnięcie napinacza, czyli napięcie łańcucha np.prętem, tylko oczywiście z głową. Napinacz może jeszcze napiąć łańcuch o jeden góra dwa ząbki, wtedy będzie pewność, że łańcuch będzie dobrze napięty.
#66
Napisano 16:22, 04.10.2016
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 16:22, 04.10.2016
#67
Napisano 11:28, 05.10.2016
Pod warunkiem że nie zużyte ząbki na napinaczu.
Jakie ząbki ?
#68
Napisano 11:54, 05.10.2016
Chodzi pewnie o te ząbki na trzpieniu napinacza pomiędzy które wchodzi zapadka blokująca trzpień przed cofnięciem.
#69
Napisano 21:35, 23.11.2017
Czy w silniku K20 maksymalne wysunięcie napinacza wynosi tyle samo co w K24 czyli 13,5mm czy może wartość ta jest inna?
#70
Napisano 12:17, 07.09.2019
Witam wszystkich forumowiczów. Czy uzyskam informacji na ustawienie wałków balansowych w silniku k24A3. podejrzewam że ustawia sie jes w GMP i tył wałków na znaki. Ale nie jestem w 100% pewny. Czy ktoś może pomóc? Pozdrawiam
#71
Napisano 09:25, 08.09.2019
#72
Napisano 11:58, 26.09.2019
Chodzi Ci o wałki rozrządu czy pompę oleju w której są wałki balansujace?
Wałki balansujące w pompie oleju.
#73
Napisano 21:33, 17.10.2019
Filmik ponizej
https://youtu.be/-caye-yjXQ4
https://youtu.be/X-EyijNdrIM
Użytkownik maras31 edytował ten post 22:28, 29.12.2019
#74
Napisano 21:39, 17.10.2019
Ile masz do mnie, w nast tygodniu mam jakieś okienko, ogarnę
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#75
Napisano 21:48, 17.10.2019
? Co do rozrządu to gdyby nie te stuki to bym tak jeździł bez objawo czy w końcu może się to skończyć grubsza awaria?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych