Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Modyfikacja końcówki wydechu

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Patricko

Patricko
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:13, 25.06.2016

Witam.

 

Co prawda swojej Accordki jeszcze nie mam, jednak poza mechanicznymi dylematami (głównie który silnik) zastanawia mnie jedna rzecz.

Wersja 2,4 Type S ma bardzo ładnie wykończony tył, czyli dwie końcówki rury wydechowej, zaś 2,2 iDTEC ma najzwyklejszą rurę, która wygląda okropnie wg mnie.

Są jakieś metody na zmodyfikowanie tej końcówki, żeby wyglądała jakoś sensownie? Może są jakieś ciekawe modyfikacje, żeby zrobić 2 rury z dieslu, tak jak to ma miejsce w benzynie 2,4?

Ktoś w ogóle się z tym bawił? Bo byłbym w stanie to zmienić nawet jeśli trzeba by wymieniać większą część układu wydechowego.


  • 0

#2 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:08, 25.06.2016

Wystarczy ze przelozysz uklad wydechowy od benzyny 2.4 do diesla duzo osob tak robi ;)
I ja tez zaniedlugo bede to robil tylko ze w 7 gen
  • 0

#3 Patricko

Patricko
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:41, 25.06.2016

No tak, tylko skąd ja wezmę cały układ z 2,4 Type S :D


  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:11, 25.06.2016

Poluj na aukcjach.
  • 0
                       

#5 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:44, 25.06.2016

Lub mozesz podjechac gdzies gdzie robia wydechy od podstaw
  • 0

#6 Jacko

Jacko
  • Forumowicz
  • 351 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:06, 26.06.2016

W dziale o wydechach 'gabrichard' opisal razem z fotorelacja i filmem, to w jaki sposob zmienil swoj uklad w VIII w dieslu. Rewelacja. W moim temacie sa zdjecia tlumika ze zmieniona tylko koncowka, jest OK, chociaz caly czas mysle o zmianie koncowego na 'mruczacy'.
  • 0

#7 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:40, 26.06.2016

Faktycznie, fajnie opisane, tyle, że cena już niefajna. Na polskie warunku pozostaje znalezienie podwójnego wydechu na polskich aukcjach . Ja szukałem prawie rok i udało mi się trafić kompletny wydech za 4 stówki. Jedno jest pewne - podwójne wydechy z VIII gen, czy to z kombi  czy z sedana, pasują zamiennie. Cierpliwie szukaj aż trafisz, negocjuj. Jak już uda Ci się kupić oryginała to roboty z przekładką jest naprawdę niewiele - wystarczy dokupić jedną gumę, dospawać dwa wieszaki i ewentualnie dokupić osłonę termiczną na lewy tłumik i cieszyć się nowym "zadkiem" ;)


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#8 Jacko

Jacko
  • Forumowicz
  • 351 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:30, 26.06.2016

 

Faktycznie, fajnie opisane, tyle, że cena już niefajna.

 

Cena jest na warunki brytyjskie, w PL np;

https://www.facebook.com/drxhaust/

 

Jest prezentacja modyfikacji BMW e39 w dieslu, na jednym tłumiku, układ chyba cały w kwasie (czyli dożywotni) za 1.800zł, pracuje to nice. Jest również Accord VII 2.2 diesel z nowym układem na dwie strony. Już zapytałem ile ta przyjemność. Bez puszki/puszek z samych rur na dwie strony możliwe że w podobnym budżecie by się zmieściło, tym bardziej że można puścić nowe rury od połowy zostawiając "flaki" z przodu. Fakt że nie będzie to 400zł, ale coś za coś.


Użytkownik Jacko edytował ten post 18:41, 26.06.2016

  • 0

#9 Patricko

Patricko
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:10, 05.07.2016

Ten wydech by pasował? Bo są 2 takie same, tylko różnią się tam jednym parametrem i nie wiem na który mam patrzeć, ponieważ są 1x114 i 1x100.

http://www.fox-sport...awylewy-p-11998


  • 0

#10 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:53, 12.07.2016

Pewnie, że będzie pasował, jest przecież dedykowany. Też go oglądałem, ale wiadomo... cena dość wysoka. Dedykowany Ulter jest za 40% tej ceny i można wybrać końcówki.

Wysłane z Xiaomi Mi4i
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#11 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 11:35, 12.09.2016

Obczaj PW :) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq