Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

parowanie szyb po serwisie klimatyzacji

VI klima szyby

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#31 karolandrzej

karolandrzej
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:RBR/BE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:+/- 212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:42, 25.08.2016

Naprawiali 3 nieszczelności, nowy wąż i to spawanie. Było ok przez tydzień tak jak wspominałem. Auto zrobiło spora trasę bez żadnych problemów. Będę musiał znów oddać auto żeby to ogarneli... czy może też być problem z osuszaczem i stąd takie akcje?

Użytkownik karolandrzej edytował ten post 12:43, 25.08.2016

  • 0

#32 guzbi

guzbi
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Pińczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:52, 25.08.2016

maszyna jak nabija, to najpierw wypompowuje czynnik i  sprawdza ciśnienie w układzie prze kilkanaście minut. Jak będzie nieszczelność to zatrzyma program.

Ten test szczelności co mówisz to jest chyba próżniowy i nie wszystkie nieszczelności tak wyjdą. Mi np. wykazało że układ szczelny, nabili i po 2 tygodniach cały czynnik poszedl. Potem dopiero na próbie azotowej wyszło gdzie puszcza.


  • 0

#33 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:57, 25.08.2016

to tak jak guzbi napisał, próba azotowa  lub z markerem UV. Ci co się zajmują klimą muszą mieć sprzęt do tego. A jeżeli to nic nie pokaże to nie mam pomysłu co to by mogło być.


  • 0

#34 wodzirej2

wodzirej2
  • Klubowicz
  • 384 postów
  • Skąd:małe 3-city
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 16:55, 26.08.2016

Pany
Ameryki nie odkryję ale największy błąd jaki ludzie robią to używają tej klimy za mało i za rzadko
Po to jest środek smarny czyli olej żeby smarował uszczelki, oringi itp i utrzymywał je w dobrej kondycji
Niestety spalanie auta jest większe ale w miarę możliwości używana klima potrafi się odwdzięczyć:)
  • 0

Moje autko :)


#35 Kotczesław

Kotczesław
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:27, 06.09.2016

Racja, ja włączam klimę w sumie codziennie.

 

Inna kwestia, że po nabiciu klimy podczas deszczu nawet gorący nawiew na szybę nie pomaga.

Para schodzi dopiero jak włączę klimę...

A w środku auta sucho...


  • 0

bazgrolymichala.pl - Realistyczne portrety rysowane ze zdjęć.


#36 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:05, 06.09.2016

Racja, ja włączam klimę w sumie codziennie.

 

Inna kwestia, że po nabiciu klimy podczas deszczu nawet gorący nawiew na szybę nie pomaga.

Para schodzi dopiero jak włączę klimę...

A w środku auta sucho...

mi gorący nawiew pomaga ale 2 razy szybciej klima odparuje :p


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, klima szyby

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq