XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem po wymianie tarcz i klocków
#16
Napisano 07:54, 30.07.2016
Wysłane z mojego One S przy użyciu Tapatalka
#17
Napisano 08:07, 26.04.2017
mam podobny problem. Tarcze i klocki (ate&ate) wymienione jakieś 500 km temu, tylne prawe koło wygląda jak na zdjęciu. Lewe jest ok.
Samochód hamuje dobrze. Mam wrażenie że farba powolutku schodzi z tarczy - pytanie czy czekać jeszcze troszkę czasu np. drugie 500 km czy już wracać z tym do mechanika bo potem będzie na coś za późno ?
#18
Napisano 08:24, 28.04.2017
ehh
co zrobił mechanik to pierwsze pytanie
pewnie zdjął tarcze stare ,założył nowe , dał nowe klocki i po wymianie
Niestety ale tak się nie da dobrze zrobić hebli w samochodzie mającym 17 lat
Przynajmniej powinien sprawdzić ,czy tłoczek w miare lekko pracuje, ale po tylu latach to prawie niemożliwe. No więc powinien go przynajmniej wyjąć wyczyścić, nasmarować i włożyć spowrotem . A najlepiej zregenerować zacisk, ale dobra zaraz będę , że przesadzam - ale tak robiłęm w każdym swoim samochodzie jak zmieniałem tarcze. I to też zalecam - bo tylko tak heble będa pracowały bez problemu przez kolejne 50 tys km.
Tu albo tłoczek nie do końca pracuje poprawnie, albo sworznie w jarzmach zostały ( lub nie zostały ) słabo wyczyszczone i jeśli mechanik posmarował je smarem miedziowym to już wogóle dramat i pół roku i będą hamulce stały w miejscu
Może być tez tak, że hebel się ułoży- ale ty już 500km zrobiłeś więc mała szansa
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#19
Napisano 10:13, 28.04.2017
Wracaj i to jak najszybciej - samo się nie naprawi
Po pierwsze niech zobaczy czy bolec na klocku trafił w wycięcie w tłoczku, jeżeli tak to trzeba dokładnie czyścić ramiona zacisku które dociskają klocki. Zostaje tam często trochę rdzy i efekt jest taki, że zacisk dociska tylko górę klocka
Użytkownik pawpor edytował ten post 10:14, 28.04.2017
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#20
Napisano 11:01, 28.04.2017
Wracaj i to jak najszybciej - samo się nie naprawi
Po pierwsze niech zobaczy czy bolec na klocku trafił w wycięcie w tłoczku, jeżeli tak to trzeba dokładnie czyścić ramiona zacisku które dociskają klocki. Zostaje tam często trochę rdzy i efekt jest taki, że zacisk dociska tylko górę klocka
Dokładnie jak pisze pawpor. Sam ostatnio u niego kupowałem zestaw ATE na tył i po montażu zregenerowanych (gumkami) zacisków u mnie zewnętrzny klocek nie dociskał na ok. 20% tarczy os strony wewnętrznej. Ściągnąłem zacisk, pilnikiem poprawiłem ramiona i po tych 15min roboty jest idealnie.
Także do regeneracji zacisku poza wymianą gumek koniecznie oczyszczajcie ramiona zacisku. Inne miejsca czy piaskowania/malowanie można sobie odpuścić. Dodatkowo na ramiona jakiś Plastilube
#21
Napisano 14:05, 01.05.2017
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, tarcze klocki tył
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych