Jak montujecie te switchbacki? Oryginalne gniazdo na kierunek do zestawu kupionego z np allegro tak? Wiadomo że masa i sygnał z oryginalnej oprawki kierunku idzie do pomarańczowego ledu. Teraz 3 przewód od tej żarówki idzie do modułu drl albo do zestawu 2 przekaźników opisanwgo przez:
Jeden czterostykowy, jeden pięciostykowy. Czterostykowy załącza zasilanie na żarówki dzienne (minus w żarówce jest wspólny z gniazda kierunkowskazu). Podłączasz styk 30 przekaźnika do klemy 30 (akumulator) oraz 85 i 86 (dowolnie) do masy i sygnału - to jest cewka sterująca przekaźnikiem. Sygnał w moim przypadku jest z jednego z przewodów ze skrzynki bezpieczników, który miał zasilanie po przekręceniu zapłonu i nie wcześniej. Sygnał ze styku 87 podłączasz do drugiego przekaźnika.
Drugi przekaźnik - który rozłącza dzienne po załączeniu postojówki łączysz tak, że na styk 30 podłączasz wyjście z pierwszego przekaźnika, 85 do masy, 86 do zasilania żarówki postojowej (lub odwrotnie, jak poprzednio). W tym przypadku interesujące cię wyjście to numer 87a - w którym rozłącza zasilanie gdy na przekaźnik podasz zasilanie z postoju. Ten przewód dopiero puszczasz na światła dzienne LED.
Tak więc moje pytanie. Co sprawia że wlączając kierunek ( pomarańczowy led w switchbacku) gaśnie biały?? Załączając postojówke to gasimy biały led poprzez moduł albo 2 przekazniki to wiem, ale co wyłacza biały kiedy pomarańczowy załączamy poprzez manetkę
?
Co to jeat ta kostka aluminiowa przy zestawie z switchbackami? Czy to fiptr canbus na ledy??
Ostatnie pytanie co to jest ten regulator, stabilizator napięcia? Po co on i gdzie go się podłącza.
Pomóżcie prosze.