Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Bieg I-szy i R, problem

VII skrzynia biegów

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 micek64

micek64
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Kargowa, Lubuskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 23.06.2016

Koledzy doradźcie coś bo mam wrażenie że czeka mnie w niedługim czasie awaria....

Accord VII, CL9 2.4 Exe

Oryginalny przebieg 315tyś, sprzęgło od nowości oryginalne :)

I tu właśnie mam pytanie:

Olej w skrzyni zmieniałem przy 250tyś (org. Hondy z ASO) tak dla kaprysu, aby był nowy :)

Teraz im bardziej rozgrzeje się skrzynia tym gorzej wrzucić mi 1-nkę i R (z jedynką to już zaczynam się siłować).

Nic przy tym nie zgrzyta, reszta biegów wchodzi gładko i płynnie.

Zauważyłem że gdy auto stoi na równym podłożu to podczas wrzucania 1-nki acco lekko potoczy się do przodu.. może 2-3cm ale jest to wyczuwalne.

Co się kończy? Co mam jako pewnik kupić przed zdjęciem skrzyni?

Będę wdzięczny za odpowiedzi....


  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:27, 23.06.2016

W sprzęgłach K-serii padają dociski i dlatego masz problem z wrzuceniem jedynki bo nie wysprzęgla do końca, już przy 250kkm powinieneś był pewnie wymienić sprzęgło zamiast kombinować z olejem ;)

 

Za ok. 600 zł możesz kupić komplet bdb Aisina ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 micek64

micek64
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Kargowa, Lubuskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:57, 24.06.2016

Dziękuje kolego,

Kupie tarcze, docisk (Aisin), tulejkę i dam znać

Może Acco ożyje :oki2:


  • 0

#4 micek64

micek64
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Kargowa, Lubuskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:38, 03.08.2016

No i jestem po wymianie - trzy dni dłubania ale ze spokojem i powoli, pewnie dlatego tyle :)

Nie regulowałem pedału sprzęgła, wszystko poskładałem (wyciągałem też sanki) i jest super, lekko i przyjemnie.

Co jedno zaobserwowałem to to że sprzęgło bierze przy końcu :|

Nie ślizga się, proces "łapania" zaczyna się już gdzieś od około 8cm od podłogi (wg. rysunku w ESM powinno być 9cm)

Całkowite zamknięcie jest natomiast przy samym końcu skoku pedała i - tu ten "problem" czuć delikatne wibrowanie tym większe im bardziej dociśnięte sprzęgło. Na starym tak nie było :( łapało (całkowicie) dużo wcześniej... Coś jest źle czy jeździć?


  • 0

#5 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:06, 03.08.2016

Poczekaj aż się "ułoży"
  • 0

#6 micek64

micek64
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Kargowa, Lubuskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:59, 04.08.2016

Dzieki kolego:)
To pojezdze troche i dam znac
A do glowy mi przyszlo (bo o tym nie pomyslalem zakladajac tarcze sprzeglowa) mozna ja zalozyc odwrotnie? Jakie beda objawy?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, skrzynia biegów

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq