Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

silnik do wymiany- ten sam czy szansa na coś mocniejszego? F22B5 obecnie

V silnik swap accord v

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 sindri

sindri
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:41, 28.06.2016

Witam serdecznie,

 

Jestem po pierwszej i niestety ostatniej awarii silnika(f22b5) w mojej cd7. Silnik generalnie jest do śmieci i tutaj pojawia się moje pytanie: czy jest szansa na wrzucenie pod maskę czegoś mocniejszego bez konieczności zmiany skrzyni, wydechu, etc.?

 

Pozdrawiam. 


  • 0

#2 AdamG

AdamG
  • Nowy
  • 36 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE7 Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:07, 29.06.2016

Wszystkie silniki z F-serii i H-serii oraz skrzynie do nich są nawzajem wymienne. Czyli jak masz F-serię, to do skrzyni którą masz podejdzie każda inna F-seria i H-seria. Inne rzeczy trzeba przekładać, czyli wiązkę itp. Ale to jest chyba najmniejszy problem :)


Użytkownik AdamG edytował ten post 12:07, 29.06.2016

  • 0

#3 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:14, 29.06.2016

F serie to przełożysz bez problemu ale H to już inna bajka inne kolektory osprzęt itd


  • 0

#4 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:13, 29.06.2016

Witam serdecznie,

 

Jestem po pierwszej i niestety ostatniej awarii silnika(f22b5) w mojej cd7. Silnik generalnie jest do śmieci i tutaj pojawia się moje pytanie: czy jest szansa na wrzucenie pod maskę czegoś mocniejszego bez konieczności zmiany skrzyni, wydechu, etc.?

 

Pozdrawiam. 

Bez zmiany osprzętu pozostaje ci tylko F seria i to nie każda bo niektóre mają inne ułożenie kolektorów ale to nie problem bo są tanie, może lepiej zrobić remont tej B5??


  • 0

#5 sindri

sindri
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:06, 30.06.2016

Ok, dzięki wielkie za odpowiedzi. W każdym razie w mojej obecnej sytuacji postaram się go sprzedać w takim stanie, w jakim jest. Myślicie, zakładając, że poza silnikiem wszystko jest ok to ile taki accord jest warty?


  • 0

#6 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:01, 04.07.2016

ja 2 lata temu takie cd7 po panewie kupilem za 1500 i zaznaczajac ze gablota byla w naprawde dobrym stanie


  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:19, 04.07.2016

Nawet zwykły swap słupka F22B5 lub F22Z2 VTEC (z "angielki" CE9) z nowym rozrządem, płynami itd. podwoi wartość auta ale jeżeli masz fajny egzemplarz to może warto ?


Użytkownik Pejot edytował ten post 19:19, 04.07.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 mexta

mexta
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:wagon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:23, 28.09.2016

To ja się podepne coby nie śmiecić.

 

Jakims cudem bujam sie moim aero 5 rok ( gdzie zwykle zmieniałem fury co 1-1.5 roku) i ciągle fajnie mi się jeździ.

Moje f20b3 ma juz swoje najlepsze dni za sobą i pytanie co by tu zapodac pod maske bez wielkiej rzeźby.

Celuje w 160+KM , tak do bujania na codzien. Spotykam tematy o frankach na f23 ale nie bardzo kumam co do czego.

Jakbyscie mogli podrzucic jakis pomysł to bede wdzieczny.

 

pzdr

 

Tomek


  • 0

#9 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:50, 28.09.2016

Najłatwiejszy swap w Twoim przypadku będzie na F22B5 150KM lub F22Z2 VTEC 150KM ale jeżeli myślisz o modzeniu 20-letnich silników to trzeba na dzień dobry zrobić remont silnika (uszczelki, pierścienie, panewki) ponieważ tuning nie przyniesie zauważalnych efektów albo szybko skończy się awarią np. panewki.


Użytkownik Pejot edytował ten post 21:51, 28.09.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#10 mexta

mexta
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:wagon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:35, 16.10.2016

Co potrzebuje do takiego swapu f20b3 na f22z2?

 

pzdr


  • 0

#11 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:02, 18.10.2016

1.słupek

- najlepiej z kolektorem ssącym (twój stary też bedzie pasował jednak ten od z2 jest minimalnie 'wydajniejszy' chyba że nie robi ci to różnicy ze bedzie troche słabszy)

- kolektor wydechowy nie jest konieczny bo f20b3 tez miał chyba 4-2-1

 

2. komputer od f22b1 albo f22z2

 

3 kabelkologia - po zawieszeniu slupka musisz dociagnac 2 kable od ecu

- do sterowania vtec

- do cisnienia czujnika oleju vtec'a, ew zrobic zworę przy samym komputerze


  • 0

#12 mexta

mexta
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:wagon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:10, 28.10.2016

Mam anglika 6gen 1.8 sport ok 200tyś km przebiegu, miałem go pchnąć na graty ale tak sobie mysle czy f18 podejdzie do aerodecka.?

 

Wiem ze ten motor szału nie robi ale własnie powrócił stary problem w aero, uwalony gwint na wale do koła pasowego. Szkoda mi się pozbywać aero za grosze wiec może użyje anglika do swapu.

 

Pomysły?

 

pzdr


  • 0

#13 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:34, 28.10.2016

jak zawiesisz słupek f18b2 i ubierzesz w kolektory które masz(raczej f20b3 czyli bez motylków), ecu dasz od f22b1 albo f22z2 + kable do vtec to powinno banglać

nie dam ci gwarancji czy mapki będą przelane, ale jesli lambda jest sprawna to jest szansa że będzie chodził prawidłowo bo powprowadza korekty

 

sprawdź pierwszorzędnie czy aparat zapłonowy który masz w 5genie podejdzie do silnika z 6gena, bo 5gen ręcznie regulujesz zapłon a 6gen ustawia juz automatycznie przez co aparat może nie pasować


  • 0

#14 mexta

mexta
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:wagon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:46, 31.10.2016

Czy f18 moze chodzic na swoim kolektorze ss. ?
No jakim kompie f18 chodzi w V gen euro?

Pzdr
  • 0

#15 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:20, 31.10.2016

Aparat zapłonowy z  V gen bez problemu podejdzie do VI gen pod względem mechanicznym.


Użytkownik h1tman edytował ten post 20:21, 31.10.2016

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, silnik, swap, accord v

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq