XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Migająca kontrolka d4 honda accord coupe v automat wersja us
#1
Napisano 16:29, 25.02.2010
a mianowicie auto na luzie normalnie wkreca sie na obroty lecz po wrzuceniu biegu (d4) auto jest jakby zamulone
slabo wkreca sie na obroty i dlugo zmienia bieg. Moj mechanik powiedzial ze skrzynia jest do regeneracji i ze tarczxki od 4 biegu sa wytarte i dlatego tak sie dzieje , ale mi sie wydaje ze jest to tryb awaryjnmy bo przed wymianą silnika auto jezdzilo normalnie i chyba raczej tarczki nie moga sie wycierac od stania w miejscu , tylko niepokoji mnie jedna rzecz dlaczego wlaczyl sie tryb awaryjny i jak go wyłączyc
[ Dodano: 2010-02-25, 16:29 ]
#2
Napisano 18:09, 25.02.2010
A olej w skrzyni sprawdzałeś?Może jest go za mało.
Poczytaj jeszcze manual od 153 str
http://www.scribd.co...98-Suplement-PL
#3
Napisano 19:07, 25.02.2010
[ Dodano: 2010-02-27, 17:00 ]
wlasnie wrocilem od mechanika , i mowi ze zresetował komputer i kontrolka juz nie miga a auto jedzie jak powinno jechac. tylko ze jak dam troche mocniej po garach kontrolka znowu zaczyma migac ale auto nie traci juz na mocy i co to moze byc ? :-/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych