XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 22:02, 25.06.2016
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
#17
Napisano 08:32, 26.06.2016
Tez mi się wydaje ze nie ma co panikować. Ja dzis zrobiłem dłuższą trasę i normalnie moje acco k20a6 wydawało mi się zwinnym wozem i zawsze przyspieszenie bylo zadowalające, ale dziś przy 35stopniach na zewnatrz i włączonej klime masakra 3 osoby na pokładzie i przestało jechać jak bym 2 accorda na holu ciągnął . Wiec chyba nie ma co szukac dziury w całym ten typ tak ma. Pozostaje czekać aż sie schlodzi.
Naprawde zainwestujcie w dobry Akumulator różnica jest naprawde spora
Ja wczoraj jadąc 3 osoby na pokładzie na dworze 34 stopnie klima ustawiona na 20 stopni i po aucie było czuć ale minimalny spadek mocy.
Dla porównania rok temu kiedy miałem oem Acu 42 to było ciężko ruszyć bo conajmniej połowe kuni stracił.
tylko u mnie juz zimą ciężko palil dlatego na forum znajomy polecił mi właśnie Akumulatoru Yuasa ze względu na to że Honda z nimi współpracuje, zastanawiałem sie czy bedzie on doładowany do konca ale też mnie uświadomiono że alternator jest taki sam jak w dieslu a tam jest akumulator 65 wiec po pół roku użytkowania polecam każdemu
silnik jest znacznie mniej obciążony
#18
Napisano 11:00, 26.06.2016
Jachu
#19
Napisano 11:03, 26.06.2016
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#20
Napisano 11:11, 26.06.2016
Zastanawia mnie jedno czy jak by zamontować sportowy dolot powietrza to będzie lepiej? ,przy wysokich temp. Niech się wypowie ktoś kto ma taki w k20a6.
Mam CAI i nie ma to nic wspolnego.
Spręzarka klimatyzacji jest na drugim pasku wiec jak włączysz klime to po starcie pracuje na 100% dopóki nie zbije temp do żądanej.
jesli na aku nie masz zapasu to od razu czuć spadek mocy
#21
Napisano 01:57, 27.06.2016
Jachu
#22
Napisano 07:04, 27.06.2016
Panowie to normalne zjawisko przy temp.rzędu 35 stopni .To samo mam w motocyklu przy takiej pogodzie mimo że mam 190 koników pod tyłkiem .Cieplejsze powietrze to mniejsza geśtość i mniejszy ładunek w cylindrach. Pozostaje zamontować turbo i chłodnicę powietrza z natryskiem wody i będzie git
#23
Napisano 07:11, 27.06.2016
To może uszczelkę termiczną pod kolektor ssący plus odłączenie podgrzewania przepustnicy było by tu pomocne w jakimś stopniu..może nawet odczuwalnymNo musze to napisać lecę w trasie teraz na dworze 15 stopni i acco zapierdziela jak dawniej ☺ . Klima załączona czy nie i nie czuć różnicy także wysokie temp nie służą mojemu acco .
#24
Napisano 17:53, 27.06.2016
Jachu
#25
Napisano 09:48, 28.06.2016
Uszczelka pod kolektor bez odlaczenia pewnie nie wiele da ale sam sie zastanawiam czy jest inny sposov niz ten ktory tu na forum ktos pokazal jak gosc ucinal kawalek kolektora przez ktory jest wlewNo może ta uszczelka by pomogła i to odłączenie wody . Ale zastanawiam się nad CAI , tylko teraz trochę talarkow brak.
Co do CAI to jak najbardziej polecam ja mam od LukasaN z odlaczonym podgrzewaniem przepustnicy
Moze nie ma duzej roznicy w KM ale auto jest na pewno duzo agresywniejsze, czysto teoretycznie CAI dodaje okolo 3,73 KM przy 5400obr.
Jak jest w rzeczywistosci bede wiedzial jak wpadne na hamownie.
Ale w przypadku klimy niewiele jest roznicy bo spadek jest znacznie wiekszy ja bylem zmuszony do kupna akumulatora i za namowa kolegow z forum kupilem 65 pojemnosci zamiast fsbrycznego 42 to bylo bardzo dobre posuniecie bo jest spory zapas i jak wlaczysz klime nie czuc naglego spaku mocy.
Akumulator byl pierwszy wiec wiem jaka jest roznica potem CAI a teraz czekam na 4-2-1
#26
Napisano 17:33, 28.06.2016
cześć,
ile Cię kosztował CAI ? i gdzie kupiłeś ?
#27
Napisano 20:07, 28.06.2016
Na forum pisz do LukasN byc moze jeszcze cos macześć,
ile Cię kosztował CAI ? i gdzie kupiłeś ?
#28
Napisano 22:34, 28.06.2016
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
#29
Napisano 22:55, 28.06.2016
Spręzarka klimatyzacji jest na drugim pasku wiec jak włączysz klime to po starcie pracuje na 100% dopóki nie zbije temp do żądanej.
jesli na aku nie masz zapasu to od razu czuć spadek mocy
o jakim pasku Ty mówisz...?
zmieniam tytuł/przenoszę do działu klimatyzacja.
#30
Napisano 05:12, 29.06.2016
W k20a6jest tylko jeden pasek wielorowkowy chyba taka jest poprawna nazwao jakim pasku Ty mówisz...?
zmieniam tytuł/przenoszę do działu klimatyzacja.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, brak mocy
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych