Skocz do zawartości


RODO w HAKP

spryskiwacze-jak ustawic??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:43, 27.02.2010

siemanko wie ktos moze lub juz to robil??? jak tu ustawic spryskiwacze jeden wali mi po dachu drugi po podszybiu jest tam taka szparunia malutenka na plaski srubokret ale nie ruszam bo nie wiem a polamac nie chce pozdrowiska
  • 0

#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 27.02.2010

właśnie w ten sposób płaskim śrubokrętem góra - dół
  • 0
F1

#3 Technics

Technics
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:10, 27.02.2010

Nawet jadąc szybko psika Ci za wysoko? Ja u siebie ustawiłem że mi psika na połowe szyby ale jak jade szybko to jest stanowczo za nisko... a jeśli chcesz ustawiać wysokość to wystarczy ci nawet zwykły spinacz ;-)
  • 0

Honda... szybsza niż wygląda.......


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:48, 27.02.2010

czyli wystarczy pchnac go w dol i tyle??? gitara :mrgreen: bede jutro cudowal jeden od kierowcy wali ostro do gory nawet przy szybszej jezdzie
  • 0

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:05, 27.02.2010

Musisz zrobić to ostrożnie bo tak jak powiedziałeś można połamać.Podejrzewam,że spryskiwacze nie są nowe,a co za tym idzie mogły się "zastać" i dobrze przed taką operacją psiknąć na nie jakiegoś silikonu (nawet WD40) poczekać chwilę i wtedy regulować.Bez żadnego wysiłku poustawiasz jak potrzeba.Staraj się również dobrać taki śrubokręt,aby nie wszedł zbyt głęboko,aby nie uszkodzić samego otworu.
  • 0

#6 Iron

Iron
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Radom PL / Hove UK
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:21, 28.02.2010

Uważajcie na ustawianie spryskiwaczy, poprzedni właściciel mojej Hanki chyba przesadził, jak ją kupiłem nie zwracałem na to uwagi, myślałem że są zamontowane normalne kulkowe, bo dawały 2 strumienie,

Dołączona grafika

ale jak się przyjrzałem temu bliżej to od razu kupiłem mgłowe na allegro i różnica nawet nie ma co porównywać. Wrzuciłbym fotki, ale mam autko jeszcze tydzień w serwisie.
  • 0
-= moja Hania =-
.......................................................................................................................................................................................................

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:02, 01.03.2010

Ja mam inny problem, mianowicie z prawym wszystko jest OK (psika "rozrzutem" na pół szyby), zaś ten od kierowcy jakby miał ciśnienie ze 3 razy mniejsze. Przedmuchiwałem sprężonym powietrzem, ale to nic nie dało. W zimie przy mrozach -20 to już w ogóle była tragedia, szedł jeden, cienki strumyczek. Stawiam na zapchane dysze, ale może ktoś wie lepiej?
  • 0

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:40, 01.03.2010

Stawiam na zagiętą gdzieś w podszybiu gumową rurkę,natomiast jeżeli to zapchany kanał sprysku to spróbować np.WD-40 i niech się namoczy (zdemontować zanurzyć w płynie),albo przedmuchać sprężonym powietrzem gdzieś na warsztacie.
  • 0

#9 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 01.03.2010

Ja mam inny problem, mianowicie z prawym wszystko jest OK (psika "rozrzutem" na pół szyby), zaś ten od kierowcy jakby miał ciśnienie ze 3 razy mniejsze. Przedmuchiwałem sprężonym powietrzem, ale to nic nie dało. W zimie przy mrozach -20 to już w ogóle była tragedia, szedł jeden, cienki strumyczek. Stawiam na zapchane dysze, ale może ktoś wie lepiej?


U mnie też ten od kierowcy gorzej daje ale minimalnie tłumaczę to sobie dłuższą rurką :mrgreen: przy -20 to jest tragedia bo płyn robi się gęsty i ledwo psika przydałoby się podgrzewanie zbiorniczka albo dysze podgrzewane przed następną zimą planuję coś z tym zrobić.
  • 0
F1

#10 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:22, 01.03.2010

malin_f1, tez tak mam, a skoro tak wiele osob pisze, ze tak ma to znaczy ze TTTM i szkoda sobie dupy zawracac szukaniem jakiegos zagietego wezyka :-)
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#11 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 01.03.2010

Ja widziałem że niektórzy ludzie dawali trochę dłuższy wężyk do spryskiwaczy i obwijali nim wąż od nagrzewnicy i wtedy mieli podgrzewany płyn:P
Tylko są pewne dywagacje na ten temat czy szyba nie pęknie w duże mrozy bo róźnica temperatur może być spora(zwłaszcza przy takich temp. jak były tej zimy).
  • 0

#12 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 01.03.2010

patent dobry ale nie wiem czy to jeszcze bardziej negatywnie nie wpłynie na pracę sprysków co do pęknięcia nie ma mowy przy takim rozwiązaniu nawet przy -20 będzie ok ja bym chętnie dobrał jakieś podgrzewane dysze najlepiej jakieś nowe żeby w miarę pasowały.
  • 0
F1

#13 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:41, 01.03.2010

tez tak mam, a skoro tak wiele osob pisze, ze tak ma to znaczy ze TTTM i szkoda sobie dupy zawracac szukaniem jakiegos zagietego wezyka :-)

Dziwne podejście masz Mikołaj bo u mnie leje na oryginalnych aż miło i to bez znaczenia z jaką prędkością jadę.Oba spryski działają tak samo,więc trzeba poszukać problemu no chyba,że się komuś nie chce,albo będzie kombinował z innymi nie oryginalnymi dyszami.
  • 0

#14 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:46, 01.03.2010

Glinuś, jak byly mrozy, to tez Ci spikalo super extra?
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#15 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:49, 01.03.2010

Używałem Sonaxa i nie było problemów i mówię szczerze bo u mnie dysze też były zwalone,kupiłem oryginalne używki z wężykami,zamontowałem i jest super (może mi się takie dobre trafiły :?: )
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq