Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

tłumik koncowy - używany OEM, czy inny nowy?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#16 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 17:31, 12.07.2016

TYLKO nowy OEM polecam.  a040.gif

Na inne kombinacje szkoda psiniędzy i czasu.

++++++++++++
Moja jeszcze rada to, do tego nowego (albo jak już „musi” być używanego) tłumika wtryśnij pełną strzykawkę oleju silikonowego i jeśli tłumik jest przed wbudowaniem to poobracaj tłumik żeby olej sobie powędrował i wszedł we wszystkie szczeliny tłumika.
 

Po co to?

Po to, bo w końcowym tłumiku zwykle w zimnych miesiącach zbiera się woda która powoduje przyspieszone rdzewienie.

Olej spowalnia rdzewienie końcowego tłumika.
Na początku używania tłumika może być, że z tłumika wywali trochę kropli / opary oleju i pobrudzi tylni zderzak w okolicy wydechu ale po jakimś czasie jest potem spokój.
Ale jak kto chce, to nie musi być.  c065.gif
 


Użytkownik Kardynal edytował ten post 17:31, 12.07.2016

  • -1

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#17 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:48, 12.07.2016

OEM nowy tłumik to w ASO pewnie > 1000 zł, za nowy powiedzmy polskiego Asmetu zapłacimy poniżej 200 zł. Asmet w Civicu wytrzymał mi 3 lata i sprzedałem samochód z nim.


  • 0

#18 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 23:04, 12.07.2016

3 lata to NIC. :-(

Hondy min. 10 lat....z mojego doswiadczenia.

 

Nie zapomnij dodatkowe koszty montarzu  za kazdym razem + (koszt uszczelek itd..)


Użytkownik Kardynal edytował ten post 23:06, 12.07.2016

  • -1

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#19 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 23:30, 12.07.2016

Tłumik OEM 140 tys. przebiegu. Tłumik Ultera tyle samo. Ulter 500 zł a OEM?
  • 0

#20 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:58, 24.07.2016

Musze kupić tłumik i w sklepie znalazłem firmy POLMOSTRÓW ? Czy ktoś montował ten tłumik ?


  • -1

#21 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:23, 24.07.2016

To chyba najtańszy zamiennik. Tak jak pisałem wcześniej ja montowałem Asmet i było OK na LPG przez 3 lata (sprzedałem z tym sprawnym tłumikiem auto).


  • 0

#22 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:31, 24.07.2016

Nie chce krakać, ale jak potem patrzyłem na stronie w Anglii (Lings)gdzie zawsze można było kupić oryginalne części zamienne do Hondy (nawet do mojego staruszka Accorda)  to z tego co widziałem nie ma tam już końcowego tłumika do kupienia do Accorda VI, wiec pozostają tylko zamienniki.
 

Jak nie ma w Anglii to zwykle nie ma i u Hondy w Polce, chyba ze ktoś gdzieś więcej sztuk na zapas kupił na magazyn. 

Ale jak widać i tak w większości każdy kupuje tu zamienniki, więc jest to wam obojętne. :-(
 


  • -1

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#23 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:47, 25.07.2016

Oprócz tego maja tłumik BOSALa i WALKERa a ASMET na zamowienie, wiec zdecyduje sie chyba na BOSALa


  • 0

#24 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:52, 25.07.2016

Mnie udało się kupić nówkę tłumik do VI gena Hondy na OLX (w cenie zamienników);-)


  • 0

#25 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:57, 26.07.2016

A panowie tłumiki od hamera . Prawie cały civicklub na tym śmiga sam miałem w civic przez 3 lata i sprzedałem civic na części a tłumik dalej jedziemy bo go widzę czasem . Wiec juz jakiś 5 lat .
  • 0

#26 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:24, 26.07.2016

Hammer robi na stali kwasoodpornej , więc taki tłumik jest niemalże dożywotni .


  • -1

#27 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:33, 26.07.2016

I ceny też nie są jakieś kosmiczne .
  • 0

#28 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:42, 26.07.2016

Od hammera nie jest dopuszczony dla Hondy.

 

..mam nadzieje ze na przegladzie "bedzie czerwona kartka" za takie przerobki! :-)


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#29 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:21, 26.07.2016

Od hammera nie jest dopuszczony dla Hondy.

 

..mam nadzieje ze na przegladzie "bedzie czerwona kartka" za takie przerobki! :-)

 

Kardynal  - tutaj nie Niemcy. Byle normę hałasu spełniał i nikt się nie czepia. Nie trzeba mieć homologacji na każdą śrubkę.


  • 1

#30 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:10, 26.07.2016

Mr. @przemkowal.
jako moderator powinieneś zalecać przeróbki które TYLKO spełniają normy jakie obowiązują w Polsce i tym samym Hondy i w EU.

Napis na tlumiku np.!

Jakie normy musi spełnić taki tłumik to sam nie wiesz.  c043.gif


  • -1

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq