Masz rację że żaden film ani tabelka nikogo nie przekona. Liczy się test w realu czyli dokładnie to, co ciebie pierwszego skłoniło do przypuszczenia że świeci to słabo. To nie my zaczęliśmy o tym pisać w ten sposób.
Chodzi o bezpieczeństwo. Zdarzają się wciąż na drogach auta, które ledwo dostrzegasz z daleka i nie widzisz oświetlenia. Dopiero jak takie auto mijasz widzisz że ma doklejone ledowe paski z allegro, które ledwo co świecą. Taka tania chińszczyzna nie ma homologacji, bo nie jest w stanie zapewnić wymaganych minimum 400 kandeli światłości wymaganych przez przepisy. Różnica między fabrycznymi bądź dokładanymi ale homologowanymi DRLami a takimi paskami na drodze jest oczywista.
W twoim przypadku dochodzą kierunkowskazy, znowu kwestia bezpieczeństwa. W cieniu czy w pełnym słońcu kierunki MUSZĄ być widoczne. Co jeśli doprowadzisz do czołowego zderzenia na skrzyżowaniu bo gość z naprzeciwka nie dostrzeże sygnału?
Weź znajdź kolegę z autem o fabrycznym podobnym rozwiązaniu dziennych i kierunków. Ustawcie dwa auta obok siebie np. na parkingu. Włączcie dzienne/kierunki i odejdźcie na kilka, naście, dziesiąt metrów i porównajcie czy oświetlenie obu aut jest przynajmniej tak samo widoczne. Jeśli nie, to po co ryzykować.