Skocz do zawartości


Zdjęcie

Za ubogo, za bogato i check

VII Gaz zbyt uboga mieszanka bogata mieszanka check engine.

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:43, 03.07.2016

Koledzy mam taki problem z gazem a mianowicie rzuca mi checkiem i wyglądało to w sposób następujący. Około ponad rok temu jak zbliżała się zima wyskoczył mi z 3 razy check ze zbyt uboga mieszanka. Gazownik poregulował mapy i to co tam powinien i powiedział zeby lepiej zmienić stacje. tak zrobiłem zmieniłem stacji z takiej prywatnej w krzakach na Orlen i faktycznie problem na długi czas ustał myślę ze z 10 tysiecy spokoju. Teraz znów check. Okazało się że teraz raptem zrobiło się za bogato. Dalej tankowane auto na tej samej stacji orlen co zawsze i dwa racy check w ciagu miesiaca że za bogato. W czym może być problem? Jak sobioe z tym poradzić?? 

Mój kolega ma identyczne auto ten sa silnik i check od dwóch lat nie widziałem i nawet nie wie oco chodzi a ja łącznie już ich miałem pewnie z 6 związanych z mieszankami. Co zrobic?



#2 wolek

wolek

    Admin Junior

  • Admin Junior
  • 5060 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2,~
  • Wersja:ES + LPG
  • KM:ponad 100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SedeS
Reputacja: 68
Super

Napisano 20:53, 03.07.2016

A jakie sa korekty na wolnych obrotach na benzynie po pełnym rozgrzanym silniku

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków - pomoc przedzakupowa
wszystkie nowe części do Twojej Hondy - zapraszam <- klik w napis


#3 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 03.07.2016

niestety nie wiem tego bo to byłem u kogos na kapie co mi kasował checka i robił mi tam jakas regualcje ale jelsi mówisz o tych takich cyferkach co tak mrygały to były w granicach 3,5 mrygały cały czas. przynajmiej tak mi sie wydaje



#4 accord034

accord034
  • Moderator
  • 2636 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:H
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:03, 03.07.2016

Ustaw się z Wołkiem to Ci to ogarnie jeśli to kwestia korekt.

#5 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 04.07.2016

Zauwazyłem jeszcze cos takiego dzinwego ze jak pokazuje sie ten check to ten samochód taki dziwny na obrotach sie robi tak jak by je podnosił troche. Troche objawy jak by lewego powietrza. natomiast jak checka się skasuje i pojeździ ze dwa dni wszystko wraca do normy. Ale może mi sie wydaje tylko bo nie wiem czy to jest możliwe



#6 accord034

accord034
  • Moderator
  • 2636 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:H
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:13, 04.07.2016

Gdyby to lewe powietrze było przyczyną to by cały czas był problem.

#7 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 04.07.2016

Jaki masz reduktor?  Przypuszczam że zmienia ci się ciśnienie i stąd raz bogato raz ubogo.



#8 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:15, 04.07.2016

Rozumiem. A zmienia się dlaczego?? Co moze być tego powodem? Kurde nie wiem jaki reduktor bym musial spojrzeć



#9 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:23, 04.07.2016

No zmienia się dlatego że reduktor się kończy lub jest wadliwy i nie trzyma zadanej wartości. Ostatnio częsta przypadłość reduktorów AC R01, sam w swoim aucie poprzednim tego doświadczyłem. Każda korekta ciśnienia skutkowała tym że za kilka dni ciśnienie znów było inne. Albo w dół albo w górę, i to był nowy reduktor z kilkutysięcznym przebiegiem. Mogłem reklamować ale sprzedałem auto. 



#10 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 06.07.2016

No zmienia się dlatego że reduktor się kończy lub jest wadliwy i nie trzyma zadanej wartości. Ostatnio częsta przypadłość reduktorów AC R01, sam w swoim aucie poprzednim tego doświadczyłem. Każda korekta ciśnienia skutkowała tym że za kilka dni ciśnienie znów było inne. Albo w dół albo w górę, i to był nowy reduktor z kilkutysięcznym przebiegiem. Mogłem reklamować ale sprzedałem auto. 

Kolego i jak Ci zaczoł się ten p[roblem to też checkiem Ci wyrzucał?



#11 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:11, 06.07.2016

Koeldzy a duzo z was ma tego typu checka z gazu pochodzacego w swoich autach? To czesty problem? Udaje się wam tego pozbyc?



#12 wiran

wiran
  • Klubowicz
  • 162 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:32, 06.07.2016

Ja nie mam wogóle, albo źle wyregulowana instalacja albo coś trkwi w podzespołach lub źle została założona. Innego wytłumaczenia nie ma.



#13 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:38, 06.07.2016

Problem był w innym aucie, nie miałem check'a ale walczyłem ze zużyciem paliwa więc często monitorowałem co sie dzieje w gazie i widziałem jak wariuje ciśnienie na nowym czarnym ACR01. W accordzie miałem check, uboga mieszanka i był to efekt moich kombinacji z korektami po temperaturze gazu. Bodajże przy LTFT powyżej 15 się zaświecił. W hondzie tez mam ACr01 tylko czerwony, i teraz działa ok, bo jest ciepło, natomiast w zimie ciśnienie leciało na pysk przy bucie, więc przed zima będzie wymieniony. Ja na twoim miejscu Gwiazdor pojeździł bym na benzynie i poprzyglądał korektom STFT i LTFT, i jeśli by było ok to szukał tak jak pisałem problemów z ciśnieniem gazu.



#14 lolo1890

lolo1890
  • Klubowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Bydg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 08.07.2016

Mam podobny temat, check dwa błędy za ubogi za bogaty. Skasowany po czasie znowu tym razem za bogato pojechałem fitry mapa sprawdzona w czasie jazdy ok narazie nic nie ma. Z obrotami mam tak że na wolnych ciepły silnik utrzymuje 1200-1100 ale na benzynie to samo o. Wrócę za tydzień do Polski to jadę do aso może przepustnice wyczyścić trzeba czy coo

#15 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:54, 21.12.2016

Witam. Mam podobny problem co kolega. Kupiłem w sierpniu moją wymarzoną Honde. Do końca października jeździłem na benzynie i wszystko było idealnie. Gdy sprawdzałem komputerem to pokazało 0 błędów. Następnie oddałem auto do mechanika by ustawił mi luzy. Niestety mechanik ustawił je na ssące 0,25 i  wydechowe 0,25 a ja nie znając tematu myślałem, że jest to dobrze zrobione( po regulacji pojawił się CE, który znikł na drugi dzień, a auto jeździło dobrze). Następnie w listopadzie oddałem auto do gazownika polecanego na tym forum i forum lpg(gazownik z Katowic) i zaczęły się problemy. Na drugi dzień po montażu wyskoczył mi CE(P0171). Pojechałem do majstra od gazu i powiedział mi, że to wina nie od strony gazu tylko benzyny, gdyż pokazuje  korekty na wolnych obrotach na benzynie 35 i 18 a na gazie 30 i 15. Polecił mi bym ponownie ustawił zawory i zrobiłem to w ASO w Gliwicach. Skasowali mi oni tam CE, który pojawił się  zaś po 10 dniach. Pojechałem więc do gazownika i korekty były w granicach 25 i 18 na gazie i podobnie na benzynie. Niedługo oddaje auto do mechanika, który zaś twierdzi, że hondy nie nadają się pod gaz i, że zniszczę tylko silnik, a osoby z tego forum nazwał idiotami, którzy polecają montowanie gazu w hondach, a nie ma nic gorszego dla tych silników.(Podobno dobry mechanik polecany na forum) Jeszcze chciałem nadmienić, że póki jeżdżę spokojnie( obroty max 4 tyś) to CE się nie zapala a Hania jeździ normalnie. Jak tylko przygazuję podczas startowania do 5-6tys obrotów od razu zapala się Check a obroty zaczynają falować( 450 a 900) gdy dojeżdżam do skrzyżowania i  daję na luz.


Użytkownik bartox88 edytował ten post 17:58, 21.12.2016






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Gaz, zbyt uboga mieszanka, bogata mieszanka, check engine.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq