Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Zgrzyt po rozruchu

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:12, 16.06.2016

Cześć,

 

Spotkał się ktoś z tym zjawiskiem ?:

 

 

Zauważyłem to u siebie. Przypomina to trochę znany problem zgrzytania rozrusznika w VII genie ale dźwięk jest dużo łagodniejszy/cichszy i krótszy niż w VII, jakby z lekkim opóźnieniem po odpaleniu i nie występuje tylko przy niskich temperaturach otoczenia.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#2 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:20, 16.06.2016

tutaj masz bardzo podobny temat: http://www.accordklu...50-vtc-zepsuty/


  • 0

#3 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:24, 16.06.2016

Dzięki.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#4 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:42, 29.12.2018

Klosz 007 to rozrusznik ja dzisiaj jestem po całym dniu walki z rozrusznikiem i powiem tak masakra manual który zrobił blow jest niezły ale rozrusznik mitsuba to koszmar nie ma automatu na zewnątrz tylko w środku szczotkotrzymacz jest również w środku złożenie go to przeprawa przez mękę mnie dopiero za drugim razem rozrusznik zakręcił. Po przesmarowaniu bendiksa jest błoga cisza. Jak by ktoś potrzebował pomocy to piszcie na priw. Pozdrawiam.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#5 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:57, 29.12.2018

Klosz 007 to rozrusznik ja dzisiaj jestem po całym dniu walki z rozrusznikiem i powiem tak masakra manual który zrobił blow jest niezły ale rozrusznik mitsuba to koszmar nie ma automatu na zewnątrz tylko w środku szczotkotrzymacz jest również w środku złożenie go to przeprawa przez mękę mnie dopiero za drugim razem rozrusznik zakręcił. Po przesmarowaniu bendiksa jest błoga cisza. Jak by ktoś potrzebował pomocy to piszcie na priw. Pozdrawiam.


Niecałe 2h roboty ze wszystkim.. Rozrusznik wyciągam w 30min..szczototrzymacz zakładasz na cztery palce/cztery ręce..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#6 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:03, 29.12.2018

A jak wyciągasz bendiks i co ze sprezynkami pod przekładnia planetarną


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#7 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:26, 29.12.2018

A widziałeś zawleczke seagera? Btw nie trzeba wszystkiego demontowac na czynniki pierwszs, czyscisz benzyna ekstrakcyjna, stosujesz odpowiedni smar i jest ok..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#8 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:38, 29.12.2018

Edson ok ja nie zdemontowałem bendiksa bo nie dałem rady zrobiłem dokładnie jak piszesz pędzelek bęzyna i kompresor ale żeby przesmarować ośkę bendiksa przekładnię planetarną musisz zdemontować a pod nią są trzy nieszczęsne sprężynki a tak z ciekawości gdzie jest ten seger bo na manualu go nie widzę i w rozruszniku też nie znalazłem.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#9 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:45, 29.12.2018

Jest na osce, mały seager.. W Cl9 przynajmniej jest..jao znowu będę robił to zrobię foto.. Zreszta w garażu mam od jazza to zerknę..

Ogólnie dokładne czyszczenie i posmarowanie smarem rozwiązuje problem.. Robiłem ostatnio w Accordzie z przelotem ponad 250tkm i szczotki były ok..

Accord to pikuś, jeżeli chodzi o wyjecie rozrusznika.. W ufo i jazzie to katorga..A w 8genie jest więcej miejsca z przodu..

I masz rację, szczotkotrzymacz daje popalić, zawsze proszę o pomoc żonę🙈

Użytkownik Edson edytował ten post 20:47, 29.12.2018

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#10 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:05, 29.12.2018

Edson ja wiazałem szczotki wciśnięte cieńka nitką przez dziurki w obudowie szczotkotrzymacza a kolejne podpychałem zagiętym stalowym drucikuem, z tego co dzisiaj widziałem to w CU nie ma segera ale mogę się mylić a owe sprężynki pod przekładnia planetarną skladałem w gniazda na smarze i dopiero za drugim razem  się udało.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#11 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:09, 29.12.2018

Klosz 007 to rozrusznik ja dzisiaj jestem po całym dniu walki z rozrusznikiem i powiem tak masakra manual który zrobił blow jest niezły ale rozrusznik mitsuba to koszmar nie ma automatu na zewnątrz tylko w środku szczotkotrzymacz jest również w środku złożenie go to przeprawa przez mękę mnie dopiero za drugim razem rozrusznik zakręcił. Po przesmarowaniu bendiksa jest błoga cisza. Jak by ktoś potrzebował pomocy to piszcie na priw. Pozdrawiam.

..akurat tam nie jest to rozrusznik
  • 0
                       

#12 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:13, 29.12.2018

Racja;)
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#13 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:19, 29.12.2018

A według mnie jak najbardziej macie już przecież na forum gości po wymianie bebechów kola vteca i problem powraca po niedługim czasie więc czy klosz007 smarował już rozrusznik a może przyczyną jest wszechmogący olej 0w20 .


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#14 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:23, 29.12.2018

?...? ..o co chodzi ?sam odpowiedziałeś i jednocześnie sam sobie zaprzeczyłeś.Jak zmiana koła VTC miałaby na pewnien czas naprawić rozrusznik ? :) ..tu już poleciałeś z logiką
Nie ma nadczym dyskutować ,bo dźwięk jest inny to raz .Dwa -dźwięk jest typowy dla vtc i w czasie kiedy rozrusznik dawno się "schował"

Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:26, 29.12.2018

  • 0
                       

#15 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:23, 30.12.2018

Wlodar nie chodziło mi oto że wymiana vteca naprawiła rozrusznik tylko że ta wymiana nie likwiduje problemu a tak nawiasem według mnie problemem tego dzwięku jest napinacz łańcucha a nie koło, w napinaczu tez jest taka magiczna spręzynka ona jednak ma uszczekniać i zarazem steruje blokadą napinacza.

Jak łańcuch się wyciąga to napinacz powinien wykasować luz a tego nie robi i w momencie odpalania jest ten nieprzyjemny dzwięk. Taka bolączka  występuje nagminnie we fordach jak i w suzuki, osobiście wymieniałem napinacze w kilku grand vitarach i problem znikał.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq