Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Brak mocy po włączeniu klimy

VII brak mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#16 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:02, 25.06.2016

Tez mi się wydaje ze nie ma co panikować. Ja dzis zrobiłem dłuższą trasę i normalnie moje acco k20a6 wydawało mi się zwinnym wozem i zawsze przyspieszenie bylo zadowalające, ale dziś przy 35stopniach na zewnatrz i włączonej klime masakra 3 osoby na pokładzie i przestało jechać jak bym 2 accorda na holu ciągnął 😃. Wiec chyba nie ma co szukac dziury w całym ten typ tak ma. Pozostaje czekać aż sie schlodzi.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#17 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:32, 26.06.2016

Tez mi się wydaje ze nie ma co panikować. Ja dzis zrobiłem dłuższą trasę i normalnie moje acco k20a6 wydawało mi się zwinnym wozem i zawsze przyspieszenie bylo zadowalające, ale dziś przy 35stopniach na zewnatrz i włączonej klime masakra 3 osoby na pokładzie i przestało jechać jak bym 2 accorda na holu ciągnął . Wiec chyba nie ma co szukac dziury w całym ten typ tak ma. Pozostaje czekać aż sie schlodzi.

 

Naprawde zainwestujcie w dobry Akumulator różnica jest naprawde spora :)

Ja wczoraj jadąc 3 osoby na pokładzie na dworze 34 stopnie klima ustawiona na 20 stopni i po aucie było czuć ale minimalny spadek mocy.

Dla porównania rok temu kiedy miałem oem Acu 42 to było ciężko ruszyć bo conajmniej połowe kuni stracił.

tylko u mnie juz zimą ciężko palil dlatego na forum znajomy polecił mi właśnie Akumulatoru Yuasa ze względu na to że Honda z nimi współpracuje, zastanawiałem sie czy bedzie on doładowany do konca ale też mnie uświadomiono że alternator jest taki sam jak w dieslu a tam jest akumulator 65 wiec po pół roku użytkowania polecam każdemu

silnik jest znacznie mniej obciążony :D


  • 0

#18 jachu1111

jachu1111
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:Szubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:00, 26.06.2016

Zastanawia mnie jedno czy jak by zamontować sportowy dolot powietrza to będzie lepiej? ,przy wysokich temp. Niech się wypowie ktoś kto ma taki w k20a6.
  • 0

Jachu


#19 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:03, 26.06.2016

Klimatyzacja odbiera od 9 do 15 KM

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:11, 26.06.2016

Zastanawia mnie jedno czy jak by zamontować sportowy dolot powietrza to będzie lepiej? ,przy wysokich temp. Niech się wypowie ktoś kto ma taki w k20a6.

 

Mam CAI i nie ma to nic wspolnego.

Spręzarka klimatyzacji jest na drugim pasku wiec jak włączysz klime to po starcie pracuje na 100% dopóki nie zbije temp do żądanej.

jesli na aku nie masz zapasu to od razu czuć spadek mocy


  • 0

#21 jachu1111

jachu1111
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:Szubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:57, 27.06.2016

No musze to napisać lecę w trasie teraz na dworze 15 stopni i acco zapierdziela jak dawniej ☺ . Klima załączona czy nie i nie czuć różnicy także wysokie temp nie służą mojemu acco .
  • 0

Jachu


#22 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 07:04, 27.06.2016

Panowie to normalne zjawisko przy temp.rzędu 35 stopni .To samo mam w motocyklu przy takiej pogodzie mimo  że mam 190 koników pod tyłkiem :).Cieplejsze powietrze to mniejsza geśtość i mniejszy ładunek w cylindrach. Pozostaje zamontować turbo i chłodnicę powietrza z natryskiem wody  i będzie git :)


  • 0

#23 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:11, 27.06.2016

No musze to napisać lecę w trasie teraz na dworze 15 stopni i acco zapierdziela jak dawniej ☺ . Klima załączona czy nie i nie czuć różnicy także wysokie temp nie służą mojemu acco .

To może uszczelkę termiczną pod kolektor ssący plus odłączenie podgrzewania przepustnicy było by tu pomocne w jakimś stopniu..może nawet odczuwalnym
  • 0
                       

#24 jachu1111

jachu1111
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:Szubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:53, 27.06.2016

No może ta uszczelka by pomogła i to odłączenie wody . Ale zastanawiam się nad CAI , tylko teraz trochę talarkow brak.
  • 0

Jachu


#25 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:48, 28.06.2016

No może ta uszczelka by pomogła i to odłączenie wody . Ale zastanawiam się nad CAI , tylko teraz trochę talarkow brak.

Uszczelka pod kolektor bez odlaczenia pewnie nie wiele da ale sam sie zastanawiam czy jest inny sposov niz ten ktory tu na forum ktos pokazal jak gosc ucinal kawalek kolektora przez ktory jest wlew
Co do CAI to jak najbardziej polecam ja mam od LukasaN z odlaczonym podgrzewaniem przepustnicy
Moze nie ma duzej roznicy w KM ale auto jest na pewno duzo agresywniejsze, czysto teoretycznie CAI dodaje okolo 3,73 KM przy 5400obr.
Jak jest w rzeczywistosci bede wiedzial jak wpadne na hamownie.
Ale w przypadku klimy niewiele jest roznicy bo spadek jest znacznie wiekszy ja bylem zmuszony do kupna akumulatora i za namowa kolegow z forum kupilem 65 pojemnosci zamiast fsbrycznego 42 to bylo bardzo dobre posuniecie bo jest spory zapas i jak wlaczysz klime nie czuc naglego spaku mocy.
Akumulator byl pierwszy wiec wiem jaka jest roznica potem CAI a teraz czekam na 4-2-1
  • 0

#26 marhom

marhom
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Blachy Poznań, zamieszkały Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:33, 28.06.2016

cześć,

ile Cię kosztował CAI ?  i gdzie kupiłeś ?


  • 0

#27 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:07, 28.06.2016

cześć,
ile Cię kosztował CAI ? i gdzie kupiłeś ?

Na forum pisz do LukasN byc moze jeszcze cos ma
  • 0

#28 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:34, 28.06.2016

A ja cały czas sie zastanawiam w jaki sposób większy aku daje mniej spadku na klimie. Przecież tam tylko cewka jest na prąd.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#29 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 22:55, 28.06.2016

Spręzarka klimatyzacji jest na drugim pasku wiec jak włączysz klime to po starcie pracuje na 100% dopóki nie zbije temp do żądanej.

jesli na aku nie masz zapasu to od razu czuć spadek mocy

 

o jakim pasku Ty mówisz...?

 

 

 

zmieniam tytuł/przenoszę do działu klimatyzacja.


  • 0

#30 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 05:12, 29.06.2016

o jakim pasku Ty mówisz...?



zmieniam tytuł/przenoszę do działu klimatyzacja.

W k20a6jest tylko jeden pasek wielorowkowy chyba taka jest poprawna nazwa
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, brak mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq