Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Drgania przy półsprzęgle, niskie obroty

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#31 Cloudwalking

Cloudwalking
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:48, 27.06.2016

Dzięki wielkie za odpowiedź.

 

To byłaby ta poducha nr 2 ze schematu? Jak znaleźć numer oryginału?

 

Będę działał z tą weryfikacją w ASO, zmienię świece, przeczyszczę styki i dam znać czy jest jakaś różnica.

 

Edycja:

 

 

Czy ta poducha nr 2 to jest 50810-S84-A00?


Użytkownik Cloudwalking edytował ten post 13:02, 27.06.2016

  • 0

#32 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:36, 27.06.2016

tylna poduszka? - w życiu nie słyszałem aby ktokolwiek ją wymieniał- aby się z z nią coś działo


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#33 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:10, 27.06.2016

ja moge z swojego doswiadczenia powiedziec ze drgania ostre mialem jak mi sie zacisk spiekł. 


  • 0

#34 Kotczesław

Kotczesław
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:30, 01.07.2016

A nie jest tak, że przy jeździe z walniętą poduszką od razu sypie się druga?

Miałem tak w poprzednim aucie (merc). Wymieniona przednia poduszka, a autem nadal szarpało plus wibracje na drążku zmiany biegów.

Okazało się, że druga poduszka też do wymiany. 


  • 0

bazgrolymichala.pl - Realistyczne portrety rysowane ze zdjęć.


#35 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:43, 01.07.2016

honda to nie merc ;p


  • 0

#36 Kotczesław

Kotczesław
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 01.07.2016

honda to nie merc ;p

Na szczęście :)

 

Jeśli drążek zmiany biegów szarpie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu, to pewnie tylna poduszka. Warto sprawdzić.


  • 0

bazgrolymichala.pl - Realistyczne portrety rysowane ze zdjęć.


#37 KUDŁY

KUDŁY
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:19, 10.08.2016

Właściel uporał się już z problemem ?

 

Mam identyczny problem, z tym że jeszcze  przy gaszeniu auta telepie silnikiem jak w starym dieslu.

Przednią poduszke wymieniłem na nową bo miałem zerwaną. Demontowalem tylnią żeby sprawdzić jej stan i wszystko było ok.


  • 0

#38 wodzirej2

wodzirej2
  • Klubowicz
  • 384 postów
  • Skąd:małe 3-city
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 13:52, 10.08.2016

Ja tam obstawiam luzy w napędzie..
W civicu się z tym nawalczyłem co nie miara
Bez sensu wymieniłem dobre sprzęgło i poduszki silnika
Dopiero wymiana przegubów wewnętrznych pomogła
Pewnie acco mają tą samą bolączkę
Z tym że ori przeguby pewnie swoje kosztują s używki wiadomo możesz kupić lepsze, takie same albo i gorsze :)
  • 0

Moje autko :)


#39 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:51, 13.08.2016

Ja mamtak po wymianie sprzegla. Nie bylo tego wczesniej czyli przy przyspieszaniu z niskich obrotow na polsprzegle lub wovole bez gazu zaczyna trzasc silnikiem i polosiami. Dodac gazu tak do 1'5 tys obrotow i jest ok. Dziwna sprawa. Tak jakby z zaplonem bylo cos nie tak lub na linii tarcza - zamach. Poniewaz obserwowalem i rzuca zarowno silnikiem jak i polosiami wykluczam luzy poza tym przed wymiana tego nie bylo. Jest jeszcze op ja ukladania sie nowego exedy bo dopiero ok 2 tys przejechane.
  • 0

#40 jez985

jez985
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:04, 14.08.2016

Ja również to mam po wymianie sprzęgła. Założyłem AISIN kh-028B, już ponad 50tys km "się układa" :/ bije jak nie wiem przy ruszaniu, na wstecznym gorzej niż na 1 biegu. Przed wymianą zero drgań. Niby inna średnica jest tego sprzęgła niż w oryginale, ale generalnie jakoś się u ludzi to układa i drgania ustępują - niestety nie należę do tej grupy.


  • 0

#41 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:33, 14.08.2016

Sprzęgło też trzeba odpowiednie kupić ;) bo jak kupisz nie tyle ile mieści się przedział, to będzie bić cały czas aż się nie wytrze do tych granic ;) A jeżdżąc na pół sprzęgle albo trzymając sprzęgło stojąc w korku/światłach tylko je bardziej niszczycie, zawsze lepiej dodać trochę gazu. Bo tak naprawdę kontakt sprzęgła to powinna być chwila, w innym wypadku przypalacie tylko go.


Użytkownik Troy edytował ten post 13:35, 14.08.2016

  • 0

#42 jez985

jez985
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:47, 14.08.2016

Dawno to sprzęgło kupowałem i jeśli dobrze pamiętam, to było jedno z kilku, które ludzie z forum montują, bo takiego o średnicy oryginału to nie uświadczy. Były Jeszcze Exedy bodajże do wyboru, moje ma 225mm średnicy i chyba nie jest z tych największych ;) w każdym razie ja zawsze dodaje gazu bo nie mogę znieść tego łupania, ale ostatnio żona przejeła hankę i teraz to już tylko Bóg jeden wie jak ona jeździ ;p


  • 0

#43 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:24, 20.08.2016

Dawno to sprzęgło kupowałem i jeśli dobrze pamiętam, to było jedno z kilku, które ludzie z forum montują, bo takiego o średnicy oryginału to nie uświadczy. Były Jeszcze Exedy bodajże do wyboru, moje ma 225mm średnicy i chyba nie jest z tych największych ;) w każdym razie ja zawsze dodaje gazu bo nie mogę znieść tego łupania, ale ostatnio żona przejeła hankę i teraz to już tylko Bóg jeden wie jak ona jeździ ;p


Mamy te same objawy na wiecznym gorzej i przy redukcji na niskich biegach. Mam wrażenie że pomału robi się lepiej i faktycznie od ok 1,5 tys obrotów da się normalnie ruszac
  • 0

#44 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:42, 20.08.2016

A jak sie sprzeglo niszczy podczas trzymania wcisnietego sprzegla na swiatlach ?
  • 0

#45 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 05:33, 20.08.2016

Łożysko wyciskowe sprzęgła pracuje ponad miarę, to raz. Sprężyna centralna docisku napięta ponad miarę to dwa. Nie wspomnę o układzie sterowania sprzęgłem, ale np. pedał sprzęgła się wyciera.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq