Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Przytkany katalizator? k24a3

VII katalizator k24a3 wydech szarpie przerywa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 grzesiek_piano

grzesiek_piano
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Nowa Sól; Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 17.06.2016

Hej Wam!

Moja Honda Accord VII 2.4 (k24a3) nie ma ostatnio mocy, silnik jest jakby przytkany, czasem wyczuwalnie przerywa, w skrajnych przypadkach po mocniejszym rozkręceniu silnika zapala się kontrolka VSA i wykrzyknik - mocno spada moc, obroty są odcinane przy około 2tys. Przeszukałem forum i znalazłem, że może to być zużyty katalizator. Dziś go wykręciłem żeby zerknąć do środka i chyba nie wygląda źle (załączam foty). Po skręceniu wszystkiego na luźno (były przedmuchy) silnik wydawał się trochę lepiej pracować, ale mogło to być złudne wrażenie spowodowane głośniejszą pracą wydechu. Rzućcie okiem na foty, dajcie znać co sądzicie, ewentualnie co mógłbym jeszcze sprawdzić?

Dzięki!

Grzesiek

Załączony plik  bez nazwy.jpg   314,79 KB   67 Ilość pobrań


  • 0

#2 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:15, 17.06.2016

Hej Wam!

Moja Honda Accord VII 2.4 (k24a3) nie ma ostatnio mocy, silnik jest jakby przytkany, czasem wyczuwalnie przerywa, w skrajnych przypadkach po mocniejszym rozkręceniu silnika zapala się kontrolka VSA i wykrzyknik - mocno spada moc, obroty są odcinane przy około 2tys. Przeszukałem forum i znalazłem, że może to być zużyty katalizator. Dziś go wykręciłem żeby zerknąć do środka i chyba nie wygląda źle (załączam foty). Po skręceniu wszystkiego na luźno (były przedmuchy) silnik wydawał się trochę lepiej pracować, ale mogło to być złudne wrażenie spowodowane głośniejszą pracą wydechu. Rzućcie okiem na foty, dajcie znać co sądzicie, ewentualnie co mógłbym jeszcze sprawdzić?

Dzięki!

Grzesiek

attachicon.gifbez nazwy.jpg


Spójrz w katalizator pod mocne źródło światła, jeżeli po większości jest jeszcze prześwit to jest dobry.  Piszesz, że pojawił się check engine, sprawdzałeś kod błędu ?? czego on dotyczył ???  Poszarpywać może też jak masz zużyte świece.


  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#3 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:55, 17.06.2016

Potencjomet przepustnicy,lambda ?
  • 0
                       

#4 gonzo1984

gonzo1984
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 26.07.2016

witam oto moje dzieło, kat wywalony zastapiony strumokatem i zmienione złącze elastyczne, wstawiony tzw. emulator sondy i git dziala :P


Coś takiego wyszło teraz umawiam się na hamownie zobaczę ile wypluje kucy

Załączone pliki


  • 0

#5 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:46, 26.07.2016

....ale czuć też ,ze lepiej idzie ?


  • 0
                       

#6 gonzo1984

gonzo1984
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 27.07.2016

witam wydaje mi sie ze troche moment skoczyl ale hamownia powie prawde.


  • 0

#7 gonzo1984

gonzo1984
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:52, 01.08.2016

jestem negatywnie zaskoczony.

Załączone pliki


  • 0

#8 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:12, 01.08.2016

A mógłbyś z grubsza opisać co ten wykres przedstawia?
Jak linia co oznacza?
Jest to porównanie normalnej mocy silnika z twoim, po przeróbce?
 

Nie robiłem jeszcze takiego pomiaru. c065.gif


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#9 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 14:29, 01.08.2016

Gonzo, a czy robiłeś pomiar przed modyfikacją?
  • 0

#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:42, 01.08.2016

jestem negatywnie zaskoczony.

Tzn ? Słabo idzie w rzeczywistości jak na wykres ?
  • 0
                       

#11 gonzo1984

gonzo1984
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 01.08.2016

A mógłbyś z grubsza opisać co ten wykres przedstawia?
Jak linia co oznacza?
Jest to porównanie normalnej mocy silnika z twoim, po przeróbce?
 

Nie robiłem jeszcze takiego pomiaru. c065.gif

juz objasniam linia niebieska ciagła po refreshu i wycietym kacie na benzynie, linia przerywana niebieska na gazie


Tzn ? Słabo idzie w rzeczywistości jak na wykres ?

idzie ladnie co widac na wykresie ciagnie prawie od dolu liczylem tez na przyrost mocy, ogolnie lata fajnie.


  • 0

#12 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:53, 01.08.2016

Rozumię ,że jesteś negatywnie zaskoczony ze względu na to,że liczyłeś po wycięciu kata na więcej ?
Dziwne ,że max moment masz przy 2600 obr

Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:54, 01.08.2016

  • 0
                       

#13 gonzo1984

gonzo1984
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:35, 01.08.2016

Rozumię ,że jesteś negatywnie zaskoczony ze względu na to,że liczyłeś po wycięciu kata na więcej ?
Dziwne ,że max moment masz przy 2600 obr

tak chodzi o kata, ale tez mam refresha i liczyłem na wiecej a jest fabryka być może jest tak, że pare kucy uciekło przez lata.

Tak jak mowisz max moment jest tak nisko dziwne.


Użytkownik gonzo1984 edytował ten post 16:38, 01.08.2016

  • 0

#14 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:39, 01.08.2016

...ale moment masz wyrypany w kosmos (jeżeli to prawda z tej hamowni) przy niskich obrotach w porównaniu do serii i prawie max moc już przy 6 tyś
Kolektor jeszcze możesz dorzucić
Ciekawe też jak inna hamownia by pokazała

Użytkownik Wlodar edytował ten post 16:40, 01.08.2016

  • 0
                       

#15 gonzo1984

gonzo1984
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:48, 01.08.2016

...ale moment masz wyrypany w kosmos (jeżeli to prawda z tej hamowni) przy niskich obrotach w porównaniu do serii i prawie max moc już przy 6 tyś
Kolektor jeszcze możesz dorzucić
Ciekawe też jak inna hamownia by pokazała

kolektor narazie zostaje, ale mysle na tym tematem i zastanawiam sie jaki bedzie dobry stosunkowo do ceny.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, katalizator, k24a3, wydech, szarpie, przerywa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq