Użytkownik karolandrzej edytował ten post 12:43, 25.08.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 12:42, 25.08.2016
ATR NH0 - http://www.accordklu...-z-podkarpacia/
#32
Napisano 12:52, 25.08.2016
maszyna jak nabija, to najpierw wypompowuje czynnik i sprawdza ciśnienie w układzie prze kilkanaście minut. Jak będzie nieszczelność to zatrzyma program.
Ten test szczelności co mówisz to jest chyba próżniowy i nie wszystkie nieszczelności tak wyjdą. Mi np. wykazało że układ szczelny, nabili i po 2 tygodniach cały czynnik poszedl. Potem dopiero na próbie azotowej wyszło gdzie puszcza.
#33
Napisano 14:57, 25.08.2016
to tak jak guzbi napisał, próba azotowa lub z markerem UV. Ci co się zajmują klimą muszą mieć sprzęt do tego. A jeżeli to nic nie pokaże to nie mam pomysłu co to by mogło być.
#34
Napisano 16:55, 26.08.2016
Ameryki nie odkryję ale największy błąd jaki ludzie robią to używają tej klimy za mało i za rzadko
Po to jest środek smarny czyli olej żeby smarował uszczelki, oringi itp i utrzymywał je w dobrej kondycji
Niestety spalanie auta jest większe ale w miarę możliwości używana klima potrafi się odwdzięczyć
Moje autko
#35
Napisano 12:27, 06.09.2016
Racja, ja włączam klimę w sumie codziennie.
Inna kwestia, że po nabiciu klimy podczas deszczu nawet gorący nawiew na szybę nie pomaga.
Para schodzi dopiero jak włączę klimę...
A w środku auta sucho...
bazgrolymichala.pl - Realistyczne portrety rysowane ze zdjęć.
#36
Napisano 13:05, 06.09.2016
Racja, ja włączam klimę w sumie codziennie.
Inna kwestia, że po nabiciu klimy podczas deszczu nawet gorący nawiew na szybę nie pomaga.
Para schodzi dopiero jak włączę klimę...
A w środku auta sucho...
mi gorący nawiew pomaga ale 2 razy szybciej klima odparuje :p
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, klima szyby
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych