Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Światła dzienne + postój w kierunkowskazach, kierunkowskaz w postojówce

VII dzienne kierunkowskazy led postojówki postojowe halogeny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
110 odpowiedzi w tym temacie

#61 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:06, 25.12.2017

Mam pytanie odnośnie podłączenia DRL wg tego schematu co zamieścił gronax, na styk 85 podawany jest + ze stacyjki, na pin 86 również + to jak jest pobudzany ten przekaźnik bez masy ?

Wnioskuje ze masa (-) podawany jest przez opór żarówek (co po podaniu zasilania na postojowe wyłącza przekaźnik, [podawany jest wtedy dwa razy +]) 


  • 0

#62 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:33, 25.12.2017

Pobudzany jest przeplywem pradu
http://www.info-samo...amochodowe.html
  • 0

#63 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 03:21, 28.12.2017

no tak ale żeby nastąpił przepływ prądu to musi być różnica potencjałów, w innym wypadku prąd nie popłynie, czyli na jednej końcówce musi być np 12V a na drugiej 0, albo np. na jednej 24V a na drugiej 12V, w jednym i drugim przypadku mamy różnicę 12V i wtedy następuje przepływ prądu o natężeniu zgodnym z prawem Oma...

a co do schematu z elektrody - prawdopodobnie ten wyłącznik świateł (pin 58) w stanie spoczynku czyli wyłączone światła zwiera do masy i dlatego może płynąć prąd, jeżeli światła zostają włączone pojawia się drugi + i siła rzeczy wyłącza się przekaźnik no bo prąd od jednego styku do drugiego o tym samym potencjale płynąc nie może


  • 0

#64 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:52, 16.01.2018

Czy ktoś może podac linka do dual ledów które pasują pod gniazdo do accorda ?

Sa różne średnice i nie każdy chinczyk je podaje.


  • 0

#65 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:51, 16.01.2018

Czy ktoś może podac linka do dual ledów które pasują pod gniazdo do accorda ?

Sa różne średnice i nie każdy chinczyk je podaje.

do acco 8 pisałem tutaj: http://www.accordklu...e-6#entry742813


  • 0

#66 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:38, 17.01.2018

Czy ktoś może podac linka do dual ledów które pasują pod gniazdo do accorda ?
Sa różne średnice i nie każdy chinczyk je podaje.

Na takich jeżdżę ponad 1.5 roku
https://m.aliexpress...2428332034.html

Szukaj zarowek T20.

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#67 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:59, 18.01.2018

Patrzyłem na różne aukcje tylko nie każdy chińczyk podaje wszystkie wymiary. Jak mierzyłem u siebie to oprawka ma średnicę 22mm. Znalazłem markowe zestawy tylko chińczyk nie podaje wymiarowi cena niższa o 8$
  • 0

#68 wolfmat

wolfmat
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:15, 25.02.2018

ja zamówiłem tutaj
http://s.aliexpress.com/6Zv2qQfq nie jest tanio ale przyszły i działają wyglądają solidnie i Chińczyk dopytywał do jakiego auta chociaż wybrałem konkretna wtyczkę . Teraz chciałem zamówić przekaźnik do tych świateł i natknąłem sie na cos takiego : http://s.aliexpress.com/MnUBFVzU
Teraz pytanie czy to bedziw włączało automatycznie światła czy tylko dodatek do normalnych świateł drl
  • 0

#69 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:55, 25.02.2018

To co podałeś w linku jest do zdalnego włączania świateł, migających lub ciągłych. A do dziennych potrzeba 2 przekaźników do świateł, za 4 zł.

 

Ale ciekawe, bo w sumie obsługuje funkcje migania. Można zrobić alarm straszak na pilota, na przekaźniku. Chyba zobaczę jak to działa, na próbę ;P


Użytkownik AntonioPL edytował ten post 23:58, 25.02.2018

  • 0

#70 wolfmat

wolfmat
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:37, 13.04.2018

Próbowałem ostatnio zamątowac te ledy w lampie i nie mieszczą sie gumowe oprawki , trzeba szlifować gniazdo kierunkowskazu w lampie ? Średnica oprawki leda ma 25 mm w miejscu docelowym .
  • 0

#71 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 25.10.2018

Jak montujecie te switchbacki? Oryginalne gniazdo na kierunek do zestawu kupionego z np allegro tak? Wiadomo że masa i sygnał z oryginalnej oprawki kierunku idzie do pomarańczowego ledu. Teraz 3 przewód od tej żarówki idzie do modułu drl albo do zestawu 2 przekaźników opisanwgo przez:


Jeden czterostykowy, jeden pięciostykowy. Czterostykowy załącza zasilanie na żarówki dzienne (minus w żarówce jest wspólny z gniazda kierunkowskazu). Podłączasz styk 30 przekaźnika do klemy 30 (akumulator) oraz 85 i 86 (dowolnie) do masy i sygnału - to jest cewka sterująca przekaźnikiem. Sygnał w moim przypadku jest z jednego z przewodów ze skrzynki bezpieczników, który miał zasilanie po przekręceniu zapłonu i nie wcześniej. Sygnał ze styku 87 podłączasz do drugiego przekaźnika.
Drugi przekaźnik - który rozłącza dzienne po załączeniu postojówki łączysz tak, że na styk 30 podłączasz wyjście z pierwszego przekaźnika, 85 do masy, 86 do zasilania żarówki postojowej (lub odwrotnie, jak poprzednio). W tym przypadku interesujące cię wyjście to numer 87a - w którym rozłącza zasilanie gdy na przekaźnik podasz zasilanie z postoju. Ten przewód dopiero puszczasz na światła dzienne LED.


Tak więc moje pytanie. Co sprawia że wlączając kierunek ( pomarańczowy led w switchbacku) gaśnie biały?? Załączając postojówke to gasimy biały led poprzez moduł albo 2 przekazniki to wiem, ale co wyłacza biały kiedy pomarańczowy załączamy poprzez manetkę???

Co to jeat ta kostka aluminiowa przy zestawie z switchbackami? Czy to fiptr canbus na ledy??
Ostatnie pytanie co to jest ten regulator, stabilizator napięcia? Po co on i gdzie go się podłącza.
Pomóżcie prosze.
  • 0

#72 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:15, 25.10.2018

Podłączylem moje switchbacki na któtko do aku i już wiem jak to działa. Poprostu pali sie drl a zal
Łączając kierunek automatycznie wyłacza się biały a załącza pomarańczowy. Gdy wyłączam pomarańczowe światło to po chwili załącza się automatycznie drl. Poprostu nie sądziłem że to sprytne urządzenie ma wszystko w zestawie myślałem, że to przełączanie pomiędzy drl a kierunkiem samemu trzeba stworzyć.

Także powyzszy post jest nie potrzebny dla mnie, już rozwiązałem wątpliwości ale niech zostanie dla potomnych, może akurat komuś sie przyda.

Co do ostatniego nadal nie wiwm co to regulator, stabilizator napięcia przytoczony wczeąniej w rozmowie.
  • 0

#73 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:04, 31.10.2018

Powoduje, że ledy nie dostają po "tyłku" przez skoki napięcia np przez załączanie odbiorników, klaksonu, rozrusznika tj przez skoki napięć, tylko napięcie jest stabilizowane do wartości bliskich znamionowych, którymi powinny być zasilane ledy. Kwestia przedłużenia żywotności diod.


  • 0

#74 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:44, 02.11.2018

Dzieki, wiec jaki dokładnie stabilizator kupic i gdzie go się wlutowuje? Rozumiem ze pod +sowy z DRL i plusowy z kiedunku też? Mógłbys podac jakiś przyklad tego stabilizatowa na allegro albo ebay?
  • 0

#75 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:54, 16.11.2018

Ja go nie mam, nie jest potrzebny. Zestaw działa u mnie już drugi rok bez problemu, co spowodowało nawet, że żarniki ksenonowe które mam w samochodzie żyją już (u mnie) 4 lata, przy przebiegach 35 tys rocznie i nadal świecą bardzo dobrze;) A nawet nie wiem ile poprzedni właściciel na nich jeździł.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, dzienne, kierunkowskazy, led, postojówki, postojowe, halogeny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq