Witam.
Ja swoja rure zrobilem w sobote. Nie jestem zwolennikiem zaslepiania takich czesci jak i usuwania dpf-u, zwiekszanie emisji spalin w niczym sie nikomu nie przysluzy, problem dpf rozwiazany tutaj: http://www.accordklu...stałych/page-13
Ja nie wymienialem rury bo koszt czesci w UK to £220 honda za wymiane liczy £280 (czesc wliczona) a na rynku wtornym ciezko cosc znalesc. Posiadacze rocznika 2010 sprawdzcie czy u was problem nie wystepuje bo honda przedluzyla gwarancje do 7 lat tylko trzeba zapytac bo sami sie nie oferuja.
a zatem:
Rozpoznanie problemu proste mozna poprosic kogos o przytkanie wydechu przy odpalonym silniku i wyraznie slychac w komoze silnika gdzie uciekaja spaliny, mozna tez wprowadzic ciscienie z kopresora przez wydech, wtedy silnik nie zaglusza "sykow"
Zabieg dosc czasochlonny bo trzeba mnostwo czesci usunac zeby sobie dostep zrobic (kolega dobra instrukcje dorzucil ja wllasnie z niej korzystalem jesli ktos potrzebuje po polsku to prosze pisac przy chwili czasu postaram sie opisac krok po kroku) po wyciagnieciu rury zakleilem peknieczie uszczelniaczem do kolektorow (pracuje jak zwykly metal wytrzymuje 1500 stopni, koszt £15) dwie godziny schniecia przy uzyciu nagrzewnicy tylko (ostroznie z temperatura ma byc ciepla nie goraca bo nam sie ciecz w uszczelniaczu zagotuje) w odwrotnaj kolejnosci wszystko na miejsce, pelna twardosc preparatu po 24 godz i gotowe.
Pozdrawiam wszystkich