Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Światła dzienne + postój w kierunkowskazach, kierunkowskaz w postojówce

VII dzienne kierunkowskazy led postojówki postojowe halogeny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
110 odpowiedzi w tym temacie

#76 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 19:56, 16.11.2018

Każdy led typu switchback ma wbudowany stabilizator prądowy razem z elektroniką "przełączającą". Przy kilku watach mocy jest to po prostu konieczne. Jedynie w najtańszych chińskich ledach samochodowych stanowiących zamienniki żarówek 5W można jeszcze spotkać zwykłe rezystory zamiast prawilnych stabilizatorów.

Moje switchbacki działają już chyba 3 rok bezproblemowo :)


  • 0

#77 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:40, 27.11.2018

Dzieki za rady. Jak ogarne moj projekt a jest troche do grzebania to pochwale sie.
  • 0

#78 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:45, 27.11.2018

tylko pamiętaj że jak masz przedlifta, to masz żółte klosze na kierunkach, i Ci dzienne będą świeciły na żółto, a kierunki na żółciej, będziesz potrzebował przerobić wymienić lampę na polifta 


  • 0

#79 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:14, 29.11.2018

nie będzie nic potrzebował wymieniać. Kwestia pozbycia się pomarańczowego klosza z lampy przedliftowej i tyle. Najlepiej rozklejając lampę, bo wtedy można poprawić fabrycznie klejenie plus wyczyścić lampę w środku.


Użytkownik tarjei86 edytował ten post 08:15, 29.11.2018

  • 0

#80 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:36, 29.11.2018

o tym pisałem 

 

tylko pamiętaj że jak masz przedlifta, to masz żółte klosze na kierunkach, i Ci dzienne będą świeciły na żółto, a kierunki na żółciej, będziesz potrzebował przerobić wymienić lampę na polifta 

 powinno tam być dalej "lub" przed wymienić, ale jakoś mi zeżarło :| 


  • 0

#81 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:34, 29.11.2018

Nie nie. To oczywiste
Moj projekt polega zupelnie na czyms innym. Moge tylko zdradzic ze przednie lampy poliftowe są aktualnie całe przerabiane. Napewno się pochwale ale troche jeszcze to zajmie.
  • 0

#82 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 14.02.2019

Witam.
W końcu się udało dokończyć więc pokażę Wam mój projekt lamp. Switchbacki z amberami w poliftowych lampach. Switchbacka zasila moduł leparda a ambery inny moduł. W skrócie:
-come/leaving home na baiłym pasku led- tuba
-gdy odpalam auto to drl tez z tego leda+ amber przez inny moduł
-kierunki switchbacki
Kiedy zapale ppstojówke to biały led przygasa do 70% ( moge ustawić od 0 do 100%)
Na filmiku moze slabo widac roznice podczas przełączania)
- hid 5000k
-lampy oklejone folią przyciemniającą.

Ps. Wiadomo każdy ma inny gust i nie każdemu sie podoba.
Robiłem to hobbistycznie i z pasją 😊.

Krótki filmik:

[youtube][\youtube]

Kilka fot:

0jb1smph6drn_t.jpg

obzglprnue0p_t.jpg

acuqin1s9oha_t.jpg

uws13nz6f41l_t.jpg

6khgtqb8jk5j_t.jpg
  • 0

#83 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:34, 15.02.2019

gratulejszyn :) jak dla mnie bajka :) teraz jeszcze w miejsce po dawnych kierunkach możesz wstawić niebieskie mrugające :D 

 

Wystawiasz jeszcze na nie homologacje na europę? :D 


  • 0

#84 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:17, 15.02.2019

Dzięki. Chyba w miejsce seryjnych zamontuje i tak ori pomarańczowe żarówki do kierunków ( chociaz tego bardzo nie chciałem). W pełnym słońcu troche slabo widać ten pasek a chce być widoczny.

Homologacja? Panie jaka homologacja? To oryginalne lampy hondy, oooo tu pan masz wytloczenie honda na kloszu .
  • 0

#85 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 17:05, 15.02.2019

W pełnym słońcu troche slabo widać ten pasek a chce być widoczny.

Jest to spore wyzwanie w modzeniu lamp, by po przeróbce kierunków czy też dziennych uzyskać jasność (widoczność, moc) nie mniejszą niż rozwiązania oemowe. Na filmie wydaje się, że prawie to nie świeci - ale to tylko nagranie z komórki, które przekłamuje kontrast. Jeżeli natomiast twoim zdaniem w realu też światła są mniej widoczne niż podobne rozwiązania fabryczne, to mając już zacięcie i doświadczenie możesz pomyśleć o wymianie tych tubek na coś porządniejszego.

 

Pytanie - skąd masz te tubki, jakie one mają parametry? Pobór prądu przy 12V?


  • 0

#86 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:58, 15.02.2019


Jest to....... kierunków czy też dziennych uzyskać jasność (widoczność, moc) nie mniejszą niż rozwiązania oemowe. ...... niż podobne rozwiązania fabryczne, to mając już zacięcie i doświadczenie możesz pomyśleć o wymianie tych tubek na coś porządniejszego.
 
Pytanie - skąd masz te tubki, jakie one mają parametry? Pobór prądu przy 12V?


Głównoe mowa o kierunku i tylko i wyłącznie w pelnym slońcu bo dziennych taki accord seryjnie nie ma i nawet słabe światło mnie zadowoli.
W pełnym słoncu fakt trochę slabo ( mam też przyciemnione delikatnie lampy to też zmienjsza widoczność). Miałełem nadzeje,że będzie troche lepiej, dlatego prawdopodobnie wlożę oryginalna zarówkę do kierunku.
Jak pojawi sie troche cienia to odrazu lepiej.
To led tube switchback, uniwersalne to modyfikacji lamp. Problem w tym, że nic lepszego na rynku nie ma.
Pojeżdzę i zobaczy się. Wstawie jakies foty albo filmik jak się ściemni.
  • 0

#87 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 18:09, 15.02.2019

Są produkty używane w profesjonalnym retroficie, np. firmy Morimoto. Choćby Profile Pivot Switchback Strips. Są kilka razy droższe od chińskich tubek, ale też kilka razy mocniej świecą - podobnie jak produkty oemowe.


  • 0

#88 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:35, 15.02.2019

pomysł fajny ale zbyt ciemno świecą, jedynie co na tą chwilę można tu zrobić to podłączyć z powrotem oryginalne kierunkowskazy tak żeby razem to wszystko świeciło


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#89 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:03, 15.02.2019

Są produkty używane w profesjonalnym retroficie, np. firmy Morimoto. Choćby Profile Pivot Switchback Strips. Są kilka razy droższe od chińskich tubek, ale też kilka razy mocniej świecą - podobnie jak produkty oemowe.

Sprawdziłem produkty Morimoto.

http://www.morimotoh...preselect=50072

Szczerze, cena zabija. 115 dolców za 2 paski 60cm, których jeszcze nie można dociąć, skrócić., przesada.

Dokładnie nie podają jakie stosują tam diody. Jest napisane,tylko ze sdm2835. Ja w swoich mam sdm3014 i mam około 1000-1200 lumenów na 100cm. Jeśli oni montują 2835-300 to maja tyle samo a jesli 2835-600 to maja 2 razy tyle co ja. Podaje nizej tabelke:

epkm7kafagpi_t.jpg

Na yt pokazują produkty morimoto, wszystko ladnie, pięknie swieci w zacienionych miejscach, taka prawda.

Użytkownik JANKES3 edytował ten post 23:50, 15.02.2019

  • 0

#90 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 08:01, 16.02.2019

Masz rację że żaden film ani tabelka nikogo nie przekona. Liczy się test w realu czyli dokładnie to, co ciebie pierwszego skłoniło do przypuszczenia że świeci to słabo. To nie my zaczęliśmy o tym pisać w ten sposób.

 

Chodzi o bezpieczeństwo. Zdarzają się wciąż na drogach auta, które ledwo dostrzegasz z daleka i nie widzisz oświetlenia. Dopiero jak takie auto mijasz widzisz że ma doklejone ledowe paski z allegro, które ledwo co świecą. Taka tania chińszczyzna nie ma homologacji, bo nie jest w stanie zapewnić wymaganych minimum 400 kandeli światłości wymaganych przez przepisy. Różnica między fabrycznymi bądź dokładanymi ale homologowanymi DRLami a takimi paskami na drodze jest oczywista.

 

W twoim przypadku dochodzą kierunkowskazy, znowu kwestia bezpieczeństwa. W cieniu czy w pełnym słońcu kierunki MUSZĄ być widoczne. Co jeśli doprowadzisz do czołowego zderzenia na skrzyżowaniu bo gość z naprzeciwka nie dostrzeże sygnału?

 

Weź znajdź kolegę z autem o fabrycznym podobnym rozwiązaniu dziennych i kierunków. Ustawcie dwa auta obok siebie np. na parkingu. Włączcie dzienne/kierunki i odejdźcie na kilka, naście, dziesiąt metrów i porównajcie czy oświetlenie obu aut jest przynajmniej tak samo widoczne. Jeśli nie, to po co ryzykować.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, dzienne, kierunkowskazy, led, postojówki, postojowe, halogeny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq