Skocz do zawartości


Zdjęcie

Za ubogo, za bogato i check

VII Gaz zbyt uboga mieszanka bogata mieszanka check engine.

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 737 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:00, 21.12.2016

prosimy o konkretne dane montera LPG oraz mechanika polecanego na forum a mowiacego ze LPG w tym silniku to zło ? 



#17 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 728 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 21.12.2016

Sonda lambda ?



#18 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2032 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:41, 21.12.2016

@bartox88

 

Udaj się do kogoś kumatego kto ustawi prawidłowy luz: ssące 0,23 i wydechowe 0,27 na nominał dla Twojego silnika.

Patrząc na korekty jest dalej  :czerwona:

Nie wiesz jaka masz teraz wartość z czujnika MAP na wolnych obrotach na benzynie bez checka? (odczytasz skanerem lub elm327)

 

Następnie do gazownika na regulację.



#19 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 693 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:57, 21.12.2016

Ustaw odpowiednie luzy zaworowe,

skasuj korekty i błedy

Pojeździj z kilkadziesiąt km na benzynie

zobacz korekty czy sa ok, tzn, ltft kilka %,

jesli jest ok to jedzie do dobrego gazownika niech ustawi, na korekty aby były takie same na lpg i na pb, oraz na tzw. afr

pojezdzij na gazie i zobacz znowu czy korekty sa ok, jesli sa ok to nie ma prawa zapalić sie kontrolka check engine


Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0

#20 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 21.12.2016

prosimy o konkretne dane montera LPG oraz mechanika polecanego na forum a mowiacego ze LPG w tym silniku to zło ?

gaz montowali w Silesia Car w Katowicach a mechanik to speccar w Gliwicach

@bartox88

Udaj się do kogoś kumatego kto ustawi prawidłowy luz: ssące 0,23 i wydechowe 0,27 na nominał dla Twojego silnika.
Patrząc na korekty jest dalej :czerwona:
Nie wiesz jaka masz teraz wartość z czujnika MAP na wolnych obrotach na benzynie bez checka? (odczytasz skanerem lub elm327)

Następnie do gazownika na regulację.

W ciągu ostatnich 2 miesięcy ustawialem zawory 2 razy z czego ostatni raz w Gliwicach w ASO i nadal źle? Jak pisałem wcześniej nie mam pojęcia gdzie w mojej okolicy znajdę prawdziwego fachowca

Użytkownik bartox88 edytował ten post 23:07, 21.12.2016


#21 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 323 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:34, 21.12.2016

Ze swojego doświadczenia wiem ze jak sobie sam zaworów nie ustawisz to nigdy nie będziesz miał pewności że masz dobrze...tak samo jest z gazem jesli nie masz dobrego fachowca poczytaj troche kup sobie kabelek i zrób to sam. ilu fachowcow tyle bedziesz mial opinii. jakie tam masz wtryskiwacze założone?


Użytkownik AGENT edytował ten post 23:38, 21.12.2016


#22 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 693 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:50, 22.12.2016

Silesia Car oni raczej znają się na lpg, a ty masz coś z autem nie tak jak ci mówią skoro masz takie korekty.


Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0

#23 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:59, 22.12.2016

Ze swojego doświadczenia wiem ze jak sobie sam zaworów nie ustawisz to nigdy nie będziesz miał pewności że masz dobrze...tak samo jest z gazem jesli nie masz dobrego fachowca poczytaj troche kup sobie kabelek i zrób to sam. ilu fachowcow tyle bedziesz mial opinii. jakie tam masz wtryskiwacze założone?

pisałem wcześnie że kompletny że mnie laik jeśli chodzi o mechanikę więc wolę sam nie wpychać pazurów by jeszcze nie pogorszyc

@bartox88

Udaj się do kogoś kumatego kto ustawi prawidłowy luz: ssące 0,23 i wydechowe 0,27 na nominał dla Twojego silnika.
Patrząc na korekty jest dalej :czerwona:
Nie wiesz jaka masz teraz wartość z czujnika MAP na wolnych obrotach na benzynie bez checka? (odczytasz skanerem lub elm327)

Następnie do gazownika na regulację.

niestety nie mam pojecia

Ustaw odpowiednie luzy zaworowe,
skasuj korekty i błedy
Pojeździj z kilkadziesiąt km na benzynie
zobacz korekty czy sa ok, tzn, ltft kilka %,
jesli jest ok to jedzie do dobrego gazownika niech ustawi, na korekty aby były takie same na lpg i na pb, oraz na tzw. afr
pojezdzij na gazie i zobacz znowu czy korekty sa ok, jesli sa ok to nie ma prawa zapalić sie kontrolka check engine

10 dni temu gazownika skasował CE i auto śmiga bezproblemowo więc umówiłem się z mechanikiem na poprawę korekt a następnie pojadę do gazownika i mam nadzieję że to już będzie wszystko w porządku. Dziękuję wszystkim za pomoc, wiem teraz jak rozmawiac z fachowcem dzięki waszym poradom. Życzę wszystkim zdrowych pogodnych świąt. Odezwę się jak już coś będę wiedzial

Użytkownik bartox88 edytował ten post 14:00, 22.12.2016


#24 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:LJA
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:27, 22.12.2016

@

bartox88

Po pierwsze rzetelna regulacja luzu zaworowego. Z doświadczenia wiem, że to ważna sprawa, żeby były ustawione dokładnie. Potem regulacja lpg na tip top. Nie na odwrót.

 

Po drugie. Kto z Katowic montował ci lpg?



#25 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 22.12.2016

@ bartox88
Po pierwsze rzetelna regulacja luzu zaworowego. Z doświadczenia wiem, że to ważna sprawa, żeby były ustawione dokładnie. Potem regulacja lpg na tip top. Nie na odwrót.

Po drugie. Kto z Katowic montował ci lpg?

Silesia Car

#26 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 728 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:26, 24.12.2016

Takie pytanie czy w accordzie VII na wolnych obrotach producent wprowadził aby było ubogo ? chodzi mi o spełnianie normy emisji spalin itp ?



#27 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 693 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:15, 24.12.2016

Acco z tego co pamietam caly czas trzyma stechiometrie 14,7

Wysłane z mojego HUAWEI Y560-L01 przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0

#28 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:56, 11.01.2017

No i chyba nareszcie jest po problemie. Mechanik przeprowadził ponowną adaptacj ę przepustnicy i wszystko wróciło do normy. Silnik na benzynie chodzi idealnie. Korekty są w porządku więc zostaje mi pojechać do gazownik by sprawdził gaz i w razie czego wprowadził jakieś poprawki.

Użytkownik bartox88 edytował ten post 08:52, 12.01.2017






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Gaz, zbyt uboga mieszanka, bogata mieszanka, check engine.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq