Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Trzęsienie autem przy przyspieszaniu...

VII zawieszenie przegub drgania

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 zdulak1989

zdulak1989
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Tomaszów Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:22, 20.06.2016

Witam!
Szanowni koledzy mam następujący problem. Podczas przyspieszania między 100 - 120 km/h drży mi cała buda. Wyrażałem już koła, wymieniłem tuleje na wahaczu z prawej strony bo miała luzy i trochę się poprawiło ale problem nadal jest. Po zapewnieniu się w temat i po kilku rozmowach z posiadaczami Accorda dowiedziałem się, że problemem może być przegub wewnętrzny.
Moje pytanie jest następujące.
Czy ktoś z zacnych forumowiczów miał owy problem i po wymianie przegubu wewnętrznego problem zniknął?
Będę niezmiernie wdzięczny za informację w tejże sprawie :)
Chodzi o Accord VII 2.0 VTEC
  • 0

#2 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:57, 20.06.2016

Owszem prawdopodobnie winny jest przegub wewnętrzny, lub komplet z podporą (prawa strona) choć lewy wewnętrzny też wypada sprawdzić
  • 0

#3 zdulak1989

zdulak1989
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Tomaszów Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:03, 20.06.2016

No właśnie większość osób pisała że po wymianie prawej strony problem ustawał także będę musiał tego spróbować.
  • 0

#4 pawelskobel

pawelskobel
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 28.07.2016

Zacznij od sprawdzenia luzów na łożysku, gdzie przegub wewnętrzny łączy się z wałkiem.


  • 0

Honda Accord VI 1.8 2001 CL3


title="Zewnętrzny odnośnik">cf44279bea4b89b8m.jpg


#5 leon1600

leon1600
  • Klubowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Luboń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:158
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:14, 28.07.2016

Miałem dokładnie taki sam objaw, Sprawcą był prawy przegub wewnętrzny


  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:46, 29.07.2016

...ale chyba nie w VIII-ce ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:47, 29.07.2016

  • 0
                       

#7 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:27, 29.07.2016

Sprawdź jeszcze na innym zestawie kół dla pewności, że to nie wina opon.

A przeguby i podporę polecam zdiagnozować jeszcze przed kupnem części ;)


  • 0

#8 krzysztof324

krzysztof324
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Brzesko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:21, 29.07.2016

Ja tez mialem wibracje w tym przedziale predkosci od opon, nowych toyo. Dopiero jak kupilem nowe falkeny mam spokoj. Zadnych wibracji.
  • 0

#9 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:09, 30.07.2016

Tak ale tu pisze ze podczas przyspieszania wiec opony raczej odpadają. Z tymi podporami i przegubami robi się plaga powoli. Coś w tym jest skoro inni producenci tego rozwiązania nie stosują.


  • 0

#10 leon1600

leon1600
  • Klubowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Luboń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:158
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:21, 30.07.2016

...ale chyba nie w VIII-ce ?

Tak, w VIII-ce. Z tego co wiem w VIII nie tylko ja miałem ten problem, wiec tutaj nic się nie zmieniło w stosunku do VII :-)


  • 0

#11 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 22:32, 30.07.2016

U mnie, regeneracja półosi - trzy tygodnie temu - rozwiązała problem.

Pozdrawiam
- A.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#12 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:39, 30.07.2016

U mnie, regeneracja półosi - trzy tygodnie temu - rozwiązała problem.

Pozdrawiam
- A.

A może kolega napisać, na czym polega ta regeneracja i ile kosztuje?


  • 0

#13 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 23:42, 30.07.2016

Mechanik do którego jeżdżę, oddał je do:

http://www.naprawypo...a.pl/index.html

dlatego po szczegóły - jak i na czym polega regeneracja, najlepiej uderzyć bezpośrednio do nich.

Za moje wzięli czterysta złotych.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zawieszenie, przegub, drgania

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq