XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 22:48, 20.07.2016
#47
Napisano 00:28, 21.07.2016
Ja teraz jechalem nad morze, to fakt, jak tuz po starcie włączyłem klime to auto było zmulone jakby zabrało nie 15% a 50%mocy, dusic go trzeba bylo konkretnie zeby jechał, ale po przejechaniu około pół godziny to duszenie ustało, czyli widocznie schłodziło kabinę i klima nie pracowała już na 100% swojej wydajności tylko podtrzymywała temp. wewnątrz. Auto na dalszej trasie - 550km jechało bez zarzutów pomimo że klima była włączona. Chyba taki jej urok, zwłaszcza że w benzyniakach mamy słaby moment, w dieslu dużo mniej czuć te zamulenie bo moment duży. Oczywiście nie zaszkodzi przejrzeć podzespołów ale wydaje mi sie że tak ma być i już, chociaż jeśli nam tak zamula to jak dają rade ludzie którzy mają w 1.6 klime ...
Accord CG4 2.0 ES
#49
Napisano 16:19, 21.07.2016
...do tego sytuacja się nakłada .W chłodne dni czy normalne jeździmy bez klimy.Kiedy zrobi się gorąco to nie dosyć ,że silnik jest słabszy od samego rozrzedzonego powietrza to dorzucamy mu dodatkowe obciążenie sprężarką i suma samarum róznica robi się duża w porównaniu do jazdy w chłodniejsze dni
#50
Napisano 18:19, 21.07.2016
a na dodatek jak jedziemy np na urlop to mamy na pokładzie komplet plus bagaż co dodatkowo spowalnia samochód
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#51
Napisano 12:20, 22.07.2016
No ale to do końca dalej nie jest normalna sytuacja z tym muleniem na klimatyzacji. Mam w domu 2 letnią Toyote Auris z przebiegiem < 20 kkm (silnik 1,3 99 KM) i tam nie ma takiego negatywnego efektu po włączeniu klimy (wiadomo czuć nieco większe obciążenie, ale bez tragedii). U mnie w VI gen.klimę używam praktycznie wyłącznie na trasie, w mieście jeździ się kiepsko z tak obciążającym samochód układem - a mam nowy skraplacz i sprawny kompresor.
Użytkownik sky83 edytował ten post 12:22, 22.07.2016
#52
Napisano 14:23, 22.07.2016
To mnie trochę zdziwiliście.
W moim 1,8 rzeczywiście czuję, kiedy załącza się klima. Słychać pstryknięcie i lekko wyczuwalne osłabnięcie.
Ale mówiłbym raczej o max 10 - 15%.
Swoją drogą, ten silnik to straszny muł poniżej 2 tysięcy obrotów, niezależnie od tego czy klima chodzi.
Ale taki jego urok...
bazgrolymichala.pl - Realistyczne portrety rysowane ze zdjęć.
#53
Napisano 19:14, 22.07.2016
Ja w trumniaku VII gen. mam podobnie - czuję kiedy klima się włącza, ale to jest max. 10% osiągów i nie więcej...W moim 1,8 rzeczywiście czuję, kiedy załącza się klima. Słychać pstryknięcie i lekko wyczuwalne osłabnięcie.
Ale mówiłbym raczej o max 10 - 15%.
Także u Kolegów u których jest gorzej coś musi jednak nie domagać...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#54
Napisano 22:22, 22.07.2016
Wymieniłem dzisiaj palec i kopułkę aparatu i jest ciutkę lepiej z tą pracą silnika na klimatyzacji, szczególnie palec nadawał się do wymiany bo był już około 1,5 mm krótszy niż nowy.
#55
Napisano 19:58, 10.09.2016
Panowie miałem podobne objawy, przyczyną zapchany skraplacz - sprężarka się dusiła...
Po wymianie chłodnicy na nową moc wróciła.
Użytkownik marhom edytował ten post 19:59, 10.09.2016
#56
Napisano 20:59, 11.09.2016
skraplacz to raczej się nie zapycha (no chyba, że kompresor się zatarł). Masz zintegrowany skraplacz z osuszaczem i to pewnie ten ostatni był zapchany
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#57
Napisano 12:30, 12.06.2019
#58
Napisano 21:31, 12.06.2019
re up: nie jestes sam chociaz u mnie rusza normalnie, a jak domuli sie do 4k rpm to go nagle wybija do przodu :P czuc jakby moment obr. poszedl na lody, ale nie wnikam, wole jednak nie pocic sie jak prosiak w czarnej budzie
Użytkownik pepedombo edytował ten post 21:31, 12.06.2019
#59
Napisano 07:38, 13.06.2019
Z drugiej strony warto pamiętać że klima (przynajmniej w VII) jest naprawdę wydajna. Nawet w te upały jakie teraz mamy wystarczy chwilka i w aucie jest chłodno.
#60
Napisano 07:25, 14.06.2019
No to ewidentnie coś jest nie tak, bo owszem 'czuć' zabranie części mocy podczas pracy kompresora, ale nie aż tak, żeby się nie dało ruszyć/jechać. Jechać się da, ale odrobinę mniej dynamicznie...U mnie również tragedia po włączeniu klimy.Ciezko ruszyć i ledwo jedzie. Mam nadzieję, że to przez upały.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, brak mocy
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych