Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Urwana półoś tourer VII 2004r. 2,0

VII vii półoś

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#31 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:45, 27.07.2016

Z tym klejem to trzeba by próbować ale niezły pomysł . Ogólnie gdzie to się tłucze bo ja jak łapie za polos i szarpie góra dół to się tłucze i mam to na krótkiej półosi a tak mnie to denerwuje ze masakra .
  • 0

#32 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:17, 27.07.2016

Można spróbować napchać jakiegoś smaru grafitowego albo czegoś podobnego. Klej jak wyschnie, to pęknie i się wysypie. Natomiast jak masz tak jak na filmie, to wątpię, że cokolwiek pomoże.

21adam w tym momencie, to chyba zostaje ci szukać oryginalnej kompletnej używki. No chyba, że zaryzykujesz kupno podpory tego samego producenta.


  • 0

#33 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 06:21, 28.07.2016

Tylko że smar nic nie usztywni tych ruchów góra dół wiec to się mija z celem. Jak by dać jakiś dobry klej to może by wytrzymał bo tam główna siła jest przenoszona przez frezy, a to by było tylko do stabilizacji.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#34 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:14, 28.07.2016

Tylko potrzeba teraz chętnego który przeprowadzi eksperyment . ☺ ja nie dam rady bo moja druga połowa jeździ accordem do pracy codziennie a ja jeżdżę rowerem ☺
  • 0

#35 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:02, 28.07.2016

A czy możecie pokazać mi gdzie jest ten luz? Najlepiej na jakimś obrazku, bo jestem w trakcie szukania przyczyny drgań kierownicy. Wymieniłem juz lewa półoś ale bez rezultatu. Podejrzenie wiec pada na prawą. Ile powinien wynosić normalny luz i w którym kierunku jest on normalny a w którym już nie?
  • 0

#36 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:37, 28.07.2016

U mnie np . Jak złapie za półos nawet od góry przez komorę silnika to mam luz od strony kierownicy i to czuć i słychać na drugie prawie zero . I u mnie stuka i tez mam właśnie drgania bo zawiązać cały nowy . Przekładnia ok felgi oem ok
  • 0

#37 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:15, 28.07.2016

Niewielki luz przód-tył jest akceptowalny, góra-dół już nie. Na filmiku stronę wstecz masz luz na połączeniu przegubu z podporą (przedłużeniem) półosi, którego nie powinno być.


Użytkownik kslavek edytował ten post 19:15, 28.07.2016

  • 0

#38 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:48, 28.07.2016

Momencik. Tam jest łożysko. Czyli luz wzdłuż osi jest dopuszczalny a promieniowy nie, mam rację? Czyli w stronę lewego koła i prawego jest ok. Ale góra-dół, w kierunku przodu i tyłu już nie, mam rację? Jak duży luz jest dopuszczalny i normalny?
  • 0

#39 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 01:07, 29.07.2016

Należy sprawdzić, czy połączenie nie jest nadmiernie luźne. Tak piszą w instrukcji. Ja polecam wyciągnąć podporę i sprawdzić też łożysko, bo u mnie była tragedia na dwóch sztukach, chodziło sobie jak chciało w każdą stronę. Mam kupione nowe, jeszcze nie założone, ale ono na bank ma swój udział w tym luzie.


  • 0

#40 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 00:05, 30.07.2016

Ale przecież frez wchodzi w drugi frez tego przedłużenia wiec jeżeli przedłużenie siedzi sztywno to chyba do łożysk nie ma co zaglądać prawda?
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#41 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:05, 30.07.2016

Bede z tym walczył prawdopodobnie po niedzieli. Robiłem znajomemu ostatnio stilo miał drgania na kierownicy myslal ze przez koła. Okazało sie ze ten przegub przy podporze mu sie odkrecił (tam jest skrecany od środka). Dokreciliśmy i drgania ustały. Ja mam dwa pomysły na to ; złożyć na klej do metalu ale bedzie problem z wycentrowaniem tego przegubu. Druga opcja przy której zostane to wywiercić otwór w półosi na 8 mm nagwintować drobnym gwintem i skrecić srubą. Osłabi to półoś ale mysle ze przy tej mocy co mam nic jej nie bedzie. Jest gruba. Już wstepne przymiarki robiłem trzeba tylko wybić zaślepke w wewnetrzym. W środku nie jest twarda(półoś) Trzecia opcja byłaby taka żeby kupić półoś z automatu ale nie wiem czy podejdzie. Już wiem że wymiana przegubu niewiele daje wyrabia sie tez półoś. Jak zamawiałem nowy przgub to sprzedawca mówił że Hondy mają  tak że po wymianie przegubu problem często pozostaje chyba wiedział co mówi bo zajmuje sie tylko przegubami i półosiami.


Użytkownik marcoaccord edytował ten post 08:13, 30.07.2016

  • 0

#42 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 10:12, 15.06.2019

Mam i ja...


  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#43 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:32, 15.06.2019

Było dawno wywalić tłumik drgań, teraz pozostało ci kupić sam wałek i wymieniaj 😉
  • 0

Long May You Ran


#44 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 21:24, 15.06.2019

Półoś już czeka, w poniedziałek montaż.
Jestem ciekaw w jakim stanie jest prawa.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#45 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 20:04, 24.06.2019

sVGBWxv.jpg

Lewa wymieniona, prawa zweryfikowana - zostaje, bo w przyzwoitym stanie.

W sumie to jestem zadowolony, że się ukręciła, bo w związku z wymianą, również przegubów, ustąpiły drgania z lewej strony :)
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, vii, półoś

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq