Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

luzy na maglownicy

VII magiel

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
133 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrew1130

Andrew1130
  • Klubowicz
  • 115 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:25, 21.06.2016

Siema koledzy. Mam takie pytanie czy lepiej regenerowac maglownice czy kupic uzywke nie regenerowana. Bylem dzisiaj u speca od maglownic polecanego przez kilku mechanikow i znajomych i powiedzial mi ze on sie nie podejmie regeneracji po to i tak nie przyniesie efektu. Twierdzi ze zeby sa juz w...bane i zaproponowal mi szukac uzywki. Czy maglownice w naszych Acco sa tak czule chyba ze poprzedni wlasciciel i jeszcze poprzedni jak to sie mowi traktowali auto - ze ma poprostu jezdzic i nie zwazali na dziury itp. W VI genie nie mialem problemu z maglem. Moim zdaniem ten luz jest delikatny czuje go na nierownosciach, hamowaniu i przyspieszaniu. Dodam jeszcze ze maglownica nie cieknie. Ktos cos moze doradzi :hmmm: :hmmm:


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4524 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 10:30, 21.06.2016

Tu coś masz
.też jestem ciekawy jak ktoś w VII spróbuje lekko dociągnąć
http://www.accordklu...el/#entry767827
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#3 Andrew1130

Andrew1130
  • Klubowicz
  • 115 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:59, 21.06.2016

Tu coś masz
.też jestem ciekawy jak ktoś w VII spróbuje lekko dociągnąć
http://www.accordklu...el/#entry767827

 

No ciekawe. Jezeli by to cos pomoglo to moze jest szansa ze maglownicy nie warto regenerowac tym bardziej ze u mnie jest suchutka - zero wyciekow tylko te delikatne stuki...


  • 0

#4 siwalec

siwalec
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2,2
  • Wersja:EX
  • KM:138/176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 21.06.2016

Znajdź może jakiegoś innego szpeca od regeneracji co nie tylko uszczelnia ale też wymieni listwe.
  • 0

#5 Andrew1130

Andrew1130
  • Klubowicz
  • 115 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:19, 21.06.2016

Znajdź może jakiegoś innego szpeca od regeneracji co nie tylko uszczelnia ale też wymieni listwe.

 

Wiem wiem. Tez go tak ocenilem. Najlepiej tylko uszczelnienia wymienic i nic poza tym, a skasowac z 800 stowek. 

No ale poczekam czy ktos cos kombinowal z ta sruba regulacyjna, bo moze ten delikatny luz da sie zlikwidowac.


Użytkownik Andrew1130 edytował ten post 13:20, 21.06.2016

  • 0

#6 siwalec

siwalec
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2,2
  • Wersja:EX
  • KM:138/176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 21.06.2016

W Rzeszowie za taką przyjemność 480zł
Aha i czas oczekiwania około 3 godz
  • 0

#7 bacanahali

bacanahali
  • Klubowicz
  • 69 postów
  • Skąd:WJ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:43, 31.08.2016

Wiem wiem. Tez go tak ocenilem. Najlepiej tylko uszczelnienia wymienic i nic poza tym, a skasowac z 800 stowek. 

No ale poczekam czy ktos cos kombinowal z ta sruba regulacyjna, bo moze ten delikatny luz da sie zlikwidowac.

 

 

To ja powiem, ze mialem delikatne luzy na maglu i regulacja srubą pomogła. Mialem tak, że jak ruszalem to od czasu do czasu taki stuk byl.

Ponad rok byl spokoj, a teraz mam stukanie jak na parkingu skręcam koła. Nie wiem, czy to nie przypadkiem wina zbyt mocnego skrecenia sruby.


  • 0

#8 Andrew1130

Andrew1130
  • Klubowicz
  • 115 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:30, 01.09.2016

To ja powiem, ze mialem delikatne luzy na maglu i regulacja srubą pomogła. Mialem tak, że jak ruszalem to od czasu do czasu taki stuk byl.

Ponad rok byl spokoj, a teraz mam stukanie jak na parkingu skręcam koła. Nie wiem, czy to nie przypadkiem wina zbyt mocnego skrecenia sruby.

 

No to ciekawe. Ja uporczywie szukam jakiegos magla uzywki ( nie po regeneracji ). Sruby jeszcze nie ruszalem, ale moze czas najwyzszy to sprawdzic... :)


  • 0

#9 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4524 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 08:14, 01.09.2016

Zacząłbym od tego
W acco IV gen tak zrobiłem i dużo to poprawiło

Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:14, 01.09.2016

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#10 Chmielo1

Chmielo1
  • Klubowicz
  • 148 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:47, 01.09.2016

U mnie też są stuki na maglu.

Podkręcenie śruby na maglu delikatnie pomogło, ale to jest nie takiego efektu się spodziewałem.

We wtorek demontuje maglownicę i wysyłam do regeneracji prawdopodobnie do Pabianic (okolice Łodzi). Dużo czytałem gdzie dobrze regenerują i chyba wybór padnie na Pabianice.


  • 0

#11 Andrew1130

Andrew1130
  • Klubowicz
  • 115 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:42, 01.09.2016

U mnie też są stuki na maglu.

Podkręcenie śruby na maglu delikatnie pomogło, ale to jest nie takiego efektu się spodziewałem.

We wtorek demontuje maglownicę i wysyłam do regeneracji prawdopodobnie do Pabianic (okolice Łodzi). Dużo czytałem gdzie dobrze regenerują i chyba wybór padnie na Pabianice.

 

A wyciekow nie masz, bo ja nie mam. Nie wiem jak oni to zregeneruja ale daj znac jak cos bo z tego co sie orientuje jak sa wytarte zeby to sie chyba nie da. Nie mam az takiej wiedzy, ale jakies napawanie listwy i odbudowa tych zebow to chyba malo bezpieczny sposob. Orientowalem sie w haparts i nowa listwa kosztuje 1000 zl.


  • 0

#12 Chmielo1

Chmielo1
  • Klubowicz
  • 148 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:42, 01.09.2016

Właśnie ja też wycieków nie mam tylko są stuki jak ruszam kierownicą na wyłączonym samochodzie na postoju i delikatne drżenie kierownicy podczas hamowania.

Jestem już zdecydowany na regenerację.

Planuje we wtorek rozebrać magiel, w środę wysłać do regeneracji a w sobotę zregenerowaną zamontować na samochodzie.

Mam nadzieje, że wszystko będzie ok.

Dam znać po montażu co i jak.


  • 0

#13 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2427 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:48, 01.09.2016

Demontaż magla w 7g to mordęga. Sanki trzeba opuszczać.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#14 Chmielo1

Chmielo1
  • Klubowicz
  • 148 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:56, 01.09.2016

Demontaż magla w 7g to mordęga. Sanki trzeba opuszczać.

Wysłane z Tapatalk

 

To mnie zaskoczyłeś. :depresja:

Czytałem manuala i nic tam o opuszczaniu sanek nie pisało.


  • 0

#15 Andrew1130

Andrew1130
  • Klubowicz
  • 115 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:32, 01.09.2016

Właśnie ja też wycieków nie mam tylko są stuki jak ruszam kierownicą na wyłączonym samochodzie na postoju i delikatne drżenie kierownicy podczas hamowania.

Jestem już zdecydowany na regenerację.

Planuje we wtorek rozebrać magiel, w środę wysłać do regeneracji a w sobotę zregenerowaną zamontować na samochodzie.

Mam nadzieje, że wszystko będzie ok.

Dam znać po montażu co i jak.

 

U mnie kierownica nie drzy przy hamowaniu, natomiast delikatne strzalu stuki sa przy ruszaniu, przyspieszaniu i czasami przy skrecaniu no i na progach zwalniajacych czuje...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, magiel

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq